16 juni 2024, 13:07:36

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Deze heb ik gewoon van internet.. gewoon een JPG afbeelding via google opgezocht..

andere heb ik ook zelf gemaakt..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

en we zullen dóórgáán.................

het is een ZOOITJE in leiden.. de ME moet er aan te pas komen en de hele boel wordt kort en klein geslagen.. en mijn mannetje loopt daar tussen.. :-\ :o 8)

ja hoor.. nog meer telefoon!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

NAMENS ALLE VALKJES GELUKKIG NIEUWJAAR

ManjaV

Hoi Debby,

Bij deze wens ik jou ook een heel gelukkig nieuwjaar toe! :D :D
Maak er wat moois van. ;)

Hoe is het afgelopen in Leiden?   :-\
Hier in Rotterdam reed de ME ook al door de straat.  ::)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Debby

Wat is er dan in Leiden gebeurd? Ik hoop dat je man veilig bij je is teruggekeerd. Veel te doen geweest?

Mara

Anja

Hoi Debby,

Ik zag het net op tv. Op meerdere plaatsen in het land is de ME uit moeten rukken.

Is Jan wel veilig thuis gekomen?

Groetjes Anja

♥Debby♥

Hallo Meiden...

Manlief is veilig thuisgekomen hoor.. om half 7 's ochtends is hij naast me gekropen in bed en om half 9 ging de telefoon weer..

Ook vandaag nog behoorlijk aan het werk geweest en nu ligt hij te slapen op de bank..

ik ben ook behoorlijk geradbraakt dus ik denk dat we maar gewoon naar bed gaan verhuizen.. lijkt me verstandig!

Groetjes en tot morgen!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Debby,

Das fijn om te horen.

Weltrusten saampjes.

Groetjes Anja


Peggy

Hoi Debby,
Ik had het op het nieuws gelezen ja,dat de ME op verschillende plaatsen aanwezig moest zijn.  Jullie hebben dus een pittige nacht samen gehad..niet echt samen maar wel pittig  ::) ;)
Melle lag er gisterenavond om 18.00u in..Sam om 19.00u en wij ook al voor 21.00u en dat heeft ons goed gedaan.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

We hebben heerlijk geslapen..

vanmorgen was het even een gekkenhuis met de telefoon maar nu wordt het voor mij hopelijk iets rustiger.. vanavond het kantoor in en alle meldingen in het systeem verwerken.. als ik wakker genoeg ben dan.. hihi..

Heb net even lekker de ramen gezeemd.. zo met het zonnetje eraan zag je de roetaanslag goed..

Diesel en Duuk hebben een lekker sproeibadje gehad op de kooi van nasi en bami dus 4 vogeltjes schoon en fris gewassen nu..

was ook zo schattig om te alle 4 te zien poetsen.. nu slapen ze ook alle 4..   :-*

zal eens wat foto's maken..

eerst bakje thee maken..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja


Zijn de foto's al gemaakt? Ik ben echt niet nieuwsgierig :P :P :P


Groetjes Anja

Dierenfreackske




Mara

Hoi Debby

Fijn om te lezen dat je man veilig is thuis gekomen.

Ik hoor iets over foto's? Wanneer?

Mara

Kaatje

Hey, Debby,

Al een nieuwe fotocamera gekocht dan  ;)  Je schreef, ik zal eens foto's maken, goed gezegd want zou hou je natuurlijk altijd een slag om de arm wanneer je ze zal gaan maken !

Of is de thee nog altijd warm  ;D

Groetjes Karin