Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Jeanine,

Goh, een geluk bij een ongeluk dan een klein beetje, Goed dat Ammany erbij was en dat ze zo snel reageerde door Naschwa te grijpen.
gelukkig ben je een beetje goed terecht gekomen want het had inderdaad vele erger kunnen zijn. Laat je rug maar goed verzorgen door je ventje, en rust maar lekker goed uit!
Nog heel veel beterschap!

Groetjes Sally

Anja

Hoi Jeanine,

Ik zit je verhaal met open mond te lezen. Jezus zeg..................wat zal Naschwa zich schuldig voelen of niet.

Gelukkig is het goed afgelopen zeg. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd zou kunnen zijn.

Groetjes Anja

Lisa

18 februari 2008, 18:17:20 #1787 Last Edit: 18 februari 2008, 18:19:00 by Lisakuh
Hee Jeanine,

Veel Beterschap :-*.

Super leuk dat je je valkje Gorgi gaat noemen ;D ;D.

En ook heel leuk die voorstel ronde zeg.

Liefs Lisa

Caroline

Jeetje .... wat zal je geschrokken zijn.  :o

En wat een geluk heb je gehad.  :) Het had zo veel erger af kunnen lopen. Pffffh, wil je toch niet aan denken.  :-X

Heel veel beterschap, meis.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Wat leuk gedaan zeg die voorstelronde..

Grappig dat je zo al precies alle mutatie's weet die je wilt "verzamelen"...   ;)

Sterkte voor jou en je rug.. het is al met al nog goed afgelopen maar dat maakt het voor jou niet minder erg..

Veel sterkte!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Jeanine,

Als eerste van harte beterschap meid, jeetje wat zullen de kinderen en jij geschrokken zijn ! Let alsjeblieft op dat je geen andere "klachten" krijgt, ik bedoel wees alert op mogelijke andere blessures .... bahhh je rug is toch al zo kwetsbaar  :(

Wat een geluk dat het nog zo is afgelopen, wat jij zegt ... je had wel wat kunnen breken  ::)

Gefeliciteerd met de naam Gorgi, een hele leuke naam hoor en ook een hele leuke voorstelronde, bedacht door Caroline en jou ... super zeg met al die plaatjes erbij  ;D

Ik moest echt weer even 4 pagina's bijlezen maar het was echt weer even lekker om te doen !!

Doe het rustig aan met je rug en laat je maar flink verwennen, dat heb je wel even verdient !!

Groetjes Karin

Sharon

Hoi Jeanine

jeej meid... wat ben ik geschrokken van je verhaal zeg!
Gelukkig maar dat het al met al toch nog redelijk goed is afgelopen!

Goed van Amanny dat ze Naschwa nog heeft kunnen vastgrijpen zeg. Anders was zij met jou mee naar beneden gedonderd.
Ik kan me toch wel heel goed voorstellen dat Naschwa zich toch best schuldig moet voelen.

Gelukkig heb je verder niets gebroken en ben je nog steeds lekker bij ons!

Verzorg je rug goed meid! Heel veel beterschap  :-*

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sally,
Ben ook behoorlijk trots op het snelle handelen van Amanny. Ik moet er niet aan denken wat er was gebeurt als Naschwa ook nog eens mee was gevallen.
Me lekker laten verwennen door mijn mannetje ::)
Mijn mannetje is nu vooral boos op mij ::)
Ik wil perse niet naar de dokter.
Ik heb flink wat arabische verwensingen naar mijn hoofd gekregen  :o (Ik begrijp het toch niet) Maar dat is wel een teken dat hij heel bezorgd is anders praat hij gewoon Nederlands ;D
Ik heb vanmorgen lekker een heet bad genomen en me laten insmeren met Chinaoil en wat moltondoeken erover gewikkeld. De warmte doet al heel goed. Straks nog een keer herhalen :)

Hoi Anja,
Naschwa en Amanny waren echt in paniek. Het huilen stond me nader dan het lachen maar heb mijn kiezen op elkaar gezet en overeind gekrabbeld en hun eerst gerustgesteld dat er niks aan de hand is/was. Zo gauw ik nu naar boven ga zegt Naschwa al. De trap is niet voor te spelen voorzichtig zijn ::)
Het is gelukkig goed afgelopen. En ik wil er ook niet aan denken wat er gebeurt had kunnen zijn.
Bedankt voor je mooie plaatje  :-*

Hoi Lisa,
Dankjewel :-*
Wij zijn ook heel blij met de naam Gorgi ;D
Het idee is van Caroline maar toch bedankt ;)

Hoi Caroline,
Achteraf heb ik echt wel even staan trillen. Het gebeurde zo snel voor ik het wist lag ik al onder :-X
Het gaat alweer een stukje beter.
Voor ik een jongen ben is het vast wel over ;)
En dat het erger had kunnen zijn wil ik ook niet aan denken.
En bedankt :-*
Jij trouwens ook met je drie kindjes :-*

Hoi Debby,
Dankje :D
We weten hier precies wat we willen ;D
Nu maar duimen dat die ook uit de eitjes komen :)

En bedankt het gaat alweer een stukje beter.

Hoi Karin,
Ik heb echt alleen last van mijn rug.
Maar zoals ik net al schreef gelukkig gaat dat ook alweer een stukje beter.
Gelukkig dat het zo gegaan is en niet anders :)

Bedankt voor de felicitatie's nu is het wachten op de geboorte van Gorgi ;)
Leuk dat je de voorstelronde leuk vond.

Ik laat me ook verwennen ;) Amanny en Alaaeldin zijn overbezorgd ::) Duik straks nog even in een heet bad en dan mag mijn hubby mij weer insmeren ;)

Hoi Sharon,
Het is ook gelukkig redelijk goed afgelopen.

Ik ben echt heel erg blij dat Amanny in de buurt was. Ik moet er niet aan denken wat er anders gebeurt was :-X

Naschwa vind mij nu vooral zielig. Ik heb haar vertelt dat ik ben gestruikeld dus dat het niet door haar komt. Maar dat ze nooit meer gewoon in de armen van iemand mag springen en vooral niet op de trap. Ik wil natuurlijk niet dat mijn meisje gaat denken dat het door haar komt dat mama pijn heeft. Ze liggen nu lekker te slapen dus kan ik even op houden met toneel spelen ;)

En ik ben zeker heel blij dat er niks is gebroken. Zelf denk ik een beetje gekneusd en hier en daar een beetje beurs. Ik had verwacht dat het gigantisch blauw zou zijn maar dat is het gelukkig niet.

En ik verzorg mijn rug echt wel goed. Ik heb er tenslotte maar 1 ::) En dankjewel :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Bedankt voor je mooie plaatje :-*

Sharon

Hoi Jeanine

dus jouw mannetje scheld jouw gewoon uit in het Arabisch hè, jongens jongens toch... Dat kom je ook niet overal tegen  ;D ;D ;D
Gelukkig is het een teken dat hij gewoon heel erg bezorgd om je is, en niet iets anders.

Maar meid: wil je ons beloven dat als de pijn erger wordt of niet weg gaat, je alsnog naar een dokter gaat? Gewoon voor de zekerheid? Jouw gezondheid is echt heel erg belangrijk hoor!

En dat je een smoesje tegen je dochter hebt gezegd kan ik heel erg goed inkomen hoor. Ouders hebben volgens mij altijd nog liever zelf pijn, dan dat hun kinderen lijden.

Meid, nogmaals: ontzettend veel sterkte!
Laat je dadelijk maar lekker verwennen door je ventje!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ja als er iets gebeurt ofzo vallen Alaaeldin heel snel terug in zijn moedertaal. Dat doe ik in Egypte ook hoor :P
Of als ik niet wil dat iedereen mee luisterd ;) Het heeft ook wel voordelen ;)
En ik weet dat het alleen maar bezorgdheid is. Anders zwaait er wat (grapje)

IK heb die belofte ook al aan Alaaeldin gedaan en zal het dus ook aan jou doen ;) Mocht de pijn niet weg gaan of erger worden zal ik naar de dokter gaan dat bellof ik ;)

Ik gebruik inderdaad dan liever een smoesje dan dat 1 van de kinderen zich schuldig gaat voelen. Daar bereik je niks mee en het was toch al gebeurt. En ik denk ook wel dat je als ouder zijnde liever zelf iets hebt dan een van je kinderen. Dat zullen heel veel ouders kunnen beamen.

Als mijn ventje thuis komt van het werk laat ik me lekker verwennen :D

Dadelijk eerst maar een zo heet mogelijk bad ;D (en nee niet te heet ;) )

Peggy

och och jeanine toch,  wat zal jij ,samen met je meiden, geschrokken zijn zeg.  Gelukkig dat je al met al goed bent terecht gekomen...

ik moet wel zeggen dat je met veel humor schrijft ondanks dat je zoveel pijn hebt  :D

beterschap hè.  :-*

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

We zijn inmiddels allemaal van de schrik bekomen.
En ik weet dat het veel erger had kunnen aflopen.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd ;)
En de pijn is nu toch wel dragelijk. En zo zijn wij wel opgevoed. Als het om jezelf gaat er gewoon een beetje humor tegenaan gooien dan denk je ook minder aan de pijn.
Het werkte bij de bevallingen goed en nu ook :P

Ga mijn twee spoken eens terug in de kooi zetten. Dadelijk als Alaaeldin komt mogen ze er weer even uit. Dan ga ik nu offline en morgen is er weer een nieuwe dag.

Slaap lekker allemaal.

Dierenfreackske

Hey Jeannine ...wat moet jij geschrokken zijn dat je jongste ook al bijna meeviel maar gelukkig was Ammani heel vlug en had ze een goede reactie ! Natuurlijk heel jammer dat je achterover op je rug viel en je zal natuurlijk wel veel pijn hebben aan je rug ....zou toch zeker eens laten nakijken bij de dokter als je te veel pijn hebt he !
Nog veel beterschap he