Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Hoi jeanine,

wat leuk zeg een nieuwe kooi..  Zijn altijd weer van die leuke dingen om naar uit te kijken!!

Succes zaterdag.. vooral met in elkaar zetten..  ;)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Peggy

Citaat van: Sharon op 17 januari 2008, 12:04:26
Hoi Peggy,

ik wist helemaal niet dat jij Bianca ook kende joh... Wat een verrassing zeg. Zo kom je toch steeds meer mensen tegen die haar kennen.
Maar ja... ze is dan ook echt een super kweekster. Mijn Angel komt bij haar vandaan, en mijn Milo kwam ook bij haar vandaan. Milo is trouwens het broertje van Berlioz, dus heb je ook zijn ouders gezien. Prachtig zijn ze hè?

Ik ben van plan om nog een valkje bij Bianca te reserveren als dat mogelijk is. Dit omdat mijn lieve Milo is overleden.

Gaaf dat je een nieuwe kooi hebt besteld!

Liefs
Sharon

Hoi Sharon,

Dit was de eerste keer hoor dat ik bij Bianca was..ik '' ken '' haar via dit forum en heel toevallig heeft een collega van mij twee parkietjes bij haar gekocht.
Ik weet trouwens al dat jouw lieve Angel en Milo* bij haar vandaan komen en dat Milo en Berlioz uit hetzelfde nestje komen...ik lees natuurlijk ook jullie dagboekjes  ;D ;D  Idd prachtige ouders hoor.
Enne ik heb nog geen kooi besteld hoor...ik ga dit mss nog wel doen en als ik er één bestel dan wordt het wrsl de mini san remo  ;)

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Hoi Jeaninne,

Ben weer bijgelezen in ieder geval, als je ook maar één dagje je gezicht hier niet laat zien, loop je voor een paar dagen achter ;D ;D

jij ook succes met bijlezen, maar ziek eerst maar eens lekker uit!
Enne.. leuk zeg dat je de kooi a.s. zaterdag kunt op halen.

Ik heb ook een nieuwe kooi besteld, maar die komen ze aan huis brengen :P :P waarschijnlijk ook zaterdag, dus als ik aan het klussen ben om de kooi in elkaar te zetten, zal ik ff aan je denken ;D

Groetjes manon

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Ik heb dit keer geen tijd helaas om naar de prachtige vogeltjes van Bianca te kijken.
De kids neem ik niet mee dus moet meteen terug ;)

Hoi Anja,
Ik denk dat ik ook echt bij sommige boekjes gewoon instap anders ga ik het niet redden ;D
Het gaat gelukkig alweer wat beter.

Hoi Peggy,
Leuk dat je de ouders van Berlioz live hebt gezien.
Het zijn echte schoonheden
Maar ook de mama en papa van Baloo zijn heel mooi die zitten samen met de ouders van Berlioz.
De papagaai Sunny is een beetje getikt hahaha maar wel een prachtbeest.
En de kooi is echt super mooi.
Mijn valkjes krijgen hun eigen disneypaleis ;D ;D
En de kooi waar jij het over hebt vind ik ook erg mooi.

Hoi Debby,
Erg leuk ja.
En bedankt ;)

Hoi Manon,
Ik zal dan ook aan jou denken  ;D
En het bijlezen of instappen komt wel in het weekend :D

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Bianca heeft me de kooi in elkaar gezet en een paar foto's gemaakt dat wil ik jullie natuurlijk niet onthouden.
Dus alle eer voor de foto's naar Bianca.

Zie hier het Disneypaleis van Zazou, Baloo en Berlioz.

Groetjes,
Jeanine.

Anja

Hoi Jeanine,

Dat is een mooie kooi zeg. Ze kunnen daar gewoon verstoppertje in spelen ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Jeanine,
wouw! Wat een kooi zeg. Toen ik daar was zei Bianca dat het dezelfde kooi was als waarin hun kaketoe zat. Echt een paleisje voor valkjes ja! Prachtig, daar zullen ze veel plezier aan beleven!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Hij is echt heel mooi groot.
Ben er ook heel blij mee.
En dat terwijl ik hem nog niet in huis heb ;D

Hoi Sharon,

Ik denk dat ze elkaar in ieder geval niet in de weg zullen zitten ;)
Ik vind het ook een super mooie kooi en ben  blij dat Bianca heeft gezegd dat deze handiger is voor mij in de toekomst dan die andere. :D

Groetjes,
Jeanine.

Dierenfreackske

Hey ....wat een prachtige kooi en lekker veel ruimte he !
Het is echt een paleisje hoor !! Grtjs Ann

natacha

Hallo,

wooow, wat een geweldige kooi, dat mag je wel letterlijk het disneypaleis noemen  ;D ;D ;D

Groetjes

Sally

Hallo Jeanine,

Een paleis is niet teveel gezegd zeg!
Zo mooi, en zo groot. Ze gaan elkaar echt niet in de weg lopen daar. :P
Er kunnen er nog wel bij dan... :D

Groetjes Sally

*~Jeanine~*

Hoi Ann,
Het is echt een hele mooie kooi en ik ben ook helemaal in mijn nopjes ermee ;D

Hoi Natacha,
Voor disneyvalkjes een eigen disneypaleis ;D

Hoi Sally,
Er komen er ook nog wel bij maar nu even niet ;D
Hij is echt super ruim ;D

Hoi allemaal,
Ik ben vandaag de kooi bij Bianca gaan halen. Gelukkig ging de kooi in de auto dankzij de man van Bianca.
Tuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan om een speeltje voor mijn schatjes mee te nemen. Een nieuwe kooi zonder nieuw speeltje dat gaat natuurlijk niet ;)
Bianca heeft zoveel leuke nieuwe speeltjes dus als mijn moeder haar twee valkjes gaat halen (een koppeltje) dan ga ik nog voor wat afwisseling erbij shoppen ;D
Keus genoeg :D
Het was natuurlijk weer beregezellig. En we gaan ook weer snel terug want mijn moeder heeft natuurlijk ook nog zitstokken en speeltjes nodig. Ik zal jullie ook op de hoogte houden wanneer we het koppeltje van mijn moeder gaan halen. Het mannetje is een prachtige witmasker en het vrouwtje een Lutino.

Groetjes,
Jeanine.

Peggy

Hoi Jeanine,  Dus de kooi paste wel in je auto ?   ik hoorde dat je eigenlijk je kinderen mee wilde nemen naar Bianca maar dat je dat uiteindelijk niet gedaan hebt omdat de kooi anders niet zou passen  ;D ;D :o ::) ;D 

Het is ook zo'n mega kooi...werkelijk prachtig en net wat anja zei;  daarin kunnen ze met gemak verstoppertje spelen  ;D
Welke speeltjes heb jij gekocht Jeanine?  Bianca heeft idd genoeg keuze aan speelgoed enzo...lekker shoppen is dat hè.
Wat leuk trouwens dat je moeder een koppeltje gaat halen daar en wat fijn dat je dan ook mee mag  ;D

Plaats je aub gauw weer foto's van je drietal in hun nieuwe villa ?  ben reuze benieuwd namelijk.

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Ik loop overal een beetje achter maar ben weer helemaal bij gelezen.  :D

Iki ben superfoto´s tegengekomen, heb nieuws gelezen over een nieuw koppeltje wat gaat komen en tuurlijk je Disneypaleis gezien, hij is geweldig!!!  :D

Groetjesssss!!  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Schitterende kooi zeg.. waanzinnig!!!

Daar kunnen heel veel valkjes in Jeanine!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.