11 mei 2024, 22:12:08

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Debby,
Ik heb telkens als ik een nieuw valkje kreeg het valkje in iedergeval een paar dagen apart gehad.
Ik liet ze er wel tegelijk uit zodat ze buiten de kooi aan elkaar konden wennen.
Hoe lang ze apart zitten is inderdaad afhankelijk van hoe de valkjes met elkaar op kunnen schieten.
Succes!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Debby

Dat heeft inderdaad iets met carnaval te maken. Het weekeinde na mijn verjaardag is het carnaval..... ;) Maar de 11de van de 11de begint het carnavalsseizoen.

mara

Anja

Citaat van: Debbeltje op 24 oktober 2007, 17:28:52
Citaat van: Anja op 24 oktober 2007, 17:19:34
Hoi hoi,

11 november..............hihihihihihihihii  dan is het de 11de van de 11de................het gekkengetal hahahahahaha


och hemel... is dat niet ook iets met carnaval??? of vergis ik me?? wij doen niet aan carnaval hier in de buurt..




Jawel hoorrrrrrrrrrrrr.....hihihiihihihi

♥Debby♥

Dus als wij 10 november in Den Bosch lopen dan mogen we meezwalken in het feestgedruis???? och hemel.. ik hou helemaal niet van carnaval.. :-\ dat wordt vroeg naar bed.. hahahaha

Anke,

jij ook bedankt voor de tips! ik ga een kooitje regelen en zal dan eerst duuk maar even rustig bij laten komen en dan zullen we zien hoe ze op elkaar reageren..

Zijn jullie een beetje carnavalsbeesten?????  ::)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Debby,

Carnaval en ik...............geen goede combinatie. Ik geef er echt helemaal niks om.

Groetjes Anja

Rob S

Citaat van: Debbeltje op 24 oktober 2007, 19:23:33
Zijn jullie een beetje carnavalsbeesten?????  ::)


Nee, niet een beetje, maar gigantisch ;D Carnaval is 1 van de mooiste feesten van het hele jaar! En de 11e van de 11e is binnenkort weer, en ik heb er nu al zin in ;D

Mara

Hoi Debby

Ik geef helemaal niets om carnaval, meestal is het een groot zuipfeest en daar heb ik al helemaal geen behoefte aan. Maar soms levert het wel leuke anekdotes op hoor. En het begint pas op 11 november.

Mara

Anke

Carnaval??? Nee dat is aan mij niet besteed...
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

oh ondanks dat het dan zondag is?? ja, ik woon in Katwijk he.. dan ken je de zondagse rust nog..  ;D

Rob, Feestbeest!!!!! veel plezier dan maar alvast.. hahahaa



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Rob S

Citaat van: Debbeltje op 24 oktober 2007, 20:31:51
oh ondanks dat het dan zondag is?? ja, ik woon in Katwijk he.. dan ken je de zondagse rust nog..  ;D

Rob, Feestbeest!!!!! veel plezier dan maar alvast.. hahahaa


Haha dank je, dat gaat vast wel lukken! Nog 3 weekjes wachten ;D

*Petra*

25 oktober 2007, 11:37:39 #415 Last Edit: 25 oktober 2007, 11:47:23 by Peetie
Hey Debbie,



Hoe vind je me vandaag?

Liefs Duuk  :D

Hier zit ik op de standaard:





En dit doet Demi allemaal met me, om me tam te houden:















En deze nog eens, vind ik zo mooi:




Groeten Duuk  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Oei Joeiiiiiiiiiiiiii....

Wat is tie MOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en volgens mij is hij nog tammer dan Diesel.. hahahahaa.... diesel zit heel graag bij me, vind kroelen heerlijk maar zo met die handen om hem heen wil hij echt niet...

Jullie zijn kwekers van het jaar hoor als je het mij vraagt..  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Rob S

Wow, dat is een hele mooi wildkleur! Nu al zo'n grote kuif, nog niet vaak gezien zo jong :D En die stippen op zijn/haar borst, heel apart!

Groetjes

*Petra*

25 oktober 2007, 13:00:27 #418 Last Edit: 25 oktober 2007, 13:18:45 by Peetie
Hoi Debby,

Bedankt voor het compliment  :), Twiedie wilde ook nooit handen op zijn rug, daarom zijn we er dan ook jong mee begonnen. Het is gewoon makkelelijk als ze weg vliegen. Ze zijn gemakkelijk te pakken. Een hand voor de pootjes en de ander op de rug  ;).
En ook nog een compliment van Rob, ja hij heeft ook echt een mooie kuif die heeft hij van zijn vader, en de stipjes van zijn moeder  ;D. Hij is de enigste met zo'n duidelijke stipjes!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

en betekend dat dan nog iets die stipjes?? ik vind hem echt zoooo mooi.. ga zo eerst mijn handtekening aanpassen..  :D

ik ben ook heel benieuwd hoe hij straks gaat veranderen.. 't blijven toverballetjes op deze manier..  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.