Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Jeanine,

Gefeliciteerd met Belle. Ze doet haar naam wel eer aan hè?



Groetjes Anja

Anke

Hoi Jeanine,
Wat gaaaaaaaaaaf nog een prachtig valkje!!!!
Gefeliciteerd met deze mooie dame ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Petra*

Hoi Jeannine,

Nou, proficiat hoor, dit is echt ook een beauty!
Ze is je van harte gegund !!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Dankjewel.
En ik vind ook dat Belle haar naam eer aan doet.
Vind het echt super leuk gekozen van Amanny met de reden :D
En heel graag gedaan. Amanny had hem helemaal zelf gemaakt ;)
We gaan er van de week eens echt voor zitten.
Je weet wel wat ik bedoel ;)

Hoi Anke,

Super gaaaaaaaaaaf hé!
We zijn er ook heel erg blij mee :D
En dankjewel  :-*

Hoi Petra,

Dankje wel  :D
Het is zeker een beauty
En nomaals dankjewel  :-*

Mico

Hoi hoi Jeannine,

Hahaha dat gaat goed hier he...gefeliciteerd met weer een nieuwe knapperd erbij!  ;D En weet je wat...we hebben ze al in het echie gezien  ;D zoooooo mooi en lief  :-*
Wij hebben ook een nieuwtje maar daarmee wachten we nog even op iemand  ::) alleen waar ze is gebleven weten we niet  ::)  :P

Groetjes,
Miranda en Corine

*~Jeanine~*

Hoi Miranda en Corine,

Het gaat supergoed hier  :D
En dankjewel.

Belle is zeker in het echie nog mooier als op de foto he?
Heb je toevallig ook de zusjes Shanti en Twinkel gezien?
En dat ze mooi en lief is is al heel duidelijk op de foto :D

Ben benieuwd naar jullie nieuwtje. Al denk ik dat ik het weet maar ik zal niks zeggen ;D ;)

Ik houd jullie boekje gewoon goed in de gaten :D

Coco en Chantal

Hoi Jeannine

ja Miran en Corin hebben ook Shanti en Twinkel gezien, ze hebben hun zelfs op schoot gehad  ;D
Ze waren beide helemaal verliefd op Shanti :D

Het nieuwtje staat al in de meiden hun dagboekje ;)
Groetjes Chantal en de valkjes


*~Jeanine~*

Hoi Chantal,

Dan heb ik geluk dat ik Shanti al voor dat ze in het ei zat heb gereserveerd  ;D
Ze is ook wel heel erug mooi.
Er zijn maar weinig cinnamon bont geparelde valkjes die zo mooi zijn als Shanti  :P :P
En ik heb haar nog niet eens in het echt gezien kan je nagaan :D
Kan uren naar de foto's van de meisjes kijken :D
Amanny kijkt nog heel vaak voor ze naar bed moet naar de foto van "haar" Twinkel :D

En ik ga snel kijken in het dagboek van Miranda en Corine :D

Coco en Chantal

Hoi Jeannine

Ik heb gisteravond nog met beide dames Shanti en Twinkel op schoot gezeten en we hebben heerlijk geknuffeld.
Shanti is echt superrrr lief en Twinkel ook natuurlijk, maar dat is nog echt een babytje en smeekt steeds om eten  ;D

Shanti komt al lekker tegen je aanzitten en begon wat aan mijn rits te knabbelen, zo liefff, het is echt nu nog ;D een heel rustig popje.

O wat lief dat Amanny elke avond voor dat ze gaat slapen naar de foto kijkt van Twinkel, wat een lieve meid is het toch.

Dikke kus aan Amanny van Twinkel :-*
Groetjes Chantal en de valkjes


Kaatje

Hoi Jeanine,

Zo, ik heb weer lekker je boekje bijgelezen ! Wat een verschrikkelijke mooie foto's en wat een heerlijke valkjes komen er straks bij je wonen, Shanti en Twinkel zijn werkelijk prachtig ! Ze groeien en groeien, wat worden ze toch snel groot hè !?

Jouw kooi is straks echt gevuld met prachtige exemplaren en nu lees ik ook net het onverwachte en hartstikke leuke nieuwtje dat Belle ook nog eens jullie team komt versterken, wouw wat is Belle een bijzonder mooi geelwang popje en wat een prachtige kleuren heeft ze in haar verenpak zitten, ik kijk werkelijk mijn ogen uit !!

Jammer dat ik de foto van de ouders op dit moment niet kan zien maar dat ga ik later zeker nog een keer proberen en ik weet nu al zeker dat deze net zo schitterend zijn ! Melody is ook al zo ontzettend prachtig om te zien en dan mag er ook nog een broertje mee ! Ik ben erg benieuwd welk broertje het gaat worden maar ze zien er nu al alle drie om te zoenen uit, zo lief !!

Dus dan heb je straks 7 valkjes, wow ... Wat zal je man opnieuw zijn ogen uitkijken, weet hij echt nog helemaal niks !? Super en super spannend, ik ben dan ook erg benieuwd naar zijn reactie  ;)

En dan Amanny met haar kinder logica, echt geweldig en ik vind het wel heel origineel verzonnen, Amanny je bent een knapperd hoor !!

Ook wil ik je moeder via deze weg nog beterschap wensen met het weghalen van de talgbulten ! Ook ontzettend lief dat Amanny voor het slapen gaan naar de foto van haar Twinkel kijkt, wat zal ze ontzettend trots zijn  ;D

Ik heb echt weer genoten van al de verhalen en foto's in je dagboekje, het is gewoon een genot om naar te kijken en Tada ... inmiddels heb ik dus ook de prachtige ouders kunnen bewonderen van Belle, en inderdaad, ze zijn werkelijk prachtig !!

Dikke knuffel voor jullie allemaal  :-* :-*

Liefs, Karin

danielle

Hoi Jeannine,
WOuw wat een pracht valkje is Belle. Super! Gefeliciteerd!
Het gaat hier inderdaad als een sneltrein. Je krijgt het dadelijk echt druk. Ik ben echt blij voor jullie.

Citaat van: *~Jeanine~* op  9 april 2008, 09:41:34
Hoi Chantal,

Dan heb ik geluk dat ik Shanti al voor dat ze in het ei zat heb gereserveerd  ;D
Ze is ook wel heel erug mooi.
Er zijn maar weinig cinnamon bont geparelde valkjes die zo mooi zijn als Shanti  :P :P
:D



>:(   >:(   >:(  Izzie is ook super mooi hoor  ;D   ;D   ;D .
Maar er zijn inderdaad weinig cinnamon bont geparalelde valkjes als Shanti en Izzie  :P  :P

Mico

Hoi hoi Jeannine

Belle is in het echt zeker nog mooier als op de foto...het is echt een knapperd hoor...en ja we hebben jullie Shanti en Twinkel ook gezien  :D :D Ze zijn echt schitterend mooi !
Zoals Chantal al zegt hier..we waren gelijk verliefd op jullie mooie Shanti...echt een pracht valkje is ze  :-* :-* :-*
Het is enorm jammer dat het familie is van Mico en Daisy en daarbij dan natuurlijk ook van Amor en Amadé want anders hadden we ooit uit een volgend nestje zo'n valkje gewild.
Maar oke we kopen gewoon andere super mooie valkjes  :P ::)

Groetjes,
Miranda en Corine

Kaatje

Citaat van: danielle op  9 april 2008, 13:00:37
Maar er zijn inderdaad weinig cinnamon bont geparalelde valkjes als Shanti en Izzie  :P  :P


Vergeten jullie er niet twee  ::) ::) Zie hier onder bij de handtekening  ;D ;D

Groetjes, Karin  8)


*~Jeanine~*

Hoi Chantal,

ik zit helemaal te glunderen bij je verhaal.
Echt super dat Shanti lekker tegen je aan komt zitten.
En ik hoop dat ze echt zo lief en knuffelig rustig blijft :)
Maar dat zal vast wel.

Twinkel maar smeken om eten hihihihi. En Belle ook zo'n lief meisje?
Meestal zijn poppetjes toch wel lief als ze tam zijn toch ???
Dat hoop ik tenminste  :P ::) ;D

Amanny is echt helemaal vol van Twinkel. Ik zei vandaag nog tegen haar. En als je straks Belle, Shanti of Melodymooier vind wat dan?
NEEEEEEEEEEEEE Twinkel is mijn alles en helemaal ALLEEN van mij  ;D ;D ;D
Het liefst zou ze constant naar de foto's kijken  ::)
Maar voor het slapen is het vaste prik ff naar haar meisie kijken. En dan een big smile van oor tot oor het is echt super om dat te zien :D.
En al zeg ik het zelf Amanny is echt een lief meisje met een zacht karakter  :-[ :o Zit ik een beetje op te scheppen over mijn dochter.  ::)

En die dikke kus krijgt Twinkel terug van Amanny en aub ook een kroeltje  ::) Zie je wat ik bedoel :P ;)

Hoi Karin,

Je bent ook weer helemaal op de hoogte  :D
Toen we de foto zagen van Belle dacht ik meteen die kans kan ik niet laten schieten  :D ;)
Ik weet heel zeker dat Alaaeldin het prachtige kleuren vind en Shanti trouwens ook. Hij vind ze straks gewoon allemaal geweldig dat kan niet anders  ;D

Amir zegt dat Melody van hem is. Hij is dol op rode ogen  8)
En ik weet echt nog niet wie van de broers mee komt met Melody en wat zijn naam wordt. Hij is in ieder geval prachtig want dat zijn ze alledrie :D

En Alaaeldin weet echt nog helemaal van niks. Die weet straks niet waar die moet kijken  ;D Maar ik weet wel heel erg zeker dat hij ze allemaal super mooi gaat vinden. Anders zou ik het ook nooit hebben gedaan ;)

Namens mijn moedeer bedankt. Dinsdag is de volgende ronde :-\ Maar dan gaat mijn zus mee. Ik red het net niet met de kinderen naar school brengen en dan op tijd in Brunssum te zijn.

De ouders van Belle zijn echt supermooi. Ik heb ook mijn ogen uitgekeken en ze hebben hele mooie dochtertjes gekregen :D

Hele dikke knuffel ook voor jullie  :-* :-* :-*

Hoi Danielle,

Belle is echt een wonderschoonheid  :D :D
En ik heb het heel erg graag druk met de valkjes dus dat komt helemaal goed ;)
Vind het heel fijn dat je zo blij voor ons bent  :-*

Ik zei toch er zijn maar weinig.  ;D ;D ;D
Izzie is inderdaad ook erg mooi en Pietje van Sally vind ik ook heel mooi maar voor mij is Shanti natuurlijk wat specialer :P

Hoi Miranda en Corine,

Nu zit ik helemaal te smelten :D :D :D
Zou willen dat ik dichterbij woonde dan had ik echt wel een afspraak gemaakt met Chantal dat we even konden gaan kijken.
Maar ik geloof jullie op jullie woord ;)

Jammer voor jullie dat jullie geen valkje meer erbij kunnen nemen van Pimmetje en DJ want er komen alleen maar beauty's uit :D
Maar als je dan kijkt naar de geelwangetjes dan komen er zeker weer super mooie valkjes waaruit jullie kunnen kiezen :D ;)
Een wildkleurtje :P ::)

*~Jeanine~*

Citaat van: Kaatje op  9 april 2008, 19:11:48
Citaat van: danielle op  9 april 2008, 13:00:37
Maar er zijn inderdaad weinig cinnamon bont geparalelde valkjes als Shanti en Izzie  :P  :P


Vergeten jullie er niet twee  ::) ::) Zie hier onder bij de handtekening  ;D ;D

Groetjes, Karin  8)




Hoi Karin,

Ik wist helemaal niet dat Nienah en Vicky ook cinnamon bont gepareld zijn  :-X :o :o

Nee die mogen we niet vergeten.
Sorry er zijn dus best veel mooie cinnamon bont geparelde valkjes  :P ;D

Maar uh ik vind Shanti toch het mooiste  :P ;D ;)