Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Ik heb net nog gekeken.
Zelf durf ik hem er niet uit te trekken.
Ze is er zelf nu aan het knabbelen.

Ik hoop dat het goed komt.
Ik heb een filmpje gemaakt dan kunnen jullie kijken.

Diaantje bedankt.
Ik ga het nummer zo opzoeken.

Liefs Jeanine

*~Jeanine~*

Ja Kim vind ik ook.
Het was nog erger het meeste heb ik eraf gewassen. Toen begon ze weer opnieuw te bloeden dus ga haar maar niet nog eens douchen.

Mijn arme meisje :'( :'(

Anke

Hoi Jeanine,
Ach arme Twinkel....
Ik hoop dat het wondje vlug geneest.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Ach, arme Twinkel!!
Hoop dat het snel geneest hoor!
geef ze maar een dikke kroel van me!

danielle

Hoi Jeanine,
Och wat zielig. Kan me voorstellen dat je ervan in paniek raakt, omdat het elke keer weer gaat bloeden.
Kan me ook voorstellen dat je zelf de bloedpen er niet uit durft te trekken. Dan kun je ook beter even bij de da lang gaan. Als je het niet durft maak je het waarschijnlijk alleen maar erger.

Beterschap voor Twinkel  :-* .
Succes ermee!

Groetjes Danielle

♥Debby♥

ach jemig Jeanine.. wat een lelijk wondje..

heb je de vleugel al in de bloem gedoopt?

Ik zou zeggen, veer eruit trekken en snel in de bloem.. Ik denk dat het steeds weer gaat bloeden door wrijving van de veer..

sterkte hoor.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

lynette

Hoi Jeanine

wat pijnlijk om te zien die bloedpen bij Twinkel.
Ik heb het al een aantal keer gehad bij Bullit  :-X en heb hem er ook uit moeten trekken  :-\ en weet nog goed hoe ik me voelde de eerste keer. Als ik in de buurt woonde kwam ik gelijk naar je toe om te helpen. Want heb inmiddels al wat ervaring met die  :censuur bloedpennen bij Bullit.

Ik heb bij Dhr Bastiaanse gezien dat hij bij de bloedpen die net getrokken was voor onderzoek van Angel toen gele wondpoeder in spuitbusvorm na het trekken van de veer er op spoot en de wond was gelijk aan het indrogen. In dat middel zit speciaal stollingsmiddel in. Ik moet deze nog bestellen maar ga vragen of ze deze ook bij de gewone dierenarts hebben.

Als je naar de vogelarts ga dan kun je vragen ofdat hij het goed wil laten zien hoe hij het doet. Als het nog eens gebeurt wat ik natuurlijk niet hoop. Dan heb je mischien genoeg vertrouwen er in om het zelf te doen. Bullit van mij geeft geen enkele kik er van.

Als je het toch aandurft dan het liefst met een goede en stevige pincet, met een snelle draaiende beweging uit de vleugel te trekken. Hou dan wel de vleugel vast bij de elleboogbrug van de vleugel, met de hand vast dat er een tegengewicht is.
Dit kun je het beste doen met 2 personen doen uit mijn ervaring.
Als de pen er uit is even de plek met bijde zijden in de bloem dopen en dan even rustig in een apart kooitje tot rust laten komen.

Dit is wat mij toen ook verteld is toen ik in jou situatie zat en zeker gewerkt heb maar als je toch het niet aandurft en Twinkel er veel last van blijft hebben echt even de Vogelarts bellen.

Sterkte meid  :-* een megaknuffel voor jou

Groetjes Lynette

Nu heb ik nog bloem maar dit word een regelrechte bende en vind dat het maar een beetje helpt. Maar beter iets als niets.

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie´s.

Ik heb samen met Alaa de afgebroken pen eruit getrokken.
Stond te trillen op m'n benen.
Twinkel heeft geen kik gegeven.

Heb er wel daarna meteen pleisterspray erop gedaan.
Ze zit nu op stok op een pootje te dutten.

Ik houd haar natuurlijk heel erg goed in de gaten.
Mijn mannetje de held keek snel de andere kant op.
En daarna meteen Twinkel troosten.

Dit is een van de ergste dingen die ik in ruim een jaar met valkjes heb meegemaakt.
Ik hoop het niet nog een keertje mee te maken :'(

Ben wel opgelucht dat er over lijkt te zijn.

Hoe lang kan ik nu het beste wachten met Twinkel te douchen?

Nogmaals iedereen bedankt voor de reactie op mijn paniekreactie :-[ :-\ Ook namens mijn lieve Twinkeltje.

Iedereen een super megaknuffel :-*

Liefs Jeanine

Kimm

hoi jeanine,

o meis wat dapper van jou zeg!!! goed hoor!

en bloed het nu niet meer dan?

persoonlijk zou ik wachten met douchen als je ziet dat het wondje goed dichtzit en niet meer bloed

Kimm

*~Jeanine~*

Hoi Kim,

Nee het bloeden is gelukkig gestopt na de zoveelste behandeling met pleisterspray van hansaplast.

Ik laat haar nu verder met rust.
Ze zitten allemaal wat in de buurt van Twinkel de lieverds :-*

Ik wacht dan maar een paar dagen met douchen tot het goed is genezen.

Tuurlijk blijf ik haar wel heel goed in de gaten houden.
Ik heb een beetje druivensuiker door het drinkwater gedaan. (Heb ik gelezen in het boekje van Caroline) ;)

Hihihihihihi bedankt voor het plaatje.
Ik voel me alles behalve supergirl.
Ben een held op sokken ;D
Liefs Jeanine

Kimm

nou ik ben blij dat het bloeden eindelijk gestopt is. morgen weet je wel meer als je naar haar wondje gaat kijken.

ik vind het gewoon erg dapper van jou omdat je het niet durfde en het toch hebt gedaan. daarom SUPERGIRL :D  ;D