Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Jeanine

ah, dat is een flowerfairy.. ok  :) En dan ook nog een meisje  ;) Ik zag het niet zo heel erg goed  :P Ik ben eerlijk gezegd echt gek op alles wat met fantasy te maken heeft...  :-X Je weet wel: elfjes, draken, magie,... zelfs vampieren  :P  :-X  Goh... ik denk dat dit misschien wel het eerste persoonlijke is wat ik hier op het forum heb gezegd...  :-\

Ja, die foto's van Rozie voor de spiegel waren ook erg leuk. Ze is echt prachtig!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Sharon

Citaat van: Sharon op 18 oktober 2008, 18:48:28
Hoi Jeanine

ah, dat is een flowerfairy.. ok  :) En dan ook nog een meisje  ;) Ik zag het niet zo heel erg goed  :P Ik ben eerlijk gezegd echt gek op alles wat met fantasy te maken heeft...  :-X Je weet wel: elfjes, draken, magie,... zelfs vampieren  :P  :-X  Goh... ik denk dat dit misschien wel het eerste persoonlijke is wat ik hier op het forum heb gezegd...  :-\

Ja, die foto's van Rozie voor de spiegel waren ook erg leuk. Ze is echt prachtig!

Zo hey... jouw Baloo kan er wat van zeg! Die neemt het er eens even lekker goed van met zo'n harem  ;D :P ::) Ik denk dat het gewoon echt zijn hormonen zijn waardoor hij nu zoveel wipwapt en dan ook nog eens met verschillende dames. Denk niet dat je er iets achter moet gaan zoeken hoor.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Manon,

:D :D :D

Hoi Sharon,

Dan houd je van dezelfde stijl als Amanny.
Magie en elfjes wil ik ook nog wel maar vampiers nee dankje hihihihi

En Rozie is echt super mooi.
Ze heeft een mega kuif en prachtige pareltjes.

Liefs Jeanine

Sharon

Hoi Jeanine

;D Grappig dat je dochter ook wel van die dingen houdt. En vampiers... die fascineren me gewoon  ;) Ik kijk eerlijk gezegd ook super graag vampierenfilms. Ik vind de duistere kant van het bovennatuurlijke wel iets hebben soms  ;)

En mijn tweede berichtje... dat was een foutje  :P Ik wou nog iets toevoegen aan mijn berichtje, maar in plaats van verander, klikte ik op citeer...  ::) Nu staat dat wat ik wou toevoegen bij dat twee berichtje erbij  :P Sorry hiervoor  ;)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anja

Hoi Jeanine,

Ook ik heb weer genoten van je foto's. en dat jij mooie kaarten maakt dat wist ik.
Mijn complimenten hoor.

En fantasy dat is echt mijn ding. Elfjes, draken, vampieren noem maar op.
Maar vooral elfjes die vind ik prachtig. Ik heb er zelfs op mijn gsm als achtergrond staan.

Ik heb het filmpje niet gezien, volgens mij kijk ik er over heen want ik zie het niet.

Zo ik ga mijn brood uit de bbm halen.

Liefs Anja

Sharon

Hoi Anja

wat leuk dat fantasy ook helemaal jouw ding is!  ;D Ik vind het echt geweldig allemaal. En draken... ja, die vind ik prachtig! Je handtekening is ook in die stijl  :)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ghostwhisperer en Medium vind ik wel schitterende series maar vampieren hoef ik niet te zien hihihihi
En dat extra berichtje maakt niet uit hoor ;)

Ik maak me niet echt zorgen over Baloo maar vroeg me af of het wel normaal is. Ik dacht dat als ze eenmaal een partner kiezen ze daar ook wel bij blijven. Baloo wisseld nu gewoon af. Of ik heb gewoon te weinig mannen ;D
Baloo wordt 1 november 1 jaar dus dacht dat hij zijn keuze had gemaakt en trouw zou blijven aan Feline. Blijkbaar heb ik het bij het verkeerde eind ::)

Hoi Anja,

Hier voor jou nog een keertje de link.
Helaas staat het filmpje wel verkeerd en krijg je een scheve nek of je moet je laptop even op de zijkent zetten.
Sorry :-[ Ik weet niet hoe ik hem kan roteren :'(


http://s428.photobucket.com/albums/qq1/Naschwa/?action=view&current=12102008003.flv

Wat de kaartjes betreft. Die jij hebt gekregen waren de  creaties van de hand van Amanny ;)
Ik heb vandaag jou kaartje af gemaakt. Maandag gaat hij op de bus (met de juiste postcode  :P ;) )

Heerlijk zelf gebakken brood of valkjesbrood?

Liefs Jeanine



Anja

Hoi Jeanine,

Wat een prachtig filmpje. en wat heb je toch lieve maar zeker ook prachtige valkjes.
Lisa riep gelijk Kijk Yesni. Ze is nog zo verliefd op haar.

Wat lief dat ik een kaart van je krijg. Hahahaha met de juiste postcode. Kan gebeuren hè ;) ;) ;)

Ik heb van de week brood voor ons gebakken en nu heb ik een valkjes brood gebakken. Heb het net gesneden en het gaat straks de vriezer in. een sneetje laat ik eruit en dat krijgen ze morgen.

Krijgen we gratis fysio bij je?  ;D ;D ;D ;D

Liefs Anja

Kimm

hoi jeanine,

hartstikke bedankt voor je mooie kaart  :D  :D
ik vind hem echt prachtig en die hou ik lekker voor mijzelf hoor :D  ;)
hij staat nu op mijn dressoir.

liefs kim  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Leuk dat je het filmpje leuk vond ondanks de gratis Fysio ;D

En ik ben jou en natuurlijk ook Lisa nog steeds heel erg dankbaar dat wij de eer hebben gekregen om voor de mooie lieve Feline alias Yasni te mogen zorgen.
Ze is een mega kroelkip geworden. Ze maakt nog steeds haar lieve priet priet geluidjes.
En hoe ik het bekijk is Feline/Yesni gewoon ook nog steeds van jullie.

En je kaart heb ik aangepast nu ik weet dat je van elfjes houd ;D ;) Hoop dat hij Dinsdag bij jullie aankomt.

Ik ben niet zo'n held met maken. Kan me voorstellen dat je kwartet lekker smult van het valkjesbrood. Hier zijn ze ook dol op brood. Ik geef ze meergranenbrood. Dan is het echt AANVALLUUHHHHHHH  ;D ;D ;D

Hoi Kim,

Heel graag gedaan.  :-*
Als kerstkaarten worden verstuurd krijg jij er ook weer eentje Ik heb je adres ;)

Liefs Jeanine

Kimm

hoi jeanine,

dat is erg lief van jou!
wel leuk dat je dat zo goed kan en er zo plezier aan hebt om dat te maken  :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Kim,

Een klein gebaar waar je andere een glimlach mee kan bezorgen vind ik altijd leuk om te doen.
En het houd me van de straat  :P ;)

Mocht je ondertussen iets nodig hebben gewoon vragen meis.
Stuur het met ale plezier op ;)

Weltrusten voor straks en een fijne zondag.

Liefs Jeanine

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*