Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Jeanine

jeej meid... wat vreselijk is dit toch! Hoe kan het toch dat Berlioz zo gemeen geworden is?

Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je je echt rot geschrokken bent toen je je moeders armen zag. Wat ontzettend erg en zielig voor haar.

Ga aub met Berlioz naar Bianca toe. Dan kan zij kijken waarom hij zo agressief geworden is en misschien wel helpen. Je hoeft echt niet bang te zijn om Berlioz kwijt te raken, want ze zal je moeder NOOIT dwingen om hem af te geven.
Het kan dus echt geen kwaad om met hem langs te gaan. En volgens mij wilt Bianca hem ook wel graag zien nu, nu hij zo is veranderd.

:'( :'( :'(

Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Dierenfreackske

Hoi Jeannine ...wat jammer nou van Berlioz !
En je moeder wou je niet ongerust maken natuurlijk ....
wat een lieve schat toch is dat ! Omdat jij natuurlijk geen oog zou dichtdoen he ! Wat  gaat er nu gebeuren ? Hoe kan ze het nou voorkomen ? Het is natuurlijk heel vervelend he !
Voor jou ,je moeder en de rest ook natuurlijk he !
Fijn dat het goed gaat met de andere valkjes en ik hoop dat Berlioz en dat andere valkje (ben even de naam kwijt) stopt met nog te bijten want dat is alles behalve leuk natuurlijk he ! Grtjs Ann



*~Jeanine~*

8 februari 2008, 00:36:17 #1532 Last Edit: 8 februari 2008, 12:22:05 by Jeannine
Hoi Sharon,

Ik heb echt geen idee. ???
Mijn moeder smeert er wat uierzalf op en zegt dat voordat ze een jongen is het wel weg is :-\

Heb aan mijn moeder gevraagd wat ze wil doen. Ze houd ze nu gewoon in huis en in de zomer gaat Berlioz bij een kennis van ons in de voilere. Dit op aandringen van mij en de kinderen.
Hij heeft een hele grote voilere en niet ontzettend veel vogels erin wat overigens wel allemaal valkjes zijn. En Berlioz is prachtig dus die wil iedereen wel hebben ;)

Mijn moeder pakt alleen nog Diesel uit de kooi. Dat heeft ze me beloofd ;)

Hoi Ann,

Wij vinden het ook jammer. Maar het is helaas niet anders :(
Mijn moeder is echt een lieve schat.
En ze vind nu het belangrijkste dat de valkjes onderling niet vechten.
We wisten dat Benzi niet tam was. Het is echt een pittige tante.

Maar mijn moeder heeft een mooi vooruitzicht. Een prachtige koppeltje ;D

Annelies

Hoi Jeanine

Wat erg voor je moeder, ik weet een beetje wat ze voelt .
Je wilt zo graag dat het goed gaat komen en dan moet je de strijd opgeven, echt is heel moeilijk.

Ook vind ik het grandioos wat jij voor je moeder doet, jullie moeten wel veel van elkaar houden.
Ik hoop dat ze het super naar haar zin gaat krijgen met haar nieuwe koppeltje.

Jeanine je bent een kanjer, en je moeder ook.

Liefs Annelies

Peggy

Hoi Jeanine,  die lieve lieve moeder van jou toch....  het gaat dus helemaal niet goed met Berlioz.  :(   hopelijk gaat het vd zomer beter met hem wanneer hij in een grote voliere zit...Het gedrag van Berlioz vind ik echt een goede reden hoor om hem 'weg'te doen...dit gedrag komt ook niet ten goede van de andere valkjes van je moeder..  het blijft natuurlijk wel ontzettend jammer en ik kan begrijpen dat je er verdriet van hebt.
Wat superlief van je dat je een koppeltje hebt gereserveerd bij onze caroline  ;D  voor je mams.

Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

8 februari 2008, 12:04:45 #1535 Last Edit: 8 februari 2008, 12:21:31 by Jeannine
Hoi Annelies,

Ik vind het ook verschrikkelijk voor mijn moeder.
Mijn moeder wilde helemaal nog nietopgeven en bliven proberen. Amanny en ik hebben dt uit haar hoofd gepraat. Het is niet leuk voor mijn moeder en ik denk dat het ook beter voor Berlioz is als hij met rust gelaten wordt.
Mijn moeder moet 2 keer per dag in de kooi komen om het water te verversen en voer te geven. Ik heb gisteren zelf gezien hoe Berlioz en Benzi dan doen. Diesel is een ander verhaal. Dat is wel een goedzak en kijkt gewoon rustig en als mijn moeder met de vinger aan komt tilt hij ook meteen zijn pootje op. Maar Benzi blijft roepen als Diesel uit de kooi is dus heel lang blijft Diesel er ook niet uit. Het is toch een koppeltje.

Mijn moeder en ik houden super veel van elkaar ;D. Er gaat geen dag voorbij dat we elkaar niet spreken. Zelfs als we in Egypte zijn :P Altijd een gigatelefoonrekening ;)

Ik ga blozen van je compliment. Dankjewel.

Hoi Peggy,

Ze heeft dit keer wel heel overtuigend "gelogen" maar gisteren kon ze er niet omheen. Het is echt een lieve moeder. Zij vind het vooral erg voor de kinderen. Maar eind van het voorjaar gaat hij lekker bij soortgenootjes in een hele grote voilere.
Toen ik het idee opperde was ze meteen super enthousiast. Omdat ze zelf geen internet heeft komt ze vanavond naar hier en gaat ze het dagboekje van Caroline door bladeren om foto's te kijken :D
Ons mam is ook aardig besmet met het valkenvirus ;) en superblij dat ze op de reserveringslijst staat :D

*Manon*

Hoi Jeaninne,

Vervelende toestand allemaal zeg!

Maar ik denk dat jullie nu een goede keus gemaakt hebben om Berlioz in een voliere te plaatsen.

Het is toch superbelangrijk dat een ieder op zijn plek is... zowel Berlioz als je moeder en de andere valkjes...

Als Berlioz helemaal gelukkig blijkt te zijn in een voliere en de valkjes zijn gelukkig en je moeder heeft weer 'rust' in de tent dan is dat toch het allerfijnste hé....  ;D ;D

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi Manon,

Zo denken wij er ook over ;D
Het was alleen even moeilijk om mijn moeder te overtuigen.
Vooral omdat ze had gezegd dat ze Berlioz nooit zou wegdoen.
Gelukkig hebben we haar kunnen overtuigen ;D
Het wordt nu lekker uitkijken naar de komst van het nieuwe koppeltje ;D

Sharon

8 februari 2008, 13:36:22 #1538 Last Edit: 8 februari 2008, 14:32:32 by Sharon
Hoi Jeanine

ik vind het echt zo ontzettend erg voor jou, je kinderen en vooral je moeder dat Berlioz zo ontzettend onthandelbaar is. Ik vind echt dat jullie een heel wijs besluit hebben genomen om Berlioz toch in een volière met soortgenootjes te zetten zodra het warmer is.

Echt ongelooflijk dat een valkje zo om kan slaan...

Maar die Benzi... dat verhaal heb ik ook van Bianca gehoord. Benzi zat daar in de kooi toen ik Milo ging halen. Zij was eerst ook tam, maar haar eigenaren hebben haar ook teruggebracht omdat het gewoon niet meer ging. Ook zij was helemaal omgeslagen. Bianca kon haar ook echt niet meer tam krijgen...

Echt ontzettend vervelend als zulke dingen gebeuren.

Veel sterkte!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Yvette

Wat moet jij kapot geschrokken zijn van je Berlioz dat hij nog steeds ontzettend van zich af bijt

Caroline

Citaat van: Sharon op  8 februari 2008, 13:36:22
Hoi Jeanine

Echt ongelooflijk dat een valkje zo om kan slaan...

Maar die Benzi... dat verhaal heb ik ook van Bianca gehoord. Benzi zat daar in de kooi toen ik Berlioz ging halen. Zij was eerst ook tam, maar haar eigenaren hebben haar ook teruggebracht omdat het gewoon niet meer ging. Ook zij was helemaal omgeslagen. Bianca kon haar ook echt niet meer tam krijgen...

Echt ontzettend vervelend als zulke dingen gebeuren.

Veel sterkte!

Liefs
Sharon


Dus .... Benzi was voor hij bij de moeder van Jeannine kwam, een jong van Bianca wat ook onhandelbaar teug is gekomen?? ???
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sharon

Hoi Caroline

Benzi is inderdaad ook een valkje van Bianca dat is teruggebracht. Ik weet niet waarom ze hem hebben teruggebracht, maar Bianca vertelde me dat ze niet meer tam te maken was.

Het precieze verhaal zul je van Bianca zelf moeten horen.

(Ik hoop alleen dat ik het nu wel juist vertel...)

Maar even voor de duidelijkheid: dit wilt NIETS zeggen over Bianca als kweekster zelf!!!
Kijk maar naar mijn Angel: dat is een super valkje!
En dat geldt ook voor Baloo!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

8 februari 2008, 15:27:12 #1542 Last Edit: 8 februari 2008, 15:29:09 by Jeannine
Hoi Sharon,

Leuk is anders.
Ik heb net nog met mijn moeder gesproken. Haar kennis is komen kijken en was op slag verliefd op Berlioz en Benzi.
Hij wilde ze gelijk alle drie meenemen. Maar dat mocht niet van mijn moeer ;D
Ze is gaan kijken naar zijn voliere en het is echt super groot. Op dit moment heeft hij 15 valkjes en 1 rosella. het is superschoon en volop eten en drinken op de gekste plaatsen :D
Mijn moeder heeft er een goed gevoel over. De kennis van mijn moeder DACHT dus dat hij de drie meteen mocht meenemen nu zijn voilere goedgekeurd was. Hij zou ze pas in het voorjaar naar buiten doen. Nou mijn moeder kan er niet tegen om tegen een lege kooi aan te kijken en heeft gezegd dat hij ze krijgt zo gauw mijn moeder een nieuw koppeltje heeft ;D
Dus gaan ze alle drie verhuizen zodra mijn moeder het koppeltje krijgt.
Ze heeft wel moeten beloven dat ze Diesel dan ook niet nog verder tam gaat maken want dat vind hij zielig voor Diesel.
Zo is het dus allemaal nog tot een goed einde gekomen waar we allemaal gelukkig mee zijn en vrede mee hebben.
Mijn moeder wist dat Benzi niet echt tam was. Maar door (denk ik) Berlioz is het een eersteklas Bi***  :censuur geworden. Ze blaast en hapt alsof ze ieder moment vermoord kan worden.
Maar dat doet er verder niet meer toe.
Mijn moeder krijgt een lekker handtam koppeltje die ze helemaal nar haar hand kan zetten en daar is ze super enthousiast over. En ik ben natuurlijk ook superblij voor mijn moeder.

En Caroline natuurlijk ook dankbaar.
Dus Caroline als je dit leest  :-* ook namens mijn moeder ;)

Hoi Yvette,

Ik was me echt rot geschrokken en in eerste instatie ook boos op mijn moeder dat ze het niet meteen had gezegd. Maar het is tot een goed einde gekomen. En daar zijn we nu blij om.

Hoi Caroline,

Sharon heeft al antwoord gegeven zie ik ;)

Hoi Sharon,

Je hebt al antwoord gegeven ;)
En Angel en Baloo zijn inderdaad supervalkjes :D

Sharon

Hoi Jeanine

dus als ik het nu goed begrijp, gaan zowel Berlioz, als Benzi en Diesel naar die kennis toe verhuizen als het weer beter is?

Jeej... dat zal echt wel zwaar worden voor je moeder denk, om ze alledrie af te staan...

Gelukkig heeft ze een ontzettend lief en mooi koppeltje van Caroline in het vooruitzicht!

Maarre... ga je twee jonkies van twee verschillende nesten nemen dan? Waarschijnlijk wel hè, als je moeder wilt gaan kweken.

Ik vind het echt geweldig van je dat je je moeder twee valkjes cadeau doet!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Klopt ze gaan alledrie verhuizen en mijn moeder vind het ook goed zo.
En we hebben inderdaad een mannetje en vrouwtje gereseveerd bij Caroline.
Zowel het vrouwtje als het mannetje het liefst met oranje wangetjes :D

Dat is maar een kleinigheid om twee valkjes cadeau te doen. Mijn moeder heeft heel wat meer voor ons gedaan :)