2 augustus 2025, 11:42:50

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

*Petra*

Ooohh  :o Je kind 1 1/2 dag geen eten geven, wat ben je een harde tante!!

Geintjuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh  ;D ;D.

Zo moet je het met Diesel ook doen  ;).
Gaat helemaal goed komen, ik weet het zeker!

Petra   :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

ja, hahahaha... maar ik weet van wie ze die koppige kop heeft he..... en dat is NIET van haar papa...  ::)

mijn moeder vond het toen belachelijk.. maar mijn vader moest hard lachen.. hij hoefde alleen maar te vragen hoe vaak mijn moeder me die andijvie voorgeschoteld had.. hahahahaha.. toen wist ze het weer..  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Debby,

Ik vind dat Diesel ook een prachtig gewicht heeft hoor !! Rico weegt 's morgens 86 nu met kraagje 90 maar het kraagje weegt 4 gram en dat terwijl het van plastic is en erg klein ! Ik dacht ik zal het kraagje eens even wegen en schrok er toch wel van !

Maar 86 op de nuchtere maag vind ik ook een heel mooi gewicht, ... ik denk dat je met een gerust hart best kan kijken of hij het zonder geweekt papje ook goed doet !

En niet zo onzeker zijn hoor ... je doet het prima en bent ook een goede valkjesmoeder  ;)

;D ;D ;D Karin

*Petra*

Citaat van: Debbeltje op 29 oktober 2007, 20:11:58
ja, hahahaha... maar ik weet van wie ze die koppige kop heeft he..... en dat is NIET van haar papa...  ::)

mijn moeder vond het toen belachelijk.. maar mijn vader moest hard lachen.. hij hoefde alleen maar te vragen hoe vaak mijn moeder me die andijvie voorgeschoteld had.. hahahahaha.. toen wist ze het weer..  ;D

Wat eerlijk van je! Meestal hebben ze alle 'vervelende eigenschappen' van papa volgens de moeders ..  ;).

En.. lust je nu andijvie;D?

Groetjes Petra  :D

♥Debby♥

Nope!!! niet te haggelen...  :-X ::)

maar de spinazie is weleens in mijn haar beland vroeger en dat vind ik nu superlekker..

dus tja.. het was het proberen waard hoor.. hahahahaa

♥Debby♥

Nou dag 1 van het ik-moet-zaadjes-eten-dieet..

ik ben benieuwd!

Wilma1

30 oktober 2007, 09:59:12 #486 Last Edit: 30 oktober 2007, 19:54:20 by Wilma1
Spannend!
Zou mooi zijn als je Diesel ziet "snoepen" in het zaadbakje of van de trosgierst. Het komt gerust wel, maar bij de een sneller dan bij de ander  ;)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

Hij zit naast me op z'n zaadbakje.. ik hoor van alles kraken en doen.. maar meiden.. hij weegt nog maar 83 gram.....  :censuur

Kaatje

Hoi Debby,

Probeer hem de kans te geven om "honger" te krijgen en je zult zien dat hij dan als een speer aan gaat komen  ;) Ik herken je ongerustheid wel hoor maar Diesel is een echte bikkel en probeert je alleen maar uit  :P

♥Debby♥

84 gram net.. dus hij krijgt toch iets binnen.. hij zit nu IN z'n voerbak.  best een koddig gezicht.. hij zit naast me op tafel.. overal waar hij zit zet ik een bak zaad naast hem neer.. whahahaha.. hij zal wel denken..  ::)

♥Debby♥

*Petra*

Hoi Debby,

We kunnen ze mooi vergelijken Duuk weegt nu ook 83 gram!
Succes met Diesel, en zijn moet-zaadjes-eten dieet  ;D ;D.
Aan de foto's te zien gaat het echt goed komen!
Ik wilde eerst morgenvroeg met Dirkje en Duuk beginnen, maar dan zie ik jouw tellertje al op de 12 dagen staan, en durf het niet langer uit te stellen  ;).

Groetjes Petra  :D

Anja

Hoi Debby,

Hoe is het met Diesel/ Volgens mij gaat het best goed of niet?

Groetjes anja

Sally

Hallo Debby,

Wat een leuke foto's van Diesel.
Hij zal wel ooit moeten zelf beginnen eten he. en 84 gr is nog niet gek zo weinig. Hij moet eerst honger krijgen en dan zal hij wel fatsoenlijk beginnen te eten. en wees gerust hij zal wel snel aankomen.
Ben maar niet ongerust ;).

Groetjes Sally

♥Debby♥

nou ik ben wel een beetje ongerust hoor.. ik zie dat hij zit te pellen maar er valt meer uit dan in z'n bekkie hoor..

kan ik hem echt zo de nacht in laten gaan??