Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

Hoi Jeannine

Je mag zeker wel opscheppen over je prachtige en lieve dochter hoor, de waarheid mag gezegt worden dat ze een lief meisje is toch.  :D

Ik zal Twinkel een extra dikke kus en knuffel geven van Amanny straks ;D

Zal zo snel mogelijk weer foto's maken van de 3 meiden 8)


En mocht je eerder hier in de buurt zijn je bent altijd welkom hoor, de deur staat altijd voor jullie open :)
Groetjes Chantal en de valkjes


*~Jeanine~*

Hoi Chantal,

Dankjewel voor je lieve woorden.

Dat Twinkel straks een  extra kus en knuffel krijgt doet Amanny alweer helemaal stralen.
Ze heeft veel proefwerken de komende week dus zal zelf weinig online zijn maar zo'n berichtje deel ik natuurlijk met Amanny  :D

En we genieten van alle foto's die hebben superveel. Dus als je tijd hebt zien we andere wel weer verschijnen we weten dat je het druk hebt :-*

Helaas kom ik niet snel in Brabant, maar wel een superlief aanbod :-* :-* :-*

Veel liefs (moet ik erbij zetten van Amanny  ;)  krijg meteen een por tegen me arm hihihihi)
Groetjes in mijn handtekening is niet genoeg ::) ;D

Dus veel liefs,
Amanny en Jeanine

Kaatje

Citaat van: *~Jeanine~* op  9 april 2008, 19:18:57

Hoi Karin,

Ik wist helemaal niet dat Nienah en Vicky ook cinnamon bont gepareld zijn  :-X :o :o

Nee die mogen we niet vergeten.
Sorry er zijn dus best veel mooie cinnamon bont geparelde valkjes  :P ;D

Maar uh ik vind Shanti toch het mooiste  :P ;D ;)



Hoi Jeanine,

Dat is iets waar ik helemaal in kan komen hoor en wat natuurlijk ook heel erg logisch is !!

Ook kan ik me voorstellen dat toen je de foto van Belle zag, je direkt verkocht was ! Ook weet ik zeker dat Alaaeldin straks niet weet waar hij kijken moet maar ontzettend blij zal zijn met de nieuwe valkjes  :D

Heel graag gedaan hoor en natuurlijk leef ik ook erg met haar mee voor a.s dinsdag, ik zal voor haar duimen en nu moet ze wel goed aangeven als het nog pijn doet hoor, daar zijn de verdovingen immers voor !!

Wat heeft Chantal toch prachtige koppels en prachtige donsjes, ... ik kijk ook telkens opnieuw mijn ogen uit ... zo lief  :-* :-*

Groetjes, Karin   :-*

Coco en Chantal

Citaat van: *~Jeanine~* op  9 april 2008, 19:57:54
Hoi Chantal,



Veel liefs (moet ik erbij zetten van Amanny  ;)  krijg meteen een por tegen me arm hihihihi)
Groetjes in mijn handtekening is niet genoeg ::) ;D

Dus veel liefs,
Amanny en Jeanine



O wat lief van je Amanny.
Een dikke knuffel van mij en een kusje van Twinkel :-*
Groetjes Chantal en de valkjes


Dierenfreackske

Hoi Jeannine ...ik geloof best wel dat Amanny gek is op haar twinkel , wat een mooie twinkeloogjes heeft ze ook , hihihi !
Grtjs Ann



Anja

Hoi hoi,

Wie zou er niet verliefd worden op die mooie valkjes van Chantalleke ;D ;D ;D

Nou jullie gaan echt wel lieve en mooie valkjes krijgen en ik kan het weten hoor ;) ;) ;)

Groetjes Anja

ps een hele dikke knuffel voor Armanny van alle valkjes.

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Bedankt voor je berichtje.
Ik ben ervan overtuigd dat Alaaeldin straks net zo dol op alle valkjes is net zoals wij nu al zijn ;D

Zaterdag ga ik naar mijn moeder en zal haar het nog eens op het hart drukken dat ze het echt moet aangeven als het pijndoet. Zal mijn zus ook nog eens vertellen dat ze moet opletten. (al durft ze ook niet snel haar mond open te doen :-\ ::) Ze is veel te lief ;)

En ik vind ook dat Chantal hele mooie koppeltjes heeft. Dat had ik al op haar site gezien.
En al die baby's die zijn om te  :-* :-* :D
Kroeltje voor Paco en je meisjes  :-* :-* :-*
En tuurlijk voor jou een knuffel ;)


Hoi Chantal,

Monmon(haar koosnaampje van mij. Volgens mij ga ik ze morgen wederom op mijn kop krijgen  :P  ;D ) leest het morgen vast wel  ;)

Hoi Ann,

Amanny is nu al super gek op Twinkel. En die oogjes zijn inderdaad schitterend maar Amanny verwijst met Twinkel vooral naar haar pareltjes ;)

Hoi Anja,

Mijn moeder was vandaag hier en zat ook helemaal weg te zwijmelen ;D Dus ik denk dat iedereen verliefd wordt op de valkjes van Chantalleke :D

En het is maar wat waar. Jij kan het weten je hebt 7 valkjes van Chantal  :D

Jou boodschap leest ze morgen ook weer alvast bedankt  :-*

Mico

Hoi hoi Jeanine,

Niet helemaal wegsmelten hé  ;) 8)
Ja de afstand voor jou is idd te ver... aangezien het voor ons maar 15 min rijden is, kunnen wij er wel wat vaker naartoe  ;)
Morgen gaan we Chica even bewonderen en zullen we ook de knapperds van jullie weer zien...We geven ze wel een extra kroeltje  ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

*~Jeanine~*

Hoi Miranda en Corine,

Ik zal het proberen ;)

15 minuten rijden das lekker dicht in de buurt.
Ben super jaloers nu dat jullie morgen weer naar Chica gaan en onze meisjes dan ook kunnen zien.
Heel erg lief dat jullie onze schatjes ook een extra kroeltje geven dankjewel  :-* :-*

Heel veel plezier morgen.

Caroline

Ik ben nog lang niet bijgelezen maar .... kwam alvast even hi zeggen en nogmaals feliciteren met Belle.  :D

KNuffeltje voor Ammany
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Gelukkig heb je weer internet :D
En bedankt voor de felicitatie ivm Belle :D

Weet zeker dat je een super dikke knuffel terug krijgt  ;)

Niet vergeten Melody en haar grote broer een extra kroeltje te geven he  ;) :-*

Vind het echt geweldig dat je weer op het forum kan komen :D

Caroline

Kleine Melody weegt inmiddels alweer 50 gram krijgt allemaal pennetjes en heeft al een klein wit kuifje.

De broers wegen tussen de 70 en 92 gram, flinke jongens dus al, Iggy met pennetjes, Igor en Iwan al met veertjes.  :D

Ik las snel foto´s maken.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Geweldig dat dit nestje zo super gaat.
Erg fijn om te horen.

Ik zie dat schatig wit kuifje van Melody al helemaal voor me :D
De broers doen het ook super goed mooie gewichten.

Ben erg benieuwd wie van de broers naar ons komt en welke naam je gaat kiezen :D
Nog lekker spannend ;)

En lees maar lekker bij hoor die foto's komen wel als je weer tijd hebt ;)  :-*

Mico

Niet jaloers zijn hoor Jeanine  ;) Maar we snappen wel dat je het ook heel leuk zou vinden als je er wat dichter bij zou wonen,dan kon je zo af en toe eens gaan kijken bij je kanjertjes he. Och nu doen wij het wel voor je  ;D ;)

*~Jeanine~*

Hoi Miranda en Corine,

Wel jaloers in de goede betekenis van het woord  ;)
Gelukkig zien we ze regelmatig op de foto :D
Is de verassing wel des te groter als we ze mogen gaan halen ;D
Want ik vind valkjes in het echt altijd veel mooier dan op de foto en daar zijn ze al bloedmooi  ;D