1 mei 2025, 01:18:47

pony's/paarden???

Gestart door miss_sweet_1990, 27 augustus 2007, 10:42:48

« vorige - volgende »

miss_sweet_1990

eey

en noop sorry ik heb nog geen foto's van me pony's
maar als k ze eenmaal heb zal ik ze er zeker op zetten ;)

reed jij nou trouwens ook paard of dat niet?

xx

mariejj

Heej

Nee maar ik heb vroeger wel paardgereden. ::)
Ik had laatst  een Haflinger 'op proef'  waar ik dus ook op mocht rijden.. maar ik vond er niet echt veel aan. :-\ Ik vind Shetlanders en kleine pony's leuker.  ;D

Rijd jij op een manege?? en wat voor een paard??  :P

x

miss_sweet_1990

ik rij nu nog bij me tante
ik heb me wel ingeschreven op een manege maar daar is et wachtlijst duzz dat is wel wat minder en daar weet ik nog niet op welk paard ik moet
maar die van me tante is een arabier van 1.55 hoog duzz  ;D

xx

Ilse_Jaimy

ik heb ook een paard :)

kruizing tussen kwnp X arabier

ik neem me valkje ook wel eens mee op me paard  ;D

miss_sweet_1990

relaxed, blijft je valkje dan ook gewoon zitten ?? ;D

ik vind het echt jammer dat ik zelf geen eigenpaard heb maar ze hebben me 2 dagen terug gebeld dat ik eindelijk op de manege kan gaan rijden aanstaande maandag al  ;D ik ben nu echt mega blij ;D

hoe lang rij jij al paard Ilse_Jaimy??
en hoe oud is je paard??

Ilse_Jaimy

zit vanaf me 3 de al op paard :D op de shet kruimel haha  ;D
en ben nu 18 .
even een korte paardengeschiedenis :
ben dus begonnen op een shet :)
daarna ben ik echt gaan lessen op de manege , en mogt voor mensen een arabier rijden .
pony werd verkocht en kreeg me eerste eigen pony , een dartmoor :)
ondertussen reed ik ook nog een pony van een vriedin van me
toen ik voor die ponys te groot werd ben ik over gegaan op een fries en heb er ook nog een shet bij gekocht
( pony was ondertussen al weer verkocht )
naar een tijdje heb ik sultan er bij gekocht ( arabier X kwpn )
en had ik dus 2 paarden en een pony .
toen overleed mijn opa waar ik mijn paarden had staan en moest naar een nieuwe plek ... en dat was veel te duur voor 3 paarden .. daarom heb ik de fries en de shet verkocht en heb ik nu alleen sultan nog :) en rij nu soms nog wat paarden van anderen bij ( wat beleren en doorrijden )

sultan & ik

Ilse_Jaimy

hij is 4 jaar trouwens :P

miss_sweet_1990

jeejtje jij rij dat echt al supper lang :o

ik heb met shetlanders opgegroeit maar ik heb er nooit wat me durven te doen nu sinds een jaartje durf ik er pas iets mee :-\

maar dat paard van jou is echt mega mooi ;D

Ilse_Jaimy

hihi thnx :)

hier nog een foto van het rijden :)

heb gister een nieuw zadel voor hem gekogt :)

mariejj

Heej

miss_sweet_1990    was het een leuk op de manege?  je ging afgelope maandag toch al rijden? 

Ilse_Jaimy   mooi paardje heb je  ;)

Ik weet nou zeker dat Danny bruinbont word  maar de nieuwe eigenaar zegt nog steeds dat hij zwartbont word  ::)
Foto van de bevalling van Danny:

Dierenfreackske

Ach....wat mooi !! Tof om zo'n bevalling mee te kunnen maken he  !!!  Ze zijn zo lief he !!Grtjs Ann

miss_sweet_1990

eeyz Ilse_Jaimy
hij ziet er pittig uit op die foto ;)

eey Mariejj
het was supper op de manege, alleen heb haast nu nog spierpijn en ik moet vanavond weer :-\ ;D
en trouwens ik had het nog ff aan me pa gevraagt over de kleur van dat verkochte veulen, mij pa zegt dat een echte bruinbonte altijd zwarte benen heeft , duss misschien heb je nu wat meer duidelijkheid (ik hoop het tenminste)

eey Dierenfreackske
had jij nou zelf ook paarden/pony's of niet?

mariejj

Heej  Dierenfreackske 
Ja het is echt heel leuk om dat mee te maken  ;D En hij is heeeel lief   :P

Heej miss_sweet_1990
Ik wist het al zeker dat hij bruinbont word want ze koppie word steeds bruiner  ;D
Danny is echt zooo mak  hij vraagt erom om geaait te worden  :D  echt jammer dat hij  weg gaat  :-\

De pony's krijgen al een wintervacht dan worden ze weer zo smerig   :-\  dan gaan ze weer lekker in de modder rollen en dat blijft zo goed zitten in die dikke vacht ::)