Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Jeanine

vergeet ik toch elke keer te zeggen dat ik vind dat je echt een prachtige handtekening hebt! Wat heeft Yvette dat mooi gemaakt zeg! Echt super. Je boft er maar mee hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Dat heeft Yvette echt super mooi gemaakt. En ik bof er zeker mee. Ben er ook erg blij mee ;D

Anja

Citaat van: Sharon op 27 januari 2008, 21:29:23
Hoi Jeanine

vergeet ik toch elke keer te zeggen dat ik vind dat je echt een prachtige handtekening hebt! Wat heeft Yvette dat mooi gemaakt zeg! Echt super. Je boft er maar mee hoor!

Liefs
Sharon


:-[ :-[ :-[ :-[ Ik ook

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Zoals beloofd komen hier enkele foto's die ik vandaag heb gemaakt van mijn schatjes (batjes)










































Sharon

Hoi Jeanine

jeej! Weer foto's! Ik heb weer genoten van de mooie foto's hoor! Wat zijn het toch een stel heerlijke valkjes! Ook heel erg mooi hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

27 januari 2008, 21:49:31 #1340 Last Edit: 27 januari 2008, 21:53:00 by Jeannine
Hoi Anja,

Maakt niks uit hoor ;)
Wel leuk dat je hem mooi vind :D

Hoi Sharon,

Bedankt.
En ik ben het helemaal met je eens. Gek hé? ;D

Mico

Hoi Jeannine,

Ook wij komen eens kijken bij jou in je dagboekje ..heb het nog niet helemaal gelezen want dan ben ik nog wel even bezig  ;D ;) we gaan je zeker volgen en wij willen even zeggen dat je hele mooie valkjes hebt en je hebt er leuk foto's van gemaakt geniet maar lekker van ze  :D

Groetjes,
Miranda en Corine

*~Jeanine~*

Hoi Miranda en Corine,

Leuk dat jullie ook in mijn boekje komen kijken. :D
Bedankt ik vind onze valkjes ook supermooi.
En jullie hebben zelf ook 4 schoonheden en de twee kleintjes worden vast net zo mooi als hun papa en mama.
Ik volg jullie boekje namelijk ook ;)

En genieten dat doen we zeker ;D

Yvette

Ik heb weer van je foto's genoten en het is een leuk stel valkjes bij mekaar

Anja


Je hebt weer erg leuke foto's geplaatst zeg.



Dat koppie op deze foto. Geweldig hoor.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Fijn dat je genoten hebt van de foto's :D
Het is een stelletje ongeregeld bij elkaar ;)

Hoi Anja,

Bedankt.
Baloo heeft een heerlijk eigenwijs koppie.
En het is echt een super schatje :)

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ....wat leuke valkjes zijn het toch ook en mooie foto's hoor ! Ik vind die laatste foto van het valkje met de gele bloemen erachter heel leuk en supermooi en fier dat ie staat !
Ook de andere van op dat zittouw ! Dat zou ik ook wel willen zo'n zittouw die zo naar beneden krult ! Daar kunnen zich waarschijnlijk wel goed op uitleven en klimmen he ! Grtjs Ann



*~Jeanine~*

28 januari 2008, 11:48:37 #1347 Last Edit: 28 januari 2008, 13:10:59 by Jeannine
Hoi Ann,

Bedankt voor het compliment :D
Baloo is heel mooi op de foto maar in het echt is hij nog veel mooier :)
Die spiraalzittouw is hier buiten de kooi het favoriete speelgoed van de valkjes.
Baloo heeft het toen bij Bianca zelf uit gekozen.
Maar ik denk dat je het ook wel in een dierenzaak kan kopen.
Anders ff kijken op de webwinkel van Bianca
www.pets-dream.nl
Mocht deze link niet werken kan je ook via de site van Bianca doorlinken naar haar webshop.
De site is www.parkietendroom.nl

Ze leven zich er echt uit op het spiraal.
Heb er ook geen moment spijt van gehad.
En het is sowieso bij Bianca helemaal niet duur.

danielle

Hoi Jeaninne,
Ik had weer heel wat bij te lezen. Eigenlijk kun je niet op vakantie gaan, het is zoveel werk om alle boekjes bij te lezen  :) .
Maar ook wel weer leuk, heb ik lekker veel te lezen en foto's te kijken. Je hebt mooie foto's geplaatst.
Wat vervelend dat er zo'n ruzie tussen de valkjes is, dat is inderdaad niet echt leuk. Ik hoop dat het snel voorbij gaat en dat het snel een hecht groepje wordt.
En je hebt echt een mooie handtekening, dat heeft yvette echt super mooi gedaan.

Groeten van Danielle

Mara

Hoi Jeannine

Nou ja zeg....vechten in de grote kooi en in een reismandje juist niet....Misschien gaat het in de nieuwe kooi wel goed...

Trouwens, mooie foto's hoor. Heb er van genoten!

mara