Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Anja


*~Jeanine~*

Hoi Anja,

ik ga er helemaal van blozen.
Dankjewel :-*

Groetjes,
Jeanine.

Anja

Hoi Jeanine,

Niet nodig hoor. Wat jij voor Sharon wilt doen..................daar heb ik geen woorden voor. Zo'n lief gebaar.

Een toppertje :-* :-* :-* :-* :-* :-*


Diaantje

Ik vindt het ook echt onwijs lief van je!!!!!
Echt super dat je Berlioz aan Sharon wilt geven!
Ik ben benieuwd hoe haar reactie daarop is....


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Anke

Citaat van: Anja op 12 januari 2008, 15:07:03
Hoi Jeanine,

Niet nodig hoor. Wat jij voor Sharon wilt doen..................daar heb ik geen woorden voor. Zo'n lief gebaar.

Een toppertje :-* :-* :-* :-* :-* :-*




Hier sluit ik mij voor 100% bij aan!!!
Echt heel lief.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

natacha

12 januari 2008, 15:53:45 #1220 Last Edit: 12 januari 2008, 16:02:49 by natacha

Echt super lief van je Jeanine, we weten tenslotte dat je ook heel veel van Berlioz houdt.

Groetjes
Natacha

Dierenfreackske

Hey Jeannine ....wat lief van je dat je Berlioz aan Sharon wilt geven !!!Je bent een SUPERMEID HOOR !!Ik denk dat Sharon er helemaal kapot van is dat Milo er niet meer is !!
Ik vind het zo erg voor haar en al wie ze kent he !!Ook Angel begon net Milo zo goed te accepteren he !! Jammer maar het heeft niet mogen duren voor Sharon ! Ik hoop dat ze er over geraakt !! Grtjs Ann



Peggy

Hoi Jeanine,  ik lees net het verhaal van Milo  :'( :'( :'(  en dat jij jouw lieve Berlioz aan haar wilt geven nu.  Wat ben jij een topper zeg.Dat is nog eens een gebaar.
Heel lief hoor.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Jeannine

Je bent een schat. Super hoor dat je dat wilt doen!!!

mara

*Manon*

Hoi Jeannine,

Wat een geweldige meid ben je zeg!
Ik sluit me echt bij de rest aan en ook ik vind het een heel erg supertof gebaar van je!

Groetjes Manon

lynette

Citaat van: *Anke* op 12 januari 2008, 15:35:36
Citaat van: Anja op 12 januari 2008, 15:07:03
Hoi Jeanine,

Niet nodig hoor. Wat jij voor Sharon wilt doen..................daar heb ik geen woorden voor. Zo'n lief gebaar.

Een toppertje :-* :-* :-* :-* :-* :-*




Hier sluit ik mij voor 100% bij aan!!!
Echt heel lief.
Groetjes Anke


ook ik sluit me hier bij aan je bent een toppertje  :-*


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reactie's.
We leven allemaal heel erg met Sharon mee en willen allemaal iets doen om haar verdriet over Milo een beetje dragelijk te maken.

Ik heb vanmiddag een pm gekregen van Sharon dat ze heel blij met het aanbod is maar er niet op ingaat omdat ze ons geen verdriet wil doen.
Ik heb haar al laten weten dat ik het zo niet zie en dat we er ook niet verdrietig om zullen zijn.

Maar ik ga Berlioz ook niet opdringen. Misschien is het juist moeilijk voor haar omdat Berlioz veel op Milo lijkt.

Ik hoop dat Sharon het een plekje kan geven. En wij gaan haar daar natuurlijk allemaal in steunen.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,

ook in je boekje wil ik je nog even vertellen dat ik je echt een KANJER van een vrouw vind! Ik vind het ontzettend lief van je dat je Berlioz aan mij aanbood en zal het ook nooit vergeten.
Desondanks heel erg bedankt!

Je bent echt fantastisch!

Ik vind gewoon echt dat Berlioz bij jullie moet blijven. Hij heeft daar een heel fijn thuis met vriendjes en mensen die veel om hem geven.
Hij hoort gewoon bij jullie.

Maar ik blijf mijn petekindje echt wel volgen hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Bedankt voor al je lieve complimenten. Ik bloos helemaal.

Ik heb het het eerste tegen Bianca gezegd en ze had al een vermoeden dat je niet op het aanbod in zou gaan.
Dat respecteer ik.
Ik heb nog terug gedacht aan onze pm en daar zei je een keer in dat je nog niet zo'n mutatie wilde als Gucci omdat je daar dan te veel aan herinnerd zou worden. Dus ik begrijp het ook wel.
Ik zorg heel goed voor Milo's broertje. En vind het fijn dat je Berlioz blijft volgen.
Heel erg veel sterkte meid.
En als de tijd rijp is zal Angel vast wel weer een prachtig vriendje krijgen.

Groetjes,
Jeanine.

Annelies

Hoi Jeanine

Het is al vaak gezegd maar ik vind het ook echt super, het is niet zo gewoon dat je dat doet, dat heet voor mij liefde hebben voor je medemens.
Super zo zijn er maar weinig, kanjer

Annelies