Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Nee helaas gaat het niet over rozen met mijn disneyteam  :'(

Hoi Yvette,

Ik vind de handtekeningen echt super allemaal. Ik vind het super lief dat je zoveel moeite doet. Kan je niet genoeg bedanken :-*

Hoi Ann,

Yvette is echt een super toffe meid. Ben haar ook heel dankbaar voor al het moois wat ze maakt.

Hoi Yvette,

Je bent echt een kunstenares zeg. Echt supermooi.
Ik ga dadelijk iedere week veranderen hoor ;D

Hoi Ann,

Ik kan echt niet zeggen wel handtekening ik het mooiste vind. Elke handtekening heeft iets speciaal echt geweldig mooi.

Hallo allemaal,

Gisteravond hebben Baloo en Berlioz flink gevochten.
Berlioz was de schuldige.
Baloo zat lief te smoezen met Zazou en uit het niets viel Berlioz, Baloo aan.
Baloo heeft 4 vleugelpennen verloren en was helemaal aan het bibberen. Waarvan twee onder het bloed  :'( :'( :'(
Zazou ging zich ermee bemoeien met als gevolg dat Berlioz ook een klein wondje op de vleugel heeft.
Het lijkt dat Baloo echt bang is voor Berlioz en Zazou blijft iedere keer dicht in de beurt van Baloo.
Ik weet me ff geen raad wat ik nu moet doen. In het begin trok Zazou meer naar Berlioz maar nu iedere keer naar Baloo.
Wat kan ik nou het beste doen.
Zazou en Baloo zijn heel goed tam maar Berlioz krijgt af en toe van die nukken als ik met mijn hand de kooi inga dat hij als een gek rond gaat fladderen. En de andere keer komt hij meteen op mijn vinger zitten en is er niks aan de hand.
Ik weet echt ff niet wat ik moet doen :(

Annelies

hoi jeannine

Wat vervelend joh voor je dat er zo'n strijd is in de kooi.
Ik heb te weinig verstand ervan om je advies te geven , heb je het al bij Bianca geprobeerd.

Ik hoop dat het goed komt en dat iemand je kan helpen.

Gr. Annelies

*~Jeanine~*

Hoi Annelies,

Ik denk dat ik zelf wel weet wat er aan scheeld.
Het zijn 2 mannetjes en 1 vrouwtje :(
Andersom ga waarschijnlijk minder problemen.
Ik heb Bianca nog geen mailtje gestuurd.
Misschien dat ik dat straks wel doe.
Gelukkig verdedigd Zazou nu wel Baloo.
Ze doen alles samen.
Nog maar even aankijken maar.
Kan verder ook niet veel aan doen denk ik.
Alleen maar hopen dat Berlioz Baloo verder met rust laat.

Yvette

Allereerst krijg je een grote en dikke

En wat ontzettend vervelend van vechtpartijtje van Berlioz met Baloo
En kan je nog een kooi gekregen als dat mogelijk is om 1 mannetje daarin te zetten of nog een popje erbij

Peggy

Hoi hoi Jeanine,
Hè wat sneu dat het niet zo klikt tussen baloo en berlioz..Berlioz zal waarschijnlijk wel jaloers zijn ja.  en dan echt gevochten met als gevolg 4 vleugelpennen weg...das wel heftig zeg  :( ik zou daar ook niet zo goed tegenkunnen hoor. Mss moet je Berlioz apart gaan zetten als het echt uit de hand loopt.  hè wat naar zeg.
Je kunt het natuurlijk ook altijd even voorleggen aan bianca.
Succes ermee meid.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Hoi hoi, ook ik denk dat uit elkaar halen in dese de enige oplossing is hoor. Ik kan hier alles bij elkaar zetten, zonder dat ze zelfs maar enigsinds bekvechten .... als ik hier dan lees dat ze fel op elkaar zijn en zo flink vechten ..... dan denk ik niet dat het goed gaat komen .... misschien in de toekomst al 2 echt een koppetltje zijn ..... hier heb ik ook een jong ventje, nu 9 maanden bij 2 koppeltjes in de kooi, de ventjes van beide koppeltjes doen hem niks puur omdat de beide dames ook niks met hem willen, Kouros, het jonge ventje, fluit mooie deuntjes voor de dames maar die reageren helemaal niet.

Ik denk dat dit bij jou het probleem is, jouw popje heeft nog geen keuze gemaakt, en maakt beide mannen de kop gek, resultaat, ze gaan vechten om haar.

Als ze beide eenmaal een partner voor het leven hebben zal het probleem waarschijnlijk opgelost zijn.

Heel veel sterkte/succes ermee.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

natacha

hallo Jeanine,
Ik ben al even niet komen lezen. Wat jammer zeg dat Zazou en Berlioz niet met elkaar kunnen opschieten. Ik hoop dat je snel een oplossing vindt. Ik kan je geen tips geven want heb er totaal geen ervaring mee.

Groetjes
Natacha

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,
Bedankt voor de dikke knuffel :-*
Ik heb helaas geen plaats voor nog een kooi erbij.
Vannacht heb ik op de bank geslapen om ze in de gaten te houden. Ze hebben niet meer gevochten gelukkig ;)
Ieder zit aan de andere kant van de kooi.
En misschien beter om nog een poppetje erbij te nemen ja!
Ik kijk het nog even aan.

Hoi Peggy,
Ze hebben niet meer gevochten gelukkig.
Ik kijk het nog aan.
Moet toch binnenkort naar Bianca voor voer en mijn moeder gaat haar koppeltje Diesel en Benzi ophalen dan kijk ik wat zij ervan zegt. Al denk ik dat ik het antwoord al weet. Nog een poppetje erbij ;D

Hoi Caroline,
Bedankt voor je raad.
Bekvechten doen Baloo en Zazou ook wel maar ze gaan niet vechten.
En je schreef dat Zazou nog geen keuze heeft gemaakt dat het daar ook aan kan liggen.
Maar ik ben bang dat Zazou wel al heeft gekozen en niet voor Baloo of Berlioz maar voor mijn man :-X
Zazou verdraagt Baloo en hij smeekt vaak voor een kroeltje en daar reageerd Zazou totaal niet op of ze loopt een eindje uit de buurt. Ze gaan wel samen aan de wandel maar thats it.

Hoop wel dat Zazou toch voor een van de heren gaat kiezen misschien scheeld dat ook al een hoop.

Berlioz was gisteren ook agressief tegenover mij. Hij heeft me flink gebeten >:( Wat kunnen die hard bijten zeg :-X
Ik ben toen een tijdje met hem op het toilet gaan zitten. Eerst was hij als een idioot aan het fladderen maar hij kwam toch op de vinger zitten naar ongeveer 5 minuten kwam hij zelfs voor te kroelen. Maar zo gauw je van de toilet weggaat blijft hij niet meer zitten :(
Dat vind ik opzich niet zo erg als ze maar niet meer gaan vechten.

Hoi Natacha,
Het is Baloo en Berlioz die niet met elkaar overweg kunnen.
Ik hoop ook dat er snel een oplossing komt. Wat zo vind ik het niet leuk. Een lichtpuntje ze hebben niet meer gevochten.

Mara

Hoi Jeannine

Oei, wat naar om te lezen dat Baloo en Berlioz vechten maar je gaf zelf al aan dat je weet waar het aan lag. Het advies van Caroline is denk ik het beste advies wat je krijgt. Ik hoop dat je de plek hebt om ze apart te zetten totdat ze gekoppeld hebben?

Succes ermee, vechtende valkjes zijn nooit leuk.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi allemaal,

Ik heb net met Bianca gemaild en ze had er toch een andere kijk op als wat ik had gedacht.

Bianca heeft natuurlijk ook Baloo en Berlioz van dichtbij meegemaakt en ze hebben daar zelfs samen in een kooi gezeten en er was nooit een probleem.

Bianca denkt dus dat het niet aan Baloo en Berlioz ligt maar aan Zazou. En als ik er over nadenk klopt het ook wel. Als Zazou uit de kooi is roepen zowel Baloo als Berlioz naar Zazou (heel af en toe komt er een reactie terug)
En Zazou trekt heel erg naar mijn man.

Wat ik nu dus ga proberen is om Zazou uit de buurt van mijn man te houden en hopen dat ze gaat kiezen voor Berlioz of Baloo.

Dat Berlioz mij heeft gebeten denkt Bianca dat het komt omdat hij gefrusteerd is als hij in de buurt van de kooi komt. Want als ik alleen met hem ben en dus uit het zicht van Baloo en Zazou hij wel wil kroelen en ook op mijn vinger blijft zitten.

Ga ze nou heel erg goed in de gaten houden. Als dit niet werkt probeer ik om Zazou een paar dagen ergens anders te zetten en kijken hoe Baloo en Berlioz het dan doen.

Wat ik wel weet is dat ik voorlopig wacht met nog een poppetje erbij te halen totdat Zazou kiest voor een valkje en niet voor mijn man. Anders wordt de situatie dadelijk alleen maar erger.

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ik heb helaas geen plek om ze apart te zetten.
Ik heb al geschreven hierboven wat ik ga doen.
Hoop dat het resultaat heeft :)
En vechtende valkjes is inderdaad helemaal niet leuk :(

Mara

Hoi Jeannine

Ik had mijn reactie net iets eerder geplaatst dan die van jou  ;). Maar hoe je het ook went of keert, of het nu aan Baloo, Berlioz of Zazou ligt, het is niet de beste oplossing om twee mannetjes en een popje te hebben. Maar goed, je hebt ze nu eenmaal en je kunt er weinig mee. Het kan zijn dat Zazou gewoon een mensenvalkje is en het niet zo heeft op andere valkjes. Die bestaan er ook. Vandaar dat ze bijvoorbeeld naar je man trekt. Ik hoop dat je minder last gaat hebben van vechtende valkjes.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Dat kan best zo zijn wat je zegt. Misschien is Zazou dan toch te snel bij haar ouders weg gehaald want Zazou is een papvalkje. En dat zijn Baloo en Berlioz niet. Die hebben de opvoeding van de ouders gehad. Tot nu toe gaat het in ieder geval goed. Even afkloppen ;)

*~Jeanine~*

Hoi allemaal,

Heb leuke foto's gekregen van Bianca van het toekomstige koppeltje van mijn moeder. Diesel een witmasker en een lutino was Furby maar heeft mijn moeder omgedoopt naar Benzi (benzine hahaha)
Alle eer van de foto's gaat naar Bianca.
En denk erom het zijn 18+ foto's  ;)

Je hoeft je in ieder geval niet af te vragen of dit een koppeltje is ;D

Mara

Hoi Jeannine

Dat zou kunnen hoor, wat je zegt over Zazou....wat gaat typen met verlengde nagels lastig.... :-\....maar het zal wel goed komen hoor. Op de een of de andere manier.  :)

Mooie ouders zeg.

Mara