2 augustus 2025, 20:06:05

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Debby

Wat zijn jullie geschrokken zeg. Poehoe, ik kan me voorstellen dat dat echt erg is. Beterschap voor Bente.

Mooie foto's Debby!!

Mara

Kaatje

Hoi Debby,

Wat is zo'n ongeluk dan in een fractie van een seconde gebeurt hè ! Echt afschuwelijk om te lezen, arme Bente ... wat zullen jullie allemaal vreselijk geschrokken zijn  :(

Ik hoop dat jullie snel een beetje van de schrik zullen bekomen en ik hoop dat Bente weer volledig en snel zal herstellen zodat je er straks niks meer van ziet !

Het allerbeste met Bente en heel erg veel sterkte gewenst ! Pak inderdaad maar even de rust die jullie best kunnen gebruiken nu, ... het is allemaal nogal niets zeg, poeh !!

Liefs, Karin

Marc van de Kuifjes

Tjonge wat een verhaal zeg! Vreselijk om het te zien gebeuren en je niets kan doen om het te stoppen... dat zal een gevoel van machteloosheid geven!
Ik hoop dat je dochtertje snel weer beter is!

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Gerdy

Hoi Debby,

Jeetje meid..wat een verhaal om te lezen..ik weet precies wat het is om het te zien gebeuren ..heb ik met mijn dochter ook eens meegemaakt..die schrik zal nog wel eventjes in je benen blijven zitten..maar gelukkig mocht Bente weer mee naar huis..ik zal duimen voor haar dat ze snel op zal knappen..en zoals je al aangaf..doe maar lekker rustig aan en geef je meid maar een lieve zachte knuff van mij.

gr gerdy

Kaatje

Hoi Debby,

Ik moet steeds aan Bente denken !! Hoe is het nu met haar en met jullie, .... zijn jullie al, ... en in het bijzonder natuurlijk Bente, een beetje over de ergste schrik heen !?

Ik hoop dat Bente niet al teveel pijn heeft en weer snel wat voorzichtig kan spelen !

Knuffel voor de kleine meid !

Liefs, Karin

Anja

Hoi Debby,

Karin is me net voor zie ik wel. Ook ik wil graag weten hoe het nu met Bente is.

Sterkte meis.

Groetejs Anja

Gerdy

Ook ik ben erg benieuwd hoe het met Bente is..en niet te vergeten met jou natuurlijk.

gr gerdy

♥Debby♥

Sorry hoor.. ze hebben me zitten pesten.. er zat een storing in het internet.. HOE KUNNEN ZE DAT NOU DOEN!!!

maar goed, ik ben weer online..

Met bente gaat het goed.. haar ene oog zit nu helemaal dicht en is mooi paars maar ook dat zakt alweer door.. Ze is vanmorgen naar school gegaan.. ze wilde zo graag en de juf heeft beloofd goed op haar te letten dus daar ging ze dan..

ik zit dus letterlijk NAAST de telefoon.. maar het zal vast goed gaan..

Maandag moeten we terug naar het ziekenhuis voor controle en het verwijderen van de hechtingen..

De ergste schrik is geweest.. ik heb nachten lang liggen bedenken wat er allemaal wel niet had KUNNEN gebeuren.. dat moeten we dus ook niet meer doen.. het is gebeurd en we kunnen er nu niets meer aan veranderen..

en het gaat gelukkig heel goed met haar.. het is echt een bikkel want ze heeft gewoon NIET geklaagd.. en dat verbaasd me nog het meest.. het is onvoorstelbaar hoe keihard ze is..

't is een kanjer!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

caro

Hoi Debby,

Wat een schrik zeg. Kan je het zelf een beetje verwerken, de beelden zal je niet gauw vergeten. Ik weet er alles van Wesley is eens aangereden door een motorrijder, soms schrik ik nog wakker van de beelden. Wel fijn dat ze naar school wilde, wat een kanjer. Veel sterkte.

Hoe is het met de valkjes ???. Is Daya al wat tammer.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

♥Debby♥

Zo.. daar zijn we weer..

Helaas voor het kwartetje.. het mooie weer is voorbij.. voor even hopen we natuurlijk.. ze hebben de laatste weken iedere dag buiten gestaan en dat beviel ze wel.. 's avonds mochten ze dan binnen nog weer even lekker vliegen..

Daya blijft wat blazen als je bij haar in de buurt komt maar zodra ze bij je zit is het goed.. toch vreemd dat blazen in eerste instantie.. mede daardoor zijn de kinderen nog niet zo gek van haar.. die vinden het toch wel angstig dat geluid..

Duuk en Didi hebben elkaar echt wel gevonden.. tot en met het kroelen aan toe.. ik vind dat zoo geweldig om te zien!

Dixie probeert ook weleens een kroel te halen maar die krijgt meestal de pin op z'n neus.. toch tijd dat hij Daya maar eens gaat verleiden!

Verder een hoop veren hier.. lekker ruien en volgens mij doet zelfs Daya al mee.. tja, met dat warme weer moet je even wat lozen he!  :)

nog een klein stukje offtopic, Met bente gaat het super! ze geneest supersnel!
morgen naar het ziekenhuis voor de hechtingen en controle en dan kan ik op het grote litteken ook littekencreme gaan smeren en dan duimen dat het goed gaat komen!

Anja

Hoi Debby,

Ik wil jullie alvast veel succes wensen voor morgen.

Fijn te horen dat het met je kwartet ook goed gaat. De rui is toegeslagen lees ik wel. Hier ook want de hele bodem van de kooi ligt vol veren.

Groetejs Anja

Gerda

Hoi Debby,

Ik heb regelmatig aan Bente moeten denken! Ik ben erg blij dat het goed gaat met haar. Kinderen genezen gelukkig erg snel! Ze is het waarschijnlijk sneller vergeten dan jij!

Ja en de rui, dat wil wat! Hopenlijk trekt Daya snel bij wat het blazen betreft. Want voor de rest is het een schatje zo te horen.

Liefs, Gerda

♥Debby♥

Alles was goed! niet meer terug te komen nu verder genezen en dan snel dit hoofdstuk sluiten..  ::)

Ik ga zo een kooitje uitmesten.. hahahaha.. maar ze zijn nu even met z'n 4-en rek en strek oefenen aan het doen dus laat ze maar even.. volgens mij houden ze een wedstrijdje wie het mooist op z'n kop kan hangen!  :)

Gerdy

Hoi Debby,

Wat fijn dat jullie niet meer terug hoeven te komen..maar snel met het litteken spulletje beginnen.

kooitje uitmesten..ik vind buiten ook allerlei veren..en die rek en strek oefeningen zijn ze niet gewoon een sportschooltje begonnen.

gr gerdy

Mara

Hoi Debby

Hoe is het vandaag in het ziekenhuis gegaan? Fijn dat Bente zo snel geneest.

Liefs

Mara