2 augustus 2025, 22:48:14

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Monkey, bedankt voor je reactie natuurlijk... ik zie dat diesel nog zoveel veranderd.. zo krijgt hij aan de bovenkant van z'n vleugels een soort schaduwrandjes.. heel apart ook.. ben benieuwd wat ons toverballetje nog meer gaat laten zien..  ;)

Diesel woog vanmorgen 83 gram en wilde minder pap dus ik denk dat hij zelf al druk bezig is om z'n eerste voeding te halveren.. altijd handig zo'n valkje die weet wat hij wil!. :)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Hoi Debby,

Ik heb net ook al zo'n 'productieve' morgen achter de rug  ;D.
Een heel klein wasje gestreken, meer niet.. :-\.

Ik ga natuurlijk snel een heel mooie foto maken, voor je handtekening! Maar tot die tijd, volstaat deze ook hoor!! Ben ook wel trots dat 'mijn' valkje in jouw boekje staat  ;D ;D!
Hij woog net 98 gram, een mooi gewicht dus. Ik heb hem net even lekker gekroeld en hij verliest lekker veel hulsjes en komt mooi in zijn verenpak te zitten  ;).

Groetjes Petra  :D
ps. ik ga jouw boekje ook eens helemaal doornemen, moet daar snel aan beginnen, want dat gaat als een speer  ;).

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Debby,

Moest ik even ruim 2 pagina's bij lezen.
Je hebt het dus gedaan. Mijn glazen bol had het dus goed ;D ;D ;D
Gefeliciteerd met Duuk.
The Triple D's ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

♥Debby♥

Hoi Anja,

je had het goed hoor.. je kunt er wel een hobby bijnemen met je glazenbol...  ;D

Kaatje

Hoi Debby

Heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat met Diesel en ik vind de drie D-tjes toch ook erg leuk moet ik zeggen hoor !! wowie 83 gram, ...nou dat gaat nu echt heel rap hoor !!

En Duuk, jemig ...wanneer mag je hem ophalen !? 98 gram  :o :o Dat wordt een lekkere dikkerd  ;D ;D

Nogmaals heel fijn voor jou hoor Petra en ik ben echt superblij voor jullie ... wat een heerlijk virus is dit !!!

Karin  ;D

♥Debby♥

Ik vind het ook zo geweldig dat Duuk al zwaarder is als Diesel.. zal straks vast een geweldig gezicht zijn..

Ik heb trouwens bij huisvesting en het item over kooien foto's geplaatst.. kan je de kooi zien en waar hij staat.. hij heeft een gezellig plekje in huis..

De rijstvogeltjes zijn ook net gebracht... ze zitten even bij te komen in hun kooitje.. foto's volgen nog..

Nu  moeten ze natuurlijk nog wel een naam krijgen... ben benieuwd wat de kinderen er van gaan maken..

Mara

Hoi Debby

Gefeliciteerd met Duuk. Wel fijn dat we Duuk hier kunnen blijven volgen.

mara

Kaatje

Hoi Deb,

Ik ga dus gelijk kijken, ... ben echt aagie  ;D ;D

Groetjes Karin

♥Debby♥

De meiden zijn eruit hoor...

Wij hebben een Lilo en Stitch erbij in huis..  2 mooie rijstvogeltjes..   :D

het was even een stevig overleg tussen de dames wat Dora en Boots en Lotje en Pim waren ook wel leuk.. maar goed.. Lilo en stitch dus..

ze zijn al aardig tot rust gekomen en ze hebben al wat zitten eten... dus het gaat best aardig..

Anja

Hoi Debby,

Leuke namen hebben ze uitgekozen hoor. Krijgen we van de rijstvinkjes ook een foto te zien?
Want daar zijn we dol op.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Debby

Leuke namen hebben ze uitgekozen. En ik sluit me bij Anja aan...we zijn verzot op foto's.

mara

♥Debby♥

12 oktober 2007, 21:24:13 #191 Last Edit: 12 oktober 2007, 21:25:45 by Debbeltje

Ik zal morgen bij daglicht proberen wat duidelijkere foto's te maken... ze zijn heel mooi van kleur.. toch ook echt wel heel apart vogeltjes ook.. ze zitten nu lekker te slapen.. 1 op het schommeltje.. 1 op het stokje.. ik geloof dat ze wel al aardig tot rust gekomen zijn..

Anja

Hoi Debby,

Wat een mooie vogeltje zeg. Echt apart.
Dank je wel voor de foto's.

Groetjes Anja

♥Debby♥

deze heb ik even op internet opgezocht..

hier kun je de kleurstelling goed zien..

Anja

Wat een mooi vogeltje.

Groetjes Anja