2 augustus 2025, 20:05:05

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

en ook nog appelcitroenvlaai...  enze staan nu op het aanrecht! ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

de rare schaduw op de vleugels..

niet zo heel scherp want stil zitten is erg moeilijk maar als je goed kijkt zie je allemaal nieuwe pennetje.. ook onder z'n snavel zit het helemaal vol. dus het zal niet zolang meer duren voor dat diesel z'n verenpak ook helemaal netjes is..

gisteravond woog hij trouwens 102 gram na de voeding..

vanmorgen 88 en hij heeft pap gekregen en bij 98 gram vloog hij van de weegschaal af en ging vervolgens op z'n kooi verder eten..!!

nu krijgt hij dus vanavond rond 20.00 uur weer pap.. ben benieuwd hoe dat gaat dus vandaag!

Wilma1

17 oktober 2007, 10:01:08 #302 Last Edit: 17 oktober 2007, 10:05:13 by Wilma1
Mjammmmmieeeeee, ik heb meteen een puntje afgesneden en een kopje koffie erbij gepakt

GEFELICITEERD!!!!!!!

En als je een helpend handje nodig hebt ......

in noodgevallen éééééérg HANDig  ;D

Fijne verjaardag!!!

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

17 oktober 2007, 10:10:20 #303 Last Edit: 17 oktober 2007, 12:14:24 by Peetie
Hey Debby ,

Dirkje EN DUUK zijn uitgevlogen !!!
Ik ben in onze winkel aan het stoffen en zuigen, en om 10.00 uur is het koffie drinken. Ik zeg; ik ga even binnen kijken en echt Dirk en Duuk zitten op de grond  :o. De ouders zitten er gewoon bij te kijken, leuk hé, ben blij dat ik een leuk kado heb voor je verjaardag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De meest linkse is Duuk. In mijn dagboek eeh verhalenbundel  ;) staan nog een paar foto's. De vader staat er in mijn boekje ook op. Vooraan zit de moeder. Enne ..ik heb hem er echt niet uitgepakt, dat zou ik nooit doen. Het is gewoon echt heel toevalig allemaal !!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

HoI Debby

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er ondanks dat jij je mss niet helemaal lekker voelt, een fijne dag van.

Mara

Kaatje

Hoi Debby,

Potver de potver ... dit is al het zoveelste topic waar ik geen notificatie meer van heb gekregen  :( Jeetje wat enorm vervelend zeg dat dit nu net voor je verjaardag moet gebeuren !

Ik hoop werkelijk dat je snel zal opknappen en op dit moment niet zo heel erg veel last hebt ... laten de anderen maar lopen hoor en doe het maar heel rustig aan !

Wat gaat het met diesel goed zeg, .... petje af en je kan erg trots zijn op jezelf !!

En als laatste natuurlijk Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!

Groetjes Karin

♥Debby♥

Bedankt voor de felicitatie's dames!! de dag is weer om en ja hoor.. ik ben 31.. :'( ;D

Anja

Hoi Debby,

Hoe is het met Diesel? En met jou?

Groetjes Anja

♥Debby♥

Hoi Anja,

met mij gaat het beter dan gisteren.. heb nu wel een zeurende pijn maar dat is niet gek na zo'n drukke dag.. heb me wel rustig gehouden maar het is toch vreemd..  maar het is niets vergeleken met gisteren dus het gaat zeker de goede kant op!

En Diesel heeft vandaag 2 papvoedingen gehad..

vanmorgen en vanavond... en dat is zonder mopperen gegaan eigenlijk.. z'n gewicht vanavond was gelijk aan dat van vanmorgen nl. 86 gram en na de voeding 98 gram.. dus wel iets lichter maar hij is voldoende aan het bij eten nu.. dus zolang hij niet heel veel afvalt gaat dit zo erg goed...

ik ben benieuwd wat hij nu morgen weegt..

en jij ook succes he meid.. ik kom zo nog even bij je lezen.. sterkte!

♥Debby♥

Hij is toch om op te vreten zeg.. heerlijk!!!

en we zijn supertrots op hem!!

Bello

Hoi Hoi

Ook bij feleiciteren je hierbij met je verjaardag

Groetjes Dorothé

ps dat is leuk nieuws van Duuk zeg!!
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

♥Debby♥

Nogmaals, iedereen bedankt voor de felicitatie's!!

mijn feestje zit erop.. mijn ouders zijn ook naar huis... mijn moeder heeft alles nog even lekker aan kant gemaakt en toen hebben we voetbal gekeken en nu gaan we lekker naar bed.. weer een jaartje ouder.. en weer een paar maanden van de verjaardagen af.. das altijd prettig..  :)

Gerda

Hoi Debby,

Fijn dat het wat beter gaat met je!
Heb je je verjaardagstopic gezien?

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,26364.0.html

Liefs, Gerda

♥Debby♥

bedankt gerda, had het nog niet gezien! leuk!!

;D

♥Debby♥

de rare schaduw op de vleugels..

Heeft iemand van jullie dit weleens gezien trouwens??

het wordt steeds donkerder en volgens mij loopt de kleur ook steeds hoger door...

en in het begin was het echt niet zo.. wat is dit nu?? heeft dit nou met een mutatie te maken?? en nee, het is er niet af te wassen.. hahahahaha.... hij houdt zich netjes schoon..  :P