Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Jeanine,

Mooie update. fijn te horen dat het goed gaat. ik ga voor je duimen meid. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard.

Liefs Anja

Anke

Hoi Jeannine,
Ook ik duim mee hoor voor je witte donsje :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

Nou dan blijft Nick voor jou speciaal want hij blijft zo heten ;D
En je leest het goed. Ik ben geboren en getogen in Brunssum (mijn moeder komt uit Eindhoven en vader uit Hoensbroek) Amanny mijn oudste is ook in Brunssum geboren.
Zo zie je maar dat Limburgers overal wel komen ;)

Hoi Caroline,

OOOOOOOO moet dat het voorstellen ::) :o
Vitani kan wel vliegen ook met koppeltje duiken. Maar weet je wat haar grootste probleem is. Vitani is aan het oefenen voor een trapeze act. En dat zonder haar vleugels te gebruiken ::) :-\
Ik houd me hart vast wat je de andere allemaal gaat influisteren ;D Maak ze alsjeblieft duidelijk dat ze de vleugels echt wel mogen gebruiken ;D

En Nick lekker lui. Kan hem geen ongelijk geven.
Echt balen dat je de laatste tijd zoveel ongemak hebt. De dvd, lamp in de kweekkamer en nu ook nog een de wasmachine en kacheltje. ik ga voor je duimen dat je een mooie prijs wint bij de staatsloterij. Ik gun het je van harte.

En duimen doe ik ik weet niet hoelang al.
Och uiteindelijk zal er ooit wel weer een witdonsje geboren worden bij Amor en Diégah en als ik dan ook nog eens aan de beurt ben is het helemaal geweldig. Ik vind ze zo mooi dat ik bereid ben om heel lang te wachten. (Echt heel wat voor mij) ;D

Hoi Anja,

Super lief van je :-*
En ook hier nogmaals hartelijk bedankt voor de mooie lieve kaart.
(Ben zelf de laatste hand aan het leggen op de kerstkaarten en er komt zeker 1 jullie kant op)

Hoi Anke,

Je bent een schat.
Dankjewel :-*

Liefs Jeanine

Caroline

Hoi meis .... ik las bij Deb, dat Naschwa ook weer ziek is.  :-\

Heel veel beterschap en een dikke knuffel voor haar.  :-*

Nog geen nieuwe witte-donsjes-nieuws vandaag!!  ;D ;D ;D

Trusten voor straks .... tot morgen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

11 december 2008, 00:01:16 #3199 Last Edit: 11 december 2008, 13:34:54 by *~Jeanine~*
Hoi Caroline,

Helaas wel weer.
Werd vandaag gebeld door school of ik haar kon komen halen ze voelde zich niet lekker :(
En ja hoor. Nu weer koorts hoest de longetjes uit haar lijfje :'( en ze wordt ook nog eens flink verkouden :'(

Ze knapt weer goed op dan twee dagen naar school en is het weer huilen met de pet op.
Het lijkt wel alsof Naschwa iedere keer aangestoken wordt en nooit de dans ontspringt.
Ze krijgt veel groente en fruit en vitamine tabletjes kleed haar warm aan ik weet niet wat ik meer kan doen.
Yakult drinkt ze ook iedere dag maar helpen ho maar :-\
Ik houd haar nu gewoon wat langer thuis. Eens flink goed uitzieken en hoop dat het dan helemaal goed is.

De dikke knuffel geef ik haar nu meteen. Juffie zit namelijk op mijn schoot ;)

Ik hoop morgen witte-donsjes-nieuws te lezen ;D ;D ;D
Maar vooral een gezond donsje als hij/zij toevallig wit is is dat helemaal geweldig :D

Jij ook weltrusten en tot morgen :-*

Liefs Jeanine

Kaatje

Hoi Jeanine,

Wat is er een hoop gebeurt bij jou ! Gelukkig is Twinkel helemaal hersteld van haar bloedpen, het zag er inderdaad heel erg verdrietig uit en ik hoorde het ook aan je stem toen ik het filmpje bekeek.

Dan de griep die in jouw huisje toeslaat en dan nu weer Naschwa ziek  :(

Wat leuk dat Nick naar je moeder gaat, het is echt een dotje om te zien ! Ik vind het heel erg knap dat je de staartveren er 1 voor 1 uit durft te trekken, ook kan ik me wel iets indenken als het om trillen gaat dan, poeh echt knap en gelukkig gaaf de kleine meid ook geen gil, dat scheelt denk ik wel  :D

Ik duim natuurlijk ook voor nog 2 witte donsjes bij Caroline, spannend altijd dat wachten hè  ;)

Dikke knuffel voor jou en de valkjes  :-*  :-*

Liefs, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Gelukkig is het helemaal goed gekomen met ons Twinkeltje :D

Naschwa is nu koortsvrij maar hoest nog wel erg veel en dan vooral in de avonduren :'(
Ben blij als ze dadelijk 2 weken vakantie heeft :)

Mijn moeder is ook helemaal gelukkig :D Nick is ook supermooi.

Vitani heeft het me inmiddels wel weer vergeven. Ze begint al weer een staart te krijgen.

En helaas deze ronde geen witte donsjes bij Amor en Diégah. Maar weer wachten op de volgende ronde van hun over een jaartje. Ik blijf net zo lang wachten dat er een witte bij zit die deze kant op mag verhuizen ;D
Heb wel weer bij Eros en Perle dat het spannend wordt over een tijdje. Dan weer duimen voor een albinomeisje ::)

Dikke knuffel terug voor jou en je valkenkindjes :-*

Liefs Jeanine

Anke

Hoi Jeanine,
Wat jammer geen wit donsje van Amor en Diega :(
Maar... wat in het vat zit verzuurt niet ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hoi Jeanine,
Wat een leuke update heb je laatst geschreven.
Zo allemaal hun eigen karakter, echt geweldig!
Het is volgens mij echt een gezellige boel bij jou.

Groetjes Danielle

Caroline

Kouros & Lou Lou kunnen in september ook witte Kouros look-a-likes krijgen.  :P ;)

Moeten ze wel eerst even een beetje verliefd worden.  ;D ;D

Beterschapsknuffel voor Naschwa.  :-*

Eros & Perle zitten weer alleen .... vandaag hebben ze hennepzaadjes extra gekregen, morgen wordt het blok ontsmet en gevuld met schoon zaagsel .... dan mogen ze weer.  :D

Liefssssssss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Vind het ook wel jammer maar het is niet zo dat ik op een eerste valkje zit te wachten.
Kan er dus lang op wachten ;)
En het is net wat je zegt. Wat in het vat zit verzuurt niet ;D

Hoi Danielle,

Dankjewel voor het compliment :-*
Het zijn inderdaad echt allemaal verschillende karaktertjes. Zelfs de zusjes Shanti en Twinkel zijn heel verschillend. Vind het wel leuk zo.
Ze kunnen het prima samen vinden en dat is het aller belangrijkste. Het is in hun paleisje echt een gezellige boel :D

Hoi Caroline,

Leuk om te weten :P

Hoop voor je dat ze helemaal hottel de bottel op elkaar worden. Laat ze maar zien hoe Amor en Diégah met elkaar omgaan dan moet het lukken :D ;)

Heb ik gegeven. Ze gaat morgen weer naar school mits ze vannacht niet de hele tijd hoest ::)
Jij een beterschapsknuffel terug. Ik las al dat je het ook te pakken hebt  :'(  :-*

Ik ga uiteraard weer duimen voor albinomeisjes ;D En ook dat Eros zich als een liefdevolle papa gaat gedragen zonder te plukken  :-\
Houd je boekje sowieso goed in de gaten ;)

Hoi Hanneke,

Jij ook prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.
Wat een enige foto zeg ;D :D

Liefs Jeanine

*Manon*

Hoi Jeanine,

Balen hé dat er gee witjes geboren zijn... vind ik ook  :-\
Gelukkig zijn er wel heel veel gezonde valkjes geboren, dus dat is weer top!
Ik was ook aan het wachten op een witte, maar ga nu toch maar voor een gele.
Het mannetje wat ik zoek is een partner voor Sari en dan is het ook wel spannend of meneer de partner dan split is voor witmasker of niet...
Ik wil niet nog langer wachten tot Sari een mannetje heeft, ze zit nu alleen in de kooi, anders wordt Tibeau verliefd op haar en gaat Zazcha met haar wipwappen, dus ik heb geen keus om haar alleen te zetten, maar ik vind het zo zielig....

Ik hoop dat er snel witjes geboren gaan worden, hopelijk al in september  ;D ;D

Kimm

hoi jeanine,

bedankt voor jouw mooie kerstkaart!! :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.