2 augustus 2025, 20:08:10

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Hallo allemaal,

het is diep triest zo weinig als ik online ben de laatste en helaas ook komende tijd.

Ivm de overname en de vakantieperiode's draaien we nog meer uren als normaal..

Ik hoop na onze vakantie, in augustus weer een beetje lucht te krijgen..

Ik hou mijn boekje wel graag aan zodat ik altijd nog eens langs kan wippen maar ik hoop dat jullie niet te veel verwachten.

hier gaat alles goed.. Vanmorgen hebben ze hier heerlijk gedoucht en ze genoten alle 4 volop.. ze zitten nu heerlijk buiten in de kooi en zijn echt supermooi uit de rui gekomen.

Didi heeft een GIGA kuif en ook die van Duuk is een stuk langer geworden.. ze zijn allemaal zo mooi nu.. Didi geen smoezelige staartveren.. echt top!

Nou dames en heren.. tot de volgende keer maar weer.

deze workaholic gaat weer wat doen.. pffff

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Ach... geen nieuws is goed nieuws hé! ;)
Het is overal momenteel een beetje komkommertijd, en als je niets te schrijven hebt, nou, dan schrijf je gewoon niets! ;D

Hey en niet teveel werken hoor! Daarvoor is het weer nu (eventjes) te goed! Bij ons in het antwerpse is er vandaag staking bij het openbaar vervoer. Dus heb ik lekker een dagje verlof genomen! Goed voor de vogels ook, die staan nu heerlijk buiten en hebben net ook gedouched! :P

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Succes met alle drukte meis.

En ook af en toe eventjes lekker genieten van je D-tjes hoor.

Groetjesssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Debby,

Ik ben ook weer bijgelezen!
Schrok me rot van het verhaal van Bente.
Hopelijk is alles goed met haar. Hoe gaat het eigenlijk met haar tong? Blijft dat stukje eraf en kan ze wel goed praten daarmee?
Wat moet je meisje een pijn gehad hebben en dan niet klagen en gewoon doorgaan... wat ben je dan trots op je grietje hé!

Dus het is druk druk bij jullie, we zien je vanzelf wel weer verschijnen.
Succes!

Groetjes Manon

Hermien

Ha Debby,

Ik lees nu pas je verhaal over Bente en ik voel met je mee hoor. Zelf heb ik zoiets meegemaakt toen ik nog maar een jaar of 7 was. Mocht met mijn kleine zusje naar de speeltuin, maar moest wel goed op haar passen. Alles ging goed totdat mijn zusje (toen 3 jaar) ineens weg wilde terwijl ik nog aan het schommelen was. Gaat dat domme ding precies vlak vóór de schommel staan schreeuwen. Tja, binnen een seconde was het gebeurd. Mijn schommel raakte haar hoofd, mijn zus viel achterover en begon te brullen als een idioot! Gat in haar hoofd. Je wilt niet weten hoeveel jaar ik erover heb gedaan om een béétje van mijn schuldgevoel af te raken. En ik was nog maar zeven!
Wens Bente maar beterschap van mij en mijn 'vliegtuig'.

Anja

Hoi Debby,

Succes en sterkte met alle drukte. We missen je wel hoor. Maar geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Debby

Ook ik miste je maar zoals al gezegd, geen nieuws is goed nieuws.

Denk je ook aan jezelf en doe je niet te veel?

Groetjes

Mara

Gerdy

hoi Debby,

druk druk druk..denk je wel een beetje aan jezelf?geef maar een paar knuffies van mij aan je vogies.

gr Gerdy

♥Debby♥

Wat een lieve berichtjes allemaal.. dank jullie wel!

Gisteren alle datums gekregen waarop we "klaar" moeten zijn. 14 juli moeten we naar de notaris.. heel vreemd allemaal.. We liggen aardig op schema maar ik heb een vreselijke dipweek achter de rug.. kon wel janken om niets en was niet vooruit te branden.. Gelukkig mezelf weer herpakt en een schop voor mijn kont gegeven en dus weer op de goede weg.. we moeten nog even 3 weken aanpezen maar daarna mogen we al snel op vakantie..

Het komt goed!

Met de D-tjes alles super.. ze zijn zo lief.. zelfs Daya heeft het kroelen nu helemaal uitgevonden.. ze blaast ook niet meer..

Duuk en Didi hebben het dagelijks erg gezellig maar nog steeds geen eitjes gevonden gelukkig.. Didi gaat toch zachtjes aan naar haar eerste verjaardag dus het zou eventueel wel kunnen. Nepeitjes zijn dus in huis en dan maar hopen dat ze niet gaat leggen als wij met vakantie zijn.. maar ik zal mijn zusje goed instrueren wat te doen en zal haar zoiezo deze site laten zien.. kan ze jullie altijd om raad vragen.

Ik ga zo eens even wat rondlezen.. al zal bijlezen wel een onmogelijke opgave worden..

:-[ :-X ::)

Anja

Hey Debby,

Fijn weer iets van je te horen. Wat een gestress zeg. We hebben je idd gemist hoor. Gelukkig is alles weer goed met je.

En de valkjes daar gaat het ook super mee lees ik wel. Je zus kan hier altijd om raad vragen hoor.

Groetjes Anja

Gerda

Jullie zijn nu op vakantie als het allemaal goed is gegaan.
Ik hoop dat jullie lekker kunnen uitrusten!

Hoe is het ondertussen met Bente!

O ja, we hebben weer een meeting, dit keer bij het NOP! Op zaterdag 13 september!
Volgend jaar zal het wel weer Avifauna worden.  :D

Ik hoop na de vakantie weer van je te horen!

Liefs, Gerda

*Petra*

Hoi Debbie,

Hoe is het met jullie, fijne vakantie gehad??
Ga je ook naar het NOP op 13 september??
Wel een beetje uit de buurt voor jullie..
Alles goed met je valkjes?

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hey Debby,

Hoe is het om terug te zijn? Hebben jullie een fijne vakantie gehad?
En de vogies hoe is het daarmee?

Liefs Anja

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Halloooooooooooooooooooooooo ze doet het nog!!!!!!!

Wat een heerlijkheid.. ook hier zijn de scholen weer begonnen!

ik heb alleen 1 probleem, ik weet niet waar IK moet gaan beginnen.. er is zoveel geschreven op het forum dat is niet te doen.. dus ik begin maar hier en kijk dan wel waar ik eindig! hahaha..

De rust begin zachtjes aan terug te komen.. er zijn nu nog 2 jongens met vakantie maar volgende week komt de eerste terug en dan eindelijk... EINDELIJK kan het allemaal weer worden zoals het hoort. De overname is rond *slik*, mijn werk is nog nooit zo op orde geweest als nu en ik begin weer een beetje te leven. Vorige week genoten van de feestweek hier in het dorp en dat deed me echt goed.. begon mezelf weer een beetje te vinden.. Debby alias het feestbeest.. hahahaha..

Ik las ook al van de meeting in het NOP maar dat is inderdaad wel heel erg ver rijden. Ik ga het er wel even met Jan over hebben maar het zal ook afhankelijk zijn van wie er dat weekend servicedienst heeft. Ik ga er dus even over nadenken.

En tja, wat verder nog? och zoveel.. ik ga de meiden een broodje geven en als die straks terug naar school zijn dan zal ik een valkjes update geven.. het gaat in ieder geval heel goed!

Tot straks!

en heel fijn om te zien dat jullie me niet vergeten zijn.. hier en op mijn hyves.. echt superlief!