Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Jeanine,

Hè, wat ontzettend vervelend dat je veel problemen hebt met de internetverbinding  :( Hopelijk zien we je snel weer online !

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Jeannine , je wordt gemist hier hoor , ik hoop dat de internetverbinding snel goed komt daar ! Ik hoop dat alles goed is daar in het Disney-team !
Grtjs , knuff. Ann

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Heb eindelijk weer internet die niet om de 3 a 4 minuten weg valt :)

Straks komen er foto's kost wat kost.
Ga eerst even een beetje proberen bij te lezen.

Heb jullie allemaal heel erg gemist.

Trouwens een heel onverwacht nieuwtje.
Ik heb een koppeltje.

Baloo en ........

Wie zou dat toch zijn ;D

Tot laterrrrrrrrrrrrr

Dierenfreackske

Hey Jeannine, wat keuk dat je er weer bent ....zou het koppeltje niet Ballou en Belle zijn ?   Het is zo'n mooie he ook en ik herrinner me nog dat het goed klikte ............OF HEB IJK HET MIS   ? Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Dankjewel.
Vind het ook super om weer op het forum te kunnen.

En je hebt het mis.
Mijn koppeltje is niet Baloo en Belle. ;)
Er blijven nog 4 dames over *Zazou
                                         *Feline
                                         *Shanti
                                         *Twinkel  :D

Dierenfreackske

:P :P :P :P :P  ach ...ja ...ik heb het mis , maar ben niet zo goed in gokken , hahaha !
Ik laat het gokken aan iemand anders over maar !
WELKOM BACK MEID !!

Grtjs Ann

Anke

Hoi Jeanine,
Gezellig dat je er weer bent :)
Ik denk Baloe en Feline :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Dankje :-*

Hoi Anke,

Ik vind het ook gezellig er weer te zijn.
Ga straks in je boekje kijken.
Heb heel wat in te halen.

En nee het koppeltje is niet Baloo en Feline ;)

Yvette

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Jij mag niet meer raden :D

Het is inderdaad Baloo en Zazou.
Ze zijn nu onafscheidelijk.
En wipwappen meerdere malen per dag ::)

Dit had ik nooit verwacht.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit ;D

Dierenfreackske

Hoi hoi ,,, wat ?   Is het Balou en Zazou ?   Wat lief zeg !!
Grtjs Ann

Yvette

Hoe raad ik het he
Baloo en Zazou waren volgens mij van begin af aan al dikke maatjes
En ik denk dat ze al beetje volwassen beginnen te worden dacht ik dat moet in 1 conclusie zijn die moeten het zijn

Mara

Hoi Jeannine

Leuk om je weer online te zien, vervelend als het internet er constant uit ligt.

Wat leuk dat Baloo en Zazou een koppeltje zijn. Laat je ze ook een nestje opvoeden?

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ....ik zie je daar al zitten met al die lieve schattige kleine zazoutjes en Baloutjes ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Baloo en Zazou waren juist helemaal geen dikke maatjes ;D
Zazou heeft de hoop opgegeven dat het iets wordt tussen haar en mijn man ;D
Baloo trok eerst wel naar Belle maar heeft toch voor Zazou gekozen met haar goedkeuring :D
Vind het wel heel leuk dat ze nu zoveel samen doen. Baloo heeft echt alleen nog maar oog voor Zazou :)

Hoi Mara,

Het was echt niet normaal met de internet verbinding. Hoop dat het nu tot het verleden behoord.

En ik laat ze geen nestje opvoeden. Ze zijn daar sowieso nog te jong voor. Zazou is vandaag precies 10 maanden. Ze wordt 29 augustus 1 jaar en Baloo wordt op 1 november pas een jaar. Misschien dat ik het een keertje probeer maar misschien ook helemaal niet. Maar dan sowieso pas over een tijd. Ik ga 8 juli voor 4 weken naar Egypte (mijn schoonfamilie opzoeken) dus helemaal geen tijd om bezig te zijn met kleine donsjes (als Baloo en Zazou oud genoeg zouden zijn)

Hoi Ann,

Nou die lieve schattige kleine Zazou'tjes en Baloo'tjes komen er misschien ooit een keer maar voorlopig helemaal niet.

Weet trouwens ook helemaal niet wat daar voor een mutatie's uit zouden kunnen komen.

Zazou is een lutino (ik weet niet of zij splits heeft)
Baloo is een wildkleur gepareld mannetje weet ook niet of hij splits heeft. Zijn vader is wildkleur en zijn moeder een Cinnamon gepareld. Moet eens gaan kijken hoe ik zoiets kan berekenen.