Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Hermien

Nou, zo'n moeder zou ik ook wel willen hebben hoor. Die van mij had niet zoveel met vogels. Ze paste er wel eens op, maar was altijd blij als de vogels weer het huis uit gingen.

Maar door al die nieuwkomers bij jou begin ik nu toch ook eigenlijk wel heel erg ongeduldigd te worden. Hier zou nog een vierde mannetje komen, bij Kirsten als het mogelijk is. Maar dan moet het wel een gele zijn. Met die kleur heb ik het mijzelf wel erg moeilijk gemaakt. Dus Caroline, wanneer jij nog een gele MAN hebt......

;D

Anja

Hoi Jeanine,

Ik kom ook weer eens binnenvallen.

Wat een mooie foto's zeg. Hoeveel valkjes heb je nu in totaal? Ben even de tel kwijt.

Liefs Anja

*Manon*

Hoi Jeanine,

Fijn dat je weer terug bent van vakantie!
En wat leuk dat je nog meer valkjes gaat krijgen, altijd leuk en spannend!

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi hoi,

Vitani is gisteren van mijn moeder naar ons verhuisd.
Ze is supermooi en heeft al zeg ik hetzelf hele aparte pareltjes en ze is prachtig van kleur.
Ook is Vitani heel erg zacht van karakter maar laat zich niet aan de kant zetten door de rest.
Het is een scheetje en ik ben helemaal verliefd.

Hermien mijn moeder is niet te koop ;D :P hihihi
Ik leen haar zelfs niet uit hahaha

Anja ik heb nu 8 valkjes.
Zazou = Lutino poppetje
Baloo = Wildkleur gepareld ventje
Feline = Primrose gepareld eerst jou lieve Yesni
Shanti = Cinnamon bont gepareld poppetje
Twinkel = Lutino bont gepareld poppetje
Belle = Cinnamon geelwangetje poppetje (die superfluit :o )
Gorgi = Witmasker gepareld ventje
Vitani = Cinnamon witmasker gepareld poppetje

En ik ben nog niet klaar :P

Caroline,
Heel erg bedankt voor de prachtige foto's  :-*

Manon,
Zeker leuk en ik vind het ook altijd spannend. Hoop dat de mutatie's geboren worden die ik heb uitgezocht ;D

Peggy,
Het was zeker erg heet in Egypte met nu als gevolg dat we allemaal verkouden zijn ::)

En ik ben zelf ook supertrots op ons Disneyteam :D
En mijn moeder kan niet wachten dat ze haar verzameling compleet heeft ;D

Als ik iemand vergeten ben SORRY  :-[

Dierenfreackske

Mooie collectie heb je zeg en wat voor een mutaties ook !
Grtjs Ann

Mara

Hoi Jeannine

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. GEniet er maar lekker van.

Groetjes

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Ik heb zeker een hele mooie collectie waar ik ook erg trots op ben.

Hoi Mara,

Genieten dat doe ik zeker en dankjewel  :-*

Caroline

Fijn dat je meisje aan je wensen voldoet.  ;)

Veel plezier met haar.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Jeanine,

met je nieuwe aanwinst.

Je bent dus nog niet klaar met je verzameling. Tot hoeveel valkjes ga je?

Liefs Anja

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Dankjewel en bedankt voor het keurig opvoeden van Vitani :-*

Hoi Anja,

Dankjewel.
En er komen nog 4 valkjes erbij. Twee gaat nog een hele tijd duren en voor de andere twee moet ik gewoon wachten tot ze erbij zitten ;)

Liefs Jeanine

Kaatje

Hallo Jeanine,

Namens mij ook welkom thuis en fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad ! Gefeliciteerd met Vitani, leuke en mooi naam heb je weer verzonnen  :D

Je hebt inderdaad een kanjer van een moeder en wat lief van haar dat ze de zorg van jullie valkjes zo liefdevol op haar genomen heeft !

Wouw al 8 valkjes en er komen er nog meer, .... dit zal vast en zeker het wachten waard zijn.

Ik ga jou en de verhalen van je schatten vanaf nu weer helemaal volgen  ;)

Knuffel van Paco en de meiden voor jullie  :-*

Liefs, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Dankjewel :-*

Ik zal proberen snel foto's te maken van Vitani en natuurlijk ook van de rest.
In het echt is Vitani nog veel mooier dan op de foto :D

En mijn moeder is echt een super schat.

Ik zal gaan proberen om jou boekje vanavond weer bij te lezen ik loop overal namelijk giga achter :-[

Dikke knuffel voor jou en je prachtige valkenkindjes ook namens Amanny ;)

Hermien

Flauw dat je je moeder niet uitleent..... :(

*~Jeanine~*

13 augustus 2008, 17:28:00 #2773 Last Edit: 13 augustus 2008, 17:29:57 by *~Jeanine~*
Hoi Hermien,

Ja ik kan heel flauw zijn ;) ;D

Hallo allemaal,

Hier valt eigenlijk niet zoveel te melden.
Het gaat prima met de valkjes.

Vitani is ook supergoed in de groep opgenomen. En gekke Gorgi fluit hele serenades af voor de nieuwkomer die zich er niks van aan trekt ::) ;D

Feline houd zich een beetje afzijdig van de rest maar zo gauw ze me ziet komt ze naar voor om een kroeltje te halen. Het is zo'n lief meisje.

Belle is een beetje uit haar humeur nu Baloo enkel en alleen nog oog heeft voor Zazou ::)

Zazou is hier natuurlijk helemaal door in haar nopjes en houd haar kereltje met haviksogen in de gaten :-\ Een zet verkeerd of niet meteen komen als ze roept krijgt hij een flinke hak  :o :-\ :-X Arme Baloo. Hij is toch denk ik gelukkig want waar Zazou is is Baloo tegenwoordig  ::)

Shanti zit constant voor de deur wachten dat ze aan de beurt is voor eruit te mogen (ook al is ze altijd als eerste eruit en vaak het langste  ::) ) Ze blijft heel veel kusjes geven in de hoop dat ik ervoor zwicht gekke meid van ons.

Twinkeltje is een echt eigenwijsje. Ze wil nu alleen door Amanny uit de kooi gehaald worden ::) We mogen haar kroelen maar opstappen vergeet het maar. Ze heeft er een hekel aan om met de volle hand gepakt te worden daarom laat ik Amanny haar eigen Twinkeltje er maar uit halen.

Morgen zal ik mijn 8-tal eens wegen. Ik weet al dat Gorgi het minste weegt gewoon omdat hij ook het kleinste is. Maar wel een super knapzak zijn koppie wordt al wat witter ;D

Foto's probeer in begin volgende week te maken als de twee jongste weer naar school zijn.

Tot de volgende update :-*

*~Jeanine~*

Dom dom dom!!!

Vergeet helemaal de reactie van Alaaeldin te plaatsen op onze nieuwkomer Vitani.

Naschwa had Vitani op de vinger toen mijn man naar boven kwam.
Mijn kleine meid vol trots haar handje uitstekend en Alaaeldin pakte Vitani natuurlijk over.

Hoi Gorgi. Kusje hier kusje daar en ik zag zijn gezicht al wat veranderen. Wenkbrauwen fronsen. En toen maakte Vitani een geluidje ;D
HE!!!! Jij bent Gorgi niet die is kleiner ;D ;D ;D Wat arabisch gemompel en dan. "Hoe heet dit mooi meisje (zeker weer).?"

"Inderdaad een meisje en hopelijk gaat ze luisteren naar de naam Vitani."

Alaaeldin vind Vitani helemaal het einde. Het mooiste valkje wat we tot nu toe hebben zegt hij. (Hij weet niet dat er nog bij komen :P)
Maar Vitani is nu al het oogappeltje van Alaaeldin. Hij pakt Zazou natuurlijk altijd als eerste plaatst haar op zijn schouder maar Vitani neemt hij gelijk mee. Dit tot ongenoegen van Zazou die voor het eerst op haar kop kreeg van Alaaeldin omdat ze kattig deed tegen Vitani hihihihi.
Naar een paar dagen zijn de dames gewent dat Zazou op de rechter schouder zit en Vitani op zijn linker schouder. Echt geweldig ;D

Ben benieuwd als hij een Kouros look a like (van Caroline) ziet. En een mooie albino ::) woohoo kan niet wachten dat het zover is.

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat mijn hubby net zo gek is op valkjes als de rest van het gezin ;)

Doeiiiiiiiiiiiiiii