Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Annelies

Hoi Jeannine

Ik ga me niet mengen in de discussie, ik ga je wel mijn medeleven geven.
Wat vind ik dit erg voor je, omdat ik weet hoeveel jij van je vogels houd.

Sterkte meisje denk aan je.

Heel veel liefs
Annelies

Caroline

Verschrikkelijk!!  :-\

Ik was er al bang voor .....  :-X

Heeft ie je moeder erg verwond??

Balen joh.  :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Jeannine,
Wat jammer dat het ook met het grasje samen niet gaat.
En hij heeft ook je moeder gebeten :'(
Hopelijk gaat het beter met Berlioz als hij alleen zit.
Nogmaals veel sterkte en ik wens je moeder veel succes!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Jeanine,

Wat erg dat hij nu ook je moeder heeft aangevallen zeg. Ik hoop echt dat het goed gaat komen.

Mss is het beter voor iedereen dat hij toch naar een grote voliere gaat.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Annelies,

Bedankt voor je medeleven.
Ik houd ook echt veel van mijn vogels. En ben heel blij dat het nu rustig is in de kooi en dat Zazou en Baloo het nu supergoed met elkaar kunnen vinden zowel in als buiten de kooi.
Bedankt voor je lieve woorden.

Hoi Caroline,

Mijn moeder was flink aan het bloeden.
Ze zegt dat hij vasthing aan de zijkant van haar hand. :'(

Hij zit nu in ieder geval alleen. Mijn moeder geeft niet snel op. Desnoods gaat ze voorlopig met een handschoen in de kooi.

Voorlopig laat ze hem even in zijn eigen sop gaarkoken. Hij wordt natuurlijk wel verzorgd.

Hoi Anke,
Ik weet niet of het doorgaans wel goed kan gaan tussen een grasje en een valkje.
Mijn moeder geeft het vooralsnog niet op. Maar gaat nu heel voorzichtig en rustig te werk met Berlioz.
Ik zal de succeswensen overbrengen aan mijn moeder.

Hoi Anja,
Mijn moeder zegd dat je het niet echt aanvallen kan noemen. Ze kwam met haar hand dicht bij Berlioz in de buurt om Pietje-bel te pakken en toen heeft hij gebeten (flink gebeten)
Mijn moeder wil het deze maand aankijken en dan zien wat er gebeurt.

Yvette

Maar je hoeft echt niet je schuldig over te voelen en je kan ook eigenlijk niets aandoen
En ik weet dat je enorm van je vogels houdt

♥Debby♥

Jemig Jeannine, ik ben er helemaal stil van.. wat een moedige beslissing maar wat zul je verdrietig zijn.. Ik zou in ieder geval de schuld niet bij jezelf gaan zoeken meis..

Ik heb hier, zoals het er nu uitziet.. 2 mannen en 1 pappopje zitten en NIETS lijkt ook maar enigszins op jouw verhaal.. Dit moet wel in het karakter van berlioz gezeten hebben.. en daar kan jij niets aan doen.. daar kan NIEMAND iets aan doen..

en nu lees ik dat hij ook bij het grasje uit de kooi is.. ik hoop dat hij, met de rust in de kooi, weer even tot zichzelf kan komen.. wellicht kan hij dan, als hij weer vertrouwd is, een mooi popje erbij krijgen en daar gelukkig mee worden..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Peggy

Goh heb inmiddels het hele Berlioz verhaal gelezen..jeetje zeg.
Wat vervelend allemaal Jeanine en wat fijn dat je nu zo geholpen wordt door je moeder..ze heeft een engelengeduld,dat lees ik wel...ik weet niet of ik dat zou kunnen opbrengen hoor. Ik vind het nogal wat; het gedrag van berlioz. Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord dat een valkje je ook echt kan aanvallen.  Ik ben benieuwd hoe Berlioz het gaat doen bij je moeder nu hij inmiddels helemaal alleen zit.
Je hebt iig een hele goede beslissing gemaakt om berlioz ''weg te doen''...zou ik ook zeker gedaan hebben...ik zou er niet aan moeten denken dat mijn kinderen aangevallen zouden worden...Ik heb,al ooit, moeite met het dominante gedrag van Dirkje en dat ie steeds de aandacht opeist wanneer ik een ander valkje de aandacht geef en als ik hem dan wil kroelen,dan gaat ie ervantussen  ::)  maar hij kan ook echt dominant zijn in de kooi en zijn medebewoners steeds 'wegpikken' en dat kan ik dus al niet uitstaan en vind ik al zielig voor de anderen...laat staan dat ie echt aanvalt of gaat vechten.
Lieve Jeanine,  ik hoop dat je nu nog meer kunt genieten van baloo en zazoo en ik denk ook echt dat het zeker niet aan zazoo ligt en jij moet je al sowieso niet schuldig gaan voelen,   dat wil niemand!   Sterkte met alles hè en geniet zoveel mogelijk van je vogels   maare dat zal wel lukken  :D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,
Bedankt voor je lieve woorden :-*

Hoi Debby,
Ben inderdaad wel verdrietig dat ik gedwongen was om deze beslissing te nemen. Hoop dat Berlioz toch heel gelukkig gaat worden.
Denk ook niet dat de schuld bij iemand ligt. Misschien gewoon de samenloop van omstandigheden.
Hij zit inderdaad niet meer bij het grasje.
En ik hoop ook dat hij weer zijn oude zelf wordt.

Hoi Peggy,
Mijn moeder heeft echt engelengeduld.
Ze is ook maar alleen en ik moet het dier nog tegenkomen die haar bang maakt ;)
Gelukkig gaat Dirkje niet vechten.
En van Baloo en Zazou geniet ik echt enorm.

Hoi allemaal,
Moet even iets rechtzetten.
Naar de uitzending van Peter R de Vries natuurlijk mijn moeder bellen en ik heb haar verkeerd begrepen.
Ze heeft Berlioz bij Pietje-bel weg genomen omdat ze gingen vechten. Doordat Naschwa ook met oma wilde praten heb ik het verder schijnbaar verkeerd begrepen. Mijn moeder heeft Berlioz bij Diesel en Benzi gezet en dus niet helemaal alleen.
Diesel en Benzi zijn een koppeltje. Tot nu toe gaat het goed. Morgen bel ik mijn moeder en zal ik het hier ook weer plaatsen hoe het gaat.
Wilde mijn fout wel even rechtzetten hier. Sorry!!

Dierenfreackske

Hoi hoi Jeannine ...amai zeg , wat een discussie  he !
Ik meng me daar zeker niet tussen ! Het enige dat ik weet is dat het niet jouw schuld is ! Ik hoop ook dat hij niet meer bijt naar je moeder en de grasjes ! Misschien dan in een grotere voilere zoals Anja zegt ! Wat jullie allemaal doen is echt super hoor , jullie geven heel veel om hem ! Grtjs Ann

Caroline

Spannend, nu weer bij een ander koppeltje valkjes.

Ik  ben heel erg benieuwd net als iedereen denk ik.

Ik kom later nog eens kijken.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Jeetje wat een vrhaal zeg.

Toch zou ik hem echt niet meer bij andere vogels zetten en zeker niet bij een koppel, want dan loop je weer de kans dat hij gaat vechten.

Geef deze valk zijn rust dat heeft hij gewoon nodig en zet hem alleen in een kooi, dan is het beter voor hem en dan kan hij rustig hij is enorm gestresst door alles.

Gaat het niet, probeer hem in een grote voliere te zetten.

Lukt dit niet ja dan is het helemaal moeilijk.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Yvette

Ik hoop van ganser harte dat Berlioz weer dat superlieve valkje wordt en je moeder heeft inderdaad engelengeduld
Maar ik vind het heel erg lief van haar dat je Berlioz opneemt in haar huis

lynette

Hoi hoi

wat naar zeg hoe het is verlopen met Berlioz ik hoop dat hij zijn plekje bij je moeder vind en dat zijn lieve kant weer naar boven komt.
en wat leuk dat Zazou en Balou lekker kroelen.
je hebt de juiste beslissing genomen ookal doet het pijn het was het beste voor iedereen en hoop echt dat Berlioz tot rust komt

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

b

Hoi Jeanine,

Ik ben zelf ook van mening dat je Berlioz het beste apart had kunnen zetten.
Nu heeft hij in een paar dagen al zoveel verhuizingen gehad, en dus heel veel stress.

Benzi is op zich een tante die wel van zich af zal bijten, maar Diesel is een sul eerste klas.

Maar ik weet ook dat je moeder maar 2 kooien kan plaatsen en dus hopen we met zijn allen dat Berlioz het wel naar zijn zin heeft bij dit giga-verliefde koppel.

Ik houdt je dagboekje in de gaten en nogmaals je mag jezelf niets kwalijk nemen hoor.

En voor alle andere lezers, ik heb Zazoo nooit beschuldigd, ik heb gezegd dat Zazoo te erg naar mensen toe trok en daardoor de mannen geen blik waardig keurde.
En het is zeker NIET zo dat ik dit alleen maar zeg omdat Zazoo niet bij mij vandaan komt.
En gelukkig weten de mensen die mij kennen dat ook.

Toch ga ik nu deze discussie beeindigen, want op papier kan alles altijd zo anders over komen.
Daar weet Annelies ook alles van. ;)

Voor mij als slot:
Ik vind Berlioz gedrag ook onaanvaardbaar, maar er moet een reden zijn geweest van zijn verandering.
Ik wil ook alleen maar het beste voor mijn vogels en hun nieuwe baasjes.

Jeanine, veel sterkte meid en ik weet zeker dat je me op de hoogte houd.
Geniet maar lekker van Baloo en Zazoo, hopelijk worden ze net zo verliefd als die 2 wip-wappers van je moeder haha.

Groetjes Bianca