3 augustus 2025, 01:11:48

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

hahahaa.. Ja dus Anja.... tenminste.. mijn Man kijkt.. ik kan meekijken in de weerspiegeling van het raam... hahahahaha

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Citaat van: Debbeltje op 11 november 2007, 20:14:00
Lief he.. dit is de tweeling van 5 jaar.. De eerste is Bente en de onderste foto is Britt

Hoi Debby

Sorry... :-[ Ik zei dochter maar ik was aan het twijfelen want ik meende toch echt dat je twee dochters had... :-[

Mara

Anja

Citaat van: Debbeltje op 11 november 2007, 20:16:36
hahahaa.. Ja dus Anja.... tenminste.. mijn Man kijkt.. ik kan meekijken in de weerspiegeling van het raam... hahahahaha

Ik meende het te zien op de tv vandaar mijn reactie.

Groetjes anja

♥Debby♥

Ik heb er zelfs 3 mara.. hahahaha.. 3 van die mooie meiden.. en dan de jongste... maar dat is mannetje..  ;D

Ja, wij wilde Lama's kijken maar helaas.. schaatsen he..

Kaatje

Hey Debby,

Wat fantastisch om te zien hoe ze zo samen heel lief uit één voerbakje eten ! Tussen Paco en Rico klikt het pas sinds 2 weken maar daarvoor was het echt nog af en toe pikbewegingen maken naar elkaar !

Hi hi ... leuk die foto's van je dochters en dat ze op Britt en Bente haar mooie knappe blonde hoofdjes zitten  :D

Prachtige kooi ook .... nou jij bent vast helemaal in je sas ... de kids zo te zien in ieder geval wel  :D

♥Debby♥

ze zitten nu lekker samen in de kooi.. die is voor allebei nieuw en dus zijn ze samen op ontdekkingstocht..

kunnen ze samen even opzoek naar een mooi plekje voor de nacht.. morgen ga ik ze allebei even wegen.. ze zitten in ieder geval al goed te eten dus zal best goed gaan met die twee..

en er wordt gefloten.. heerlijk zeg.. 2 van die doerakken..  :)

*Petra*

Hoi Debbie,

Allereerst; ik vond jet ook echt heel gezellig, de tijd vloog, en bedankt voor je lieve cadeautjes  :-*!
Wat fijn om te lezen dat het meteen al zo goed gaat!!
En dan gelijk die leuke foto's erbij, van Diesel en Duuk, en van Bente en Britt met de valkjes, super!
En dat is een superleuk speeltje wat daar hangt! Ik hoop dat Duuk er wel in gaat hangen. het lijkt me sterk dat Diesel dan niet zal volgen  ;D!!
En als ze nu al samen zitten te eten, kan het volgens mij niet meer stuk. En mooi hoor, die nieuwe kooi!!
Fijn om zo'n goede berichten te horen  ;D ;D!!

Groetjes Petra  :D     

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Vanmorgen toen ik beneden kwam zaten Diesel en Duuk samen te poetsen.. 't gaat echt hartstikke goed. Ze hebben hun rondjes alweer gevlogen en zitten nu boven op de kooi.. die bovenkant kan je openzetten met zo'n stok ertussen..

't is een lekker stel!

Monky

Hi Debby,

Wat hebben jouw vogels het goed, zeg!  :D

Een schitterende kooi en speeltjes aan het plafond.

Wat is Duuk een scheetje  :D Ook erg leuk dat ze al dingen samen doen.

Het gaat helemaal goed komen!!!

Heel veel plezier met Duuk  :)

Groetjes,
Monky

Kaatje

Hoi Debby,

Wat heerlijk om te lezen dat ze de nacht goed hebben doorgebracht en vanmorgen samen lekker zaten te poetsen ! Ben echt heel blij voor jullie dat het zo goed gaat met Diesel en Duuk en dat ze al gelijk dikke maatjes zijn  :D

Ik zag het hier in het begin echt anders hoor en werden er best veel pik bewegingen naar elkaar gemaakt. Nu gaat het hier ook steeds beter en er wordt ook bijna geen ruzie meer gezocht ... Ze gaan ook steeds liever en leuker met elkaar om ... heel gaaf allemaal hoor !!

En nu kan ik een teller gaan plaatsen, maar ik zal iets langer geduld moeten hebben dan jou  ;)

Veel plezier vandaag met Diesel en Duuk !

Groetjes Karin

♥Debby♥

Weet je.. aan de ene kant duurt het heel lang en achteraf vliegt de tijd toch om hoor... voor je het weet heb je ze thuis..

ze zitten wederom samen te eten.. wat een vreetzakken zeg.. dat worden straks zwaargewichten!  ;D

Kaatje

Hoop niet dat de stok straks "krak" zegt  ;D ;D

Super dat ze zo lekker samen aan het genieten zijn, en wat hebben je andere vogeltjes het ook ineens mooi, ... die zijn van een flatje naar een eengezinswoning gegaan  ;D ;D

Geniet er maar lekker van ... ik heb daarstraks gelezen dat het begin januari wordt en dat is al eerder dan gedacht, dus  ;)

Anja

Hoi Debby,

Wat fijn dat ze de nacht goed zijn door gekomen saampjes.

Groetjes Anja

Sally

Hallo Debby,

Ik zie dat je Duuk bij je hebt, wat leuk zeg!
Je hebt er ook direkt hele leuke foto's van gemaakt, zo samen met Diesel. Wat fijn dat ze het al direkt zo goed met elkaar kunnen vinden.
De 2 foto's met Benthe en Britt zijn ook heel mooi.

Groetjes Sally

Mara

HOi Debby

Fijn om te lezen dat Diesel en Duuk goed de nacht zijn doorgekomen.  ;D

Mara