Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Jeanine,

Ik ben echt helemaal terug gegaan tot 1 januari en heb er aardig wat pagina's op zitten, maar ik moet zeggen dat het heerlijk heeft weggelezen al je verhalen bij elkaar !!

Ik kwam zeker nog wat bekende verhalen tegen ( dus wel gelezen maar niet gereageerd ) en wat is alles toch enorm snel gegaan zeg !!

Berloiz is een echte donderstraal,... ik vind het jammer om te lezen dat hij en Baloo elkaar toch steeds in de veren vliegen maar zoals jij zelf ook al aangaf hoop ik ook dat als ze in de nieuwe kooi zitten, het grootste probleem is opgelost !!

Ik zie het hier ook hoor, Paco heeft natuurlijk 3 popjes maar de popjes zwepen hem elke keer op, nu is dat natuurlijk niet erg want er wordt niet gevochten maar hij weet op een gegeven moment niet meer waar hij met zijn hormomen naar toe moet !!

Ik denk dat Zazou het beste snel een keuze kan maken, maar ja ... we kunnen haar ook niet iets opdringen hè ... want dat werkt helaas ook niet  :(

Vreemd dat ze elkaar wel accepteren in een kleine ruimte maar dat het in een grote kooi dus ruzie wordt, ook al is Zazou dan boven met je dochter !! Hopelijk bied de nieuwe kooi nieuwe perspectieven en is het geruzie ook verleden tijd, ... voor elk valkje is de kooi dan nieuw en niemand kan denken owhhh deze kooi was van mij !!

Verder heb ik genoten van al je leuke verhalen, ... je lieve gebaar naar Sharon toe en je prachtige en gezellige foto's !! En om niet te vergeten de reactie van je man bij het zien van Barloiz, hihi ... geweldig hoor !!!

Zo en nu lekker ook jouw boekje blijven volgen, het is heel gezellig hier  ;)

Groetjes Karin

*~Jeanine~*

Hoi Danielle,

Je kan gewoon bij de dagboekjes binnen vallen hoor.
Heb ik ook bij sommige gedaan ;D
Fijn dat je foto's mooi vind.
En ik hoop ook echt dat het nog een hecht groepje wordt.
Maar hoe het er nu uitziet heb ik er een hard hoofd in helaas :'(
Morgen gaan ze verhuizen en dan zie ik wel hoe ze zich dan gaan gedragen.

Hoi Mara,

Ja Berlioz en Baloo zijn echt een beetje gestoord. Berlioz wat meer als Baloo. Omdat hij juist iedere keer Baloo gaat opzoeken om ruzie te maken. Daarom stond ik ook heel verbaasd te kijken toen ze samen in het reiskooitje trosgierst gingen eten ::)
Fijn dat je hebt genoten van de foto's dat doet me plezier.

Hoi Karin,

Helemaal terug naar 1 Januari. Nou dan heb je heel wat pagina's gelezen.
Vind het ontzettend leuk dat je ook in dit boekje komt lezen :D

Berlioz is echt een donderstraal. Ik vind het ook verschrikkelijk dat Baloo en Berlioz iedere keer opnieuw ruzie hebben. En ik hoop met heel mijn hart dat ze zich in de nieuwe kooi heel anders gaan gedragen.

Arme Paco ;D
Die weet soms niet meer waar hij het moet zoeken. Maar ik geloof dat mening valkje jaloers op hem zou zijn met z'n drie prachtige meiden ;D

En ik denk dat Zazou al een keuze heeft gemaakt. Namelijk voor mijn man :-X Baloo kan wel eens een kroeltje van haar krijgen maar als mijn man in de buurt is ziet ze niks of niemand meer staan >:(
Net nog was Berlioz aan het mieren voor een kroeltje van Zazou. Met veel pijn en moeite doet ze het 1 keer en dan moet hij ook echt niet nog een keer komen want dan pikt ze gewoon. Net of ze wil zeggen. "Rot op ik heb hoofdpijn" :-\

Vind het heel leuk om te lezen dat je genoten heb van de verhalen en de foto's.
En de reactie van mijn man op Berlioz was echt een om in te lijsten. Jammer dat ik het niet heb opgenomen op de camera. Ik hoorde zijn reactie vanuit de keuken en weet precies hoe hij dan heeft gekeken. Kan het niet uitleggen. Maar zelfs nu als ik er aan terug denk zit ik weer met een super grote glimlach achter de pc.

Leuk dat je het boekje gaat volgen en dat je het hier gezellig vind. Ondanks dat het met mijn disneyteam nu even iets minder gaat.
Hopelijk komt de perfecte oplossing morgen. ;)

Sharon

Hoi Jeanine

ik moet nu toch wel even erg lachen om het gedrag van Zazou. Ik zie het al helemaal voor me dat Zazou met veel tegenzin een kroeltje geeft. Hahahaha... wat een dame zeg  :P

En er zijn inderdaad valkjes die gewoon echt naar mensen toe trekken, ipv naar soortgenootjes.

Hopelijk is morgen de ruzie voorgoed voorbij als ze in de nieuwe kooi zitten.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi Jeanine,

Het is ook echt heel erg leuk om in je boekje te lezen, ik heb er dan ook werkelijk van genoten want ook jij kan enorm leuk en enthousiast vertellen over je valkjes  :D Ook al je verhalen, die zie ik dan in gedachte ook echt voor me vooral als je vertelt dat je man in de keuken stond en huh zei  ;D

Ik ken je man dan wel niet maar ik heb wel enig idee hoe hij heeft staan te kijken, zo van ... ben ik nu gek of zie ik echt een ander valkje, .... vooral omdat jij zo goed je mond hebt kunnen houden !! Wel super dat jouw man ook echt dol is op valkjes, Rick van mij is ook helemaal weg van valkjes en voornamelijk op Vicky ... en Vicky ook op hem !

Rick is internationaal vrachtwagen chauffeur en dus eigenlijk meestal de hele week van huis, .... Vicky moest / moet daar echt aan wennen want zodra Rick binnen stapt dan wast hij eerst zijn handen en dan loopt hij gelijk naar zijn meisje toe  ;) In het weekend zit Rick dan ook altijd op de bank met Vicky en Vicky en Rick kroelen dan heel wat af !

Paco wil nog wel eens een hak geven en dan zegt Rick, dat mag bij Xena en Nienah maar niet bij Vicky want Vicky kan haarzelf niet verdedigen, .... uche uche ... nou alsof ze het weet hoor, want zodra Rick naar boven is of zijn hielen gelicht heeft hakt ze Nienah en Xena soms zo in de pan ... maar Rick kan dit niet geloven ( wil dit niet geloven natuurlijk  ;) )

Maar om nog even op jouw verhaal terug te komen, ik vind het ook verschrikkelijk sneu dat Baloo en Berlioz steeds opnieuw ruzie hebben / maken  :( En ik hoop dan ook echt met heel mijn hart net als jou dat dit probleem verholpen zal zijn als ze in de nieuwe kooi gaan !! Het is een prachtige kooi zeg met enorm veel ruimte, ... ik ga zo ontzettend duimen dat dit de oplossing zal zijn !!!

Dus Zazou heeft eigenlijk al een partner gekozen, hoe oud is Zazou nu en hoe lang is ze al bij jullie want Paco kroelt ook nog steeds het liefste met mij, .... tenminste ik moet hem kroelen en hij komt altijd gelijk aanvliegen om zijn kroeltjes te halen, ... Paco is nu ruim 6 maanden bij ons en ik denk dat hij 7 en een halve maand oud is !!

Ik denk dat Zazou op een gegeven moment wel voor Baloo of Berlioz zal gaan kiezen, tenminste dat hoop ik echt, en anders heb je gelukkig nog een vrij grote kooi en kan je ook een harem nemen ! Maar niet voor je man natuurlijk, want die heeft dan Zazou  ;)

Paco is ook een echte bofkont met 3 van die mooie meiden, maar of hij het al helemaal door heeft !? Zijn instinct en hormonen zeggen van wel, alleen weet hij er nog niet mee om te gaan de arme knul  ;)

Ach, eigenlijk wel zielig hè .... Berlioz vraagt om een kroeltje, krijgt er ééntje en vervolgens een hak met de mededeling van en nu opzouten hier, waarschijnlijk trekt ze na dat kroeltje ook gelijk weer richting je man, ...oh oh ... wat een vreemde wezentjes zijn het toch !!

Ik hoop ook op de perfecte oplossing morgen, ... ik blijf in ieder geval je verhalen volgen en ik zal heel hard duimen dat ze in iedergeval geen ruzie meer maken, want dat moet inderdaad vreselijk zijn en je een heel hopeloos gevoel geven !!

:-* :-* Voor Zazou, Baloo en Berlioz !!

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ...die gekke Zazou toch ..
Ik vind jouw verhaaltjes ook heel leuk
van de valkjes ! Wat zijn het toch drie
lieve schatten he ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

29 januari 2008, 09:12:46 #1355 Last Edit: 29 januari 2008, 09:14:37 by Jeannine
Hoi Sharon,

Volgens mij kon Berlioz het minder waderen ;D
Het was wel een komisch gezicht.
En als je denkt hij doet het niet meer.
Nou dus wel.
Berlioz is hard leers.
Hij is nu wer aan het mieren voor een kroeltje ::)
Maar Zazou reageerd helemaal niet.

En ik hoop ook dat vandaag de ruzie tussen mijn twee kereltjes voorgoed voorbij is.

Ik heb ook wel eens gehoord dat er valkjes zijn die nooit voor een soortgenootje kiezen. Al blijf ik toch hopen dat Zazou overstag gaat. Maar denk het niet :-\

Hoi Karin,

Jou man heeft dus ook een favoriet ;D Bij Alaaeldin (mijn man) is zijn favoriet natuurlijk zijn verjaardagcadeau Zazou. :D

Ik had in je boekje gelezen dat je man doordeweek niet thuis is omdat hij internationaal vrachtwagenchauffeur is. Mijn man is ook maar weinig thuis. Hij werkt namelijk iedere dag van 16.00 uur tot 00.00. En dat 7 dagen in de week :( .

En rond 23.45 begint Zazou al te hupsen in de kooi. Net of ze een wekker in haar hoofdje heeft. En echt niet later dan 00.15 zitten Alaaeldin en Zazou samen op de bank te genieten van hun kop thee. (Zazou drinkt namelijk altijd een paar slokjes met Alaaeldin mee) Dat doet ze echt bij niemand anders ::)

Dus ik weet precies hoe het dan is. Jou man is dus helemaal verzot op Vicky (het is trouwens ook een echte schoonheid)
Zie het al helemaal voor me. Vicky geen oog meer voor iemand anders hahaha en kroelen maar.

Zazou is al helemaal tevreden als ze alleen maar bij Alaaeldin zit. Het is echt een gekkie.

En ook heel herkenbaar jou verhaal dat Vicky zich zogenaamd niet kan verdedigen.
Zazou heeft er namelijk een handje van aan. Als Baloo of Berlioz niet willen opschuiven dat ze in de pootjes doet pikken. En dan begint ze zelf te piepen. Ik heb dat ook wel eens tegen Alaaeldin gezegd en hij zegt ook. Dan hebben hun haar eerst pijn gedaan wat Zazou doet dat niet voor niks. Ja duh ze wil daar zitten. Maar net als bij Rick gaat dat er bij Alaaeldin niet erin :-\ Hij spreekt zelfs arabisch met Zazou en dat doet hij niet met Baloo en Berlioz. En Zazou maar heel spannend kijken. Of ze er iets van begrijpt ???

En ik hoop dat Baloo en Berlioz straks rustig worden in de neiuwe kooi. Gisteren waren ze alle drie los. En dan gaan de heren naast elkaar zitten. Omdat Zazou bij Alaaeldin zit. Terug in de kooi is het meteen weer bekvechten. Daar is eht gelukkig bij gebleven.

Zazou is op 29 augustus geboren en is bij ons gekomen op 25 oktober. Vandaag is Zazou dus 5 maanden en 3 maanden alweer bij ons ;D
Als Alaaeldin er niet is kroelt Zazou met iedereen.
Misschien is Paco dat kroelen met jou gewoon gewent en wil hij die momenten lekker niet opgeven. Hij is toch een tijdje alleen geweest bij jullie.

Ik denk dat Zazou een vrijgezelle dame blijft. Maar dat zal de tijd moeten uitwijzen.

Voor wie denk je dat Paco gaat kiezen?

En je hebt helemaal gelijk wat Zazou betreft het is echt een vreemd wezentje. Berlioz was echt totaal verbijsterd. Naar lang zeuren een heel klein kroeltje. Dus hij steekt meteen zijn koppie wer tussen haar pootjes en wat doet Zazou? Net alsof het een specht is. Begint ze te timmeren op zijn koppie :-X Berlioz maakte natuurlijk dat hij weg kwam. En dat zou ik ook hebben gedaan hoor ;)

De kusjes heb ik ze net gegeven. Je krijgt ze natuurlijk terug. Ook voor Paco, Vicky, Nienah en Xena. ;)

Hoi Ann,

Het is echt een gekke Zazou ::)
Het zijn echt dire schatjes.
Ook al kunnen ze niet altijd even goed met elkaar overweg.
En ik vind het leuk dat je van de verhalen geniet :D

caro

Hoi Jeannine,

Zo te lezen gaat het allemaal goed met je trio. Alleen het geruzie, maar ik denk dat dat niet te vermijden is.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*~Jeanine~*

Hoi Caro,

Zo gaat het inderdaad prima met mijn trio.
Jammer dat ze iedere keer ruzie maken :'( :'(.
Hoop dat dat snel tot het verleden behoord.

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Zazou, Baloo en Berlioz zitten in de nieuwe kooi :D
Ze lijken wel verbaasd door de ruimte die ze nu hebben.
Het is echt een GIGA kooi :o
En ik ben er superblij mee :)

Ik had de kooi eerst helemaal ingericht en overal eten en water gezet toen ze een voor een werden overgeplaatst.

En wat doen de gekkies. Gaan ze met z'n drieën op 1 mineraalstok zitten ::)
En heel verbaasd kijken hoe de andere kooi weg ging.
Ze hebben wel een half uur op de mineraal stok gezeten.

Baloo was de eerste die op onderzoek ging. Meneertje keurde het blijkbaar goed. Begon wat te fluiten en meteen gingen Zazou en Berlioz ook op onderzoek uit :D

De kooi is zo groot ze kunnen echt erin vliegen.
Moet de volgende keer bij Bianca nog wat zitplaatsen aanschaffen :P
Iets wat ik met heel veel plezier doe.

Heb een heel tijd voor de kooi gestaan. Natuurlijk ook om te kijken of ze alles kunnen vinden. Ben pas weggegaan tot ik ze alledrie heb zien drinken en eten.

Ik maakte de kooi open. En mijn man was erbij. Zazou maakte helemaal geen aanstalten om naar ons toe te komen :o :o
Ze bleef lekker spelen ;D

Kan niet in woorden zeggen hoe blij ik ben. En ben Bianca ook heel dankbaar dat ze me adviseerde om deze kooi te pakken. Vooral voor in de toekomst. Ik heb voldoende ruimte voor nog meer valkjes.

En waar ik toch wel het allerblijste om ben. Baloo en Berlioz hebben niet meer gevochten nog niet eens bekvechten :D Het is nog wel vroeg maar hoop dat het op deze voet verder gaat.

Ga dadelijk de valkjes even met de plantenspuit lekker opfrissen.

Alaaeldin mijn man had de kooi nog helemaal niet gezien. Maar wist wel dat er een andere zou komen.
Hij zei: 'In Egypte zouden ze er een aap in zetten.'  ;D
Gelukkig vind hij de kooi ook heel erg mooi. En de kids zijn niet bij de kooi weg te slaan ;)

Morgen ga ik natuurlijk bij daglicht foto's maken en dan mogen jullie meegenieten. En dan kunnen jullie zien waarom ik nu in de zevende hemel ben.

Ons disneyteam heeft echt een paleisje. Al zeg ik hetzelf ;D

Yvette

Wat onzettend goed dat ze een nieuw paleisje hebben
En ik vind het echt heel erg leuk voor je
Oh ja en ik wil ook heel erg graag foto's van je nieuw paleisje zien

Sharon

Hoi Jeanine

nou, heel erg leuke en enthousiaste berichtjes te lezen in je boekje. Heb er erg van genoten om het te lezen.
Het straalt gewoon van het scherm af hoe blij je bent met je nieuwe kooi.

Echt super dat hij zo in de smaak valt. Zowel bij de valkjes als bij de rest van je gezin. Ik vind de opmerking van je man erg grappig hoor. Moest er echt om lachen.

Ik blijf hopen dat Baloo en Berlioz nu geen ruzie meer maken. Ik denk wel dat het helpt dat ze nu allemaal in een heel nieuwe omgeving zitten. Misschien dat er in het begin nog wel een beetje 'ruzie' is om wie waar gaat slapen, maar ook dat zal wel goedkomen.

Geniet er maar van meid! Maar dat doe je nu ook al, dus dat komt helemaal goed  ;)

Gedraagt mijn petekindje zich weer een beetje beter? Zo ja, geef hem dan maar een heerlijke kroel en kus van zijn peettante!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Bedankt Yvette  :-*
Ik maak altijd foto's met mijn mobiel. En die zijn duidelijker bij daglicht.
Morgen ga ik in ieder geval foto's maken en als alles een beetje meezit plaats ik ze morgen nog op het forum.
Dus je krijgt het ingerichte paleisje echt snel te zien. Dat beloof ik ;)

Hoi Sharon,

Ik ben echt super blij met de nieuwe kooi. Wij allemaal trouwens ;) En Zazou, Baloo en Berlioz voelen zich al helemaal thuis in de nieuwe omgeving.

Helaas is het ook nog de waarheid. Mijn man zei het en ik moest er ook om lachen. Maar in Egypte worden de dieren vaak heel erg slecht verzorgd :'( :'(
Heb het ook met mijn eigen ogen gezien. Gelukkig waar ons huis is zie je er niks van. Als ik het dagelijks zou zien zou ik echt gek worden.

Ik hoop ook tot de ruzie nu tot het verleden behoord. Tot nu toe gaat het prima. ff afkloppen hoor :P

Genieten dat doe ik echt met volle teugen :D

Jou petekindje is een gestoord gek valkje ;D
Hij heeft een lief karakter. Dan wil hij wel kroelen dan weer niet. Soms stapt hij keurig op de vinger en de andere dag zou je denken dat ik hem alle veren uit heb getrokken zo fladderd hij dan weg ::)
Ik laat Berlioz dus wat met rust. Als ik in de kooi ga en hij komt vanzelf dan pak ik hem. Loopt hij weg of als hij begint te fladderen dan laat ik hem met rust.
Dus ligt eraan wat voor zin meneer heeft. Maar die kroel en kus krijgt hij in ieder geval wel.
Geef jij ook maar een kroel en dikke  :-* aan je lieve Angel ;)

Sharon

Hoi hoi

zomaar even mijn petekindje beledigen hè? Maar dat mag zomaar niet hoor!  ;D ;D :P

Maar als ik jou zo hoor, is hij inderdaad gewoon heerlijk gek en eigenwijs, hahaha...

Ik zal Angel een kroel en kus van je geven hoor!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Dierenfreackske

Hoi ....ik vind dat niet erg hoor om foto's te zien die met een mobiel gemaakt zijn ! Het belangrijkste vind ik dat je foto's
kan maken met je leuke verhaaltjes en of ze nu met dit of dat gemaakt zijn ! Wat telt is dat we gewoon kunnen genieten van je lieve valkjes !! En ik vind op dit forum alle foto's heel mooi hoor ! Ik zou het heel erg vinden moest iedereen stoppen met foto's maken !! Dan heb ik ook geen plezier meer aan het forum he ! Nu kunnen we gewoon genieten van alle valkjes hier en dat vind ik op zich al heel wat !Grtjs Ann

Caroline

Ik hoop zo dat ze het nu in de nieuwe kooi beter samen gaan doen de mannen maar .... heb er een zwaar hoofd in .... zeker omdat Berlioz nog zo jong is, hij moet de pubertijd nog in gaan.  :-\

Als Zazou daadwerkelijk voor je man heeft gekozen en dus een mensenvalkje is, zal de strijd tussen de mannen altijd bestaan totdat ze beide een partner hebben. Ze zullen haar allebei willen hebben en zich blijven uitsloven voor haar tot zij één van beide heeft gekozen wat dus niet zal gebeuren.

Hopelijk is de ruimte groot genoeg in de kooi maar ben heel erg benieuwd hoe het is over een paar maanden.  :-\

Heel veel succes of moet ik zeggen sterkte??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.