2 augustus 2025, 22:20:36

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

De foto's worden nu geupload dus ze komen eraan..

Ze zitten nu gezellig met z'n 4-en in de grote kooi.. Dixie werd gelijk weer een stuk rustiger en Daya past zich rustig aan.. het gaat super..

Vanavond mochten ze weer even lekker los en Daya vloog rustig mee naar alle landingsbanen.. ze vliegt een stuk rustiger dan de rest maar ze zal de G krachten ook nog wel ontwikkelen vrees ik.. hahaha..

Daarna heb ik haar even lekker bij me genomen en hebben we een 20 minuutjes zitten kroelen dus ook dat gaat errug goed!

er kwamen wel wat toeristen het tafereel bekijken dus ik had daarna nog wat extra nekjes om te kroelen..

Tja, en of het hierbij blijft.. Ik vind het zo wel heel gezellig en het is allemaal goed te doen.. maar zeg nooit nooit zullen we maar zeggen..  Wie weet wordt ik ooit nog eens halsoverkop verliefd....

We zullen zien maar ondertussen voelt het zo goed en ben ik dolblij met mijn kwartet.. 4 kindjes is altijd goed he.. hahahaha..

Nou ik ga kijken of de foto's al klaar zijn..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

♥Debby♥

♥Debby♥

5 april 2008, 23:34:08 #2253 Last Edit: 6 april 2008, 00:02:38 by *Debby*
Foto's Deel III

Dat waren ze weer..

*Petra*

Hey Debby,

Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt!
En  ik vind de close-ups echt prachtig!
Wat wordt Duuk al volwassen, echt mooi!
Een heerlijk kwartet, lekker genieten  ;).

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hoi Debby,

Wat een heerlijk koppie heeft Duuk zeg !! De foto's daar valt weinig over te zeggen, ... in één woord schitterend !!

Groetjes, Karin

♥Debby♥

Hoi Petra, Wat wordt hij mooi he.. ik vind dat gele koppie zo waanzinnig... Kan niet wachten tot hij goed in de rui geweest is om te kijken hoe dit "cadeautje" uitpakt.. hihi..

Hoi Karin,  't zijn schatjes he.. ben echt superblij met alle 4!!!

Marc van de Kuifjes

Jouw camera is duidelijk niet kapot! ;) ;D

Erg leuke foto's weer, en ook de handtekening is prachtig! :D De achtergrond lijkt me bekend voor te komen! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Ja, dat zag ik later pas..  Mooi gegoogled he! hahahaa

Monky

Hi Debby,

Wat een mooie foto's heb je gemaakt. Je bent druk bezig geweest zie ik hahahaha. Maar het was het dubbel en dwars waard  :D en het schattige koppie van Duuk... Hij wordt echt steeds geler.

Wat is Didi trouwens mooi egaal van kleur. Echt heel mooi. En wat een schitterende kuif  :-*

Wat een schattig koppie heeft Dixie eigenlijk  :) Daar heb je trouwens niet zo heel veelfoto's van gemaakt  :P ;D

En dan nog je nieuwste aanwinst... Daya... Ze is werkelijk prachtig. Ik ben helemaal gek op bont. En van mij hoeft het niet persé getekend te zijn. Sterker nog... juist liever niet  ;D Ik vind de vlekjes in het gezicht altijd zo schattig...

Yups... conclusie: Je hebt een stel hele mooie valkjes  :D

Groetjes,
Monky

ps. jij hebt die achtergrond dus ook gevonden  ;D ;D ;D Mooi is die hè? Hij past ook prima bij jouw valkjes  :D

Anja

Hoi Debby,

Meid wat een schitterende foto's weer. Heerlijk das genieten.

Dat mag je wel vaker doen hoor. Je hebt werkelijk schitterende valkjes.

Groetejs Anja

caro

GEWELDIG. ZE IS ECHT OM TE  :-*. IK BEN WEL TROTS OP MIJN BABY. FIJN DAT HET AL ZO GOED GAAT MET DAYA.
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Sally

Hallo Debby,

Wat een leuke foto's allemaal. Ik heb ervan genoten!

Groetjes Sally

danielle

Hoi Debby,
Wat een mooie foto's. Je hebt een pracht van een valkje erbij gekregen. Daya ziet er echt mooi uit en echt super lief. Volgens mij heeft ze een super lief karakter.
Hoe gaat het nu met alle valkjes in een kooi.
Die potret foto's zijn ook echt super mooi.
Duuk krijgt inderdaad een al aardig geel kopje. Hij ziet er toch ook heel anders uit dan SPikey, maar wel net zo'n stoere knappe bink,  :D

Groetjes Danielle

*Petra*

Hoi Debby,

Kijk eens, wat een geweldige handtekening ik heb?!
Nogmaals, hartelijk dank, hij is echt prachtig!!

Petra  :-*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !