grijze roodstaart papegaai gestolen

Gestart door Franny, 30 september 2007, 17:36:30

« vorige - volgende »

Franny

Wie o wie weet waar Bram is??? Als je iets weet stuur me dan een pm dan zorg ik dat de tip op de juiste plaats terecht komt of neem contact op met de dierenwinkel zelf alvast bedankt

Vogeldieven stelen Feyenoordfan

ZOETERMEER - Inbrekers hebben een papegaai uit een dierenwinkel in Zoetermeer gestolen, die aan een heel opvallend signalement voldoet. De grijze roodstaartpapegaai Bram is een geoefende zanger van het Feyenoordlied. Daarnaast gaapt het beest de hele dag en schudt hij met zijn hoofd, zo liet de politie dinsdag weten.

De vogel is tien maanden oud. Van de dieven ontbreekt elk spoor.
Het AD weet te melden dat papegaai Bram heeft gevochten voor zijn leven toen hij werd gestolen uit dierenspeciaalzaak Discus in Zoetermeer. Bedrijfsleider Lindsey Hagemeyer van de winkel concludeert dat uit de rode staartveren die ze naast de kooi vond. Ze maakt zich grote zorgen over de gezondheid van het dier. ,,Bram heeft medicijnen nodig. Ik ben bang dat het heel slecht met hem gaat. Bram is erg gevoelig voor stress en door die diefstal is hij ongetwijfeld helemaal van slag.''

De tien maanden oude grijze roodstaart-papegaai, die voor 795 euro te koop was, leerde het clublied 'Hand in hand voor Feyenoord een' in een Discus-vestiging in Capelle aan den IJssel. ,,Mijn collega Ingmar is helemaal gek van Feyenoord en hij floot voortdurend 'Hand in hand, kameraden'. Bram heeft dat overgenomen", aldus Hagemeyer.



Karin

Deze papegaai is inmiddels al terecht  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves