Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Ik ga vandaag even naar Diana en daarna naar mijn moeder dus zal ik nieuwe foto's maken.

En de kooi die je op de foto ziet die is van mij ;D

Liefs Jeanine

Kimm

leuk jeanine, foto;s!!!

veel plezier  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Zo, ik ben hier ook weer helemaal bijgelezen  ;D. Het is wat met al die creatievelingen hier op de site, zeg. Jij maakt kaarten (heb je daar trouwens ook foto's van?) Debby maakt de meest fantastische handtekeningen (die van mij is ook van háár hand!!) en d'r zit hier ook nog iemand speelkleden te naaien.... ;D Hebben al die mensen, naast spelen met hun valkjes, soms niks beters te doen?   :o ::) ??? ;D

Ben benieuwd welke creabea hierna op dit forum 'uit de kast komt...'   ;D   ;D   ;D   ;D

Dierenfreackske

Hoi Jeannine , whaaaaaaauuuuuuuuw leuk foto's , ik kan al niet wachten om ze te zien , grtjs Ann ;D ;D

Anja

Hoi Jeanine,

Ik haak vanaf hier weer aan. Wel heb ik je foto's even bewonderd. Heerlijk om je Disneyteam zo te zien.

Liefs Anja

*~Jeanine~*

Hoi Kim,

Ik ben niet vergeten om foto's te maken.
Ik heb mijn meisjes beloofd dat ik eerst met hun zou gaan knutselen. En als ik eenmaal bezig ben  ::) Gisteren dus helemaal vergeten.
Wordt nu heel boos aangekeken door mijn zoon. Die wil ook achter de pc. De foto's komen er dus wel aan maar later vanavond en anders morgen ;)

Hoi Hermien,

Manon maakt ook kaarten Hermien :D Ik zal speciaal voor jou wat foto's maken. Het steld niet veel voor hoor :-\ Maar een leuke bezigheid :P
Debby maakt inderdaad fantastische handtekeningen. En jij de speelkleden. Ik heb er bij Caroline in het dagboekje er eens 1 voorbij zien flitsen. Echt geweldig mooi. Zo creatief ben ik nou ook weer niet ;) Maar foto's komen eraan :D

Hoi Ann,

Je zult toch even geduld moeten hebben hoor ;D

Hoi Anja,

Welkom terug op het forum.
Ik heb je wel gemist hoor.
Fijn dat je de foto's hebt bewonderd. Heb je het filmpje ook gezien?
Geweldig dat je weer terug bent.

Liefs Jeanine

Anke

Hoi Jeanine,
Ik ben alvast heel benieuwd naar de foto's :)
Enneh... mijn duimen draaien heel hard dat er straks bij Caroline een mooi albinozusje van Dorith geboren zal worden ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi , ik hoop dat je geluk hebt deze keer dat er een mooi albinootje voor je geboren wordt en het kan opgroeien tot een mooi albinopopje , hihi!  Heel veel geluk alvast , ik duim gewoon met Anke mee hoor voor je ! Grtjs Ann

Caroline

18 oktober 2008, 16:22:48 #2963 Last Edit: 18 oktober 2008, 16:25:19 by Caroline

Bedankt!!!

Voor de supermooie kaart.  :-* :-* :-*

Ik ben er erg blij mee,

hij is prachtig!!

Ik kon wel even een oppeppertje gebruiken.  :'(

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

De foto's komen eraan.
Ze zijn aan het up;oaden :D
Superlief dat je meeduimt voor een albinopoppetje :-*

Hoi Ann,

Jij ook bedankt dat je meeduimt voor een albinopoppetje bij Caroline :-*

Hoi Caroline,

Heel erg graag gedaan.

Wat het oppeppertje betreft ik heb het gelezen en ik leef heel erg met je mee.
Hoop dat er in de nabije toekomst nog een lutino bleekmaskertje wordt geboren voor je. Je verdient het. Enne voor mij blijft alles hetzelfde staan ongeacht hoe lang ik moet wachten :-*

Ik heb dadelijk nog een leuk oppeppertje voor je. Foto's van je kinders bij ons Mam.

Liefs Jeanine

*~Jeanine~*

Hier nog wat foto's van de valkjes van mijn moeder.Ze staan er niet allemaal op. Veel zijn overbelicht  :'(
Vooral Jamie is lastig om goed op de foto te krijgen.

Rozie is een fotomodel ze zit graag voor de spiegel net als beauty.
Rexie knabbelt graag aan mijn moeders ketting.
Jacky is zo gek als een deur ;D maar wel lief hoor.
Geniet zou ik zeggen ;)

*~Jeanine~*

18 oktober 2008, 16:42:44 #2966 Last Edit: 18 oktober 2008, 16:45:29 by *~Jeanine~*
Even offtopic :-[

Speciaal voor Hermien enkele van mijn eigen creatie's van de kaartjes die ik zoal maak. Meestal borduren en embossen met de afwerking van 3D
Ik heb niet alle kaartjes weer uit de folie gehaald sorry :-X
Maar zo krijg je een beetje een idee.

Liefs Jeanine

Sharon

Hoi Jeanine

ondanks dat de foto's van je moeders valkjes een beetje overbelicht zijn heb ik er toch erg van genoten! Het zijn echt prachtige, lieve valkjes!

En de kaarten die je maakt zijn echt prachtig! Vooral die ene met een soort engeltje erop (jongetje met vleugels denk ik? ???) vind ik mooi. Ik stuur je binnenkort even mijn adres door via PB, en dan moet jij mij jouw adres ook maar geven  :)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik wil met alle plezier zo'n kaartje voor je maken.
Die jij bedoelt zijn de flowerfairies.
Het is trouwens een meisje :P ;)
Ik zie je adres vanzelf wel verschijnen dan stuur ik mijn adres wel via een IM terug ;)

Fijn dat je ondanks dat de foto's (vooral van Jamie) overbelicht zijn toch hebt genoten.
Persoonlijk vind ik de foto van Rozie voor de spiegel erg leuk ;D

Liefs Jeanine

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Volgens mij heb ik hier een eerste klas gigolo in de kooi zitten. :o :o

Ik hoorde de bekende wipwap geluidjes dus even kijken of Gorgi het had geleerd.

Nee dus zie ik Baloo in het voerbakje.
Kijk op het touw en Zazou zat naast Vitani en Feline.
Dus goed kijken met wie Baloo bezig was. En ja hoor Baloo betrapt was driftig aan het wipwappen met Belle :o :o

Gebeurt dit vaker??

Liefs Jeanine