Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Peggy

Héee jeanine;  Berlioz is er al.  Wat heerlijk moet dat zijn.

geniet ervan hè..ik lees het al;  het gaat goed daar bij jou  :-*

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Manon,
Het is echt een leuk gezicht om Baloo te zien. Hij voelt zich zichtbaar de baas maar Zazou en Berlioz trekken zich helemaal niks van hem aan ;D

Hoi Anja,
Dankjewel.

Hoi Danielle,
Dankjewel.
De foto van Berlioz staat ook in mijn handtekening.

Hoi Natacha,
Het was ook even spannend hoe Zazou en Baloo op Berlioz zouden reageren. Gelukkig is alles goed gegaan.

Hoi Ann,
Ik hoop het in ieder geval wel.

Hoi Sharon,
Het is vast net zo'n lieverd als Berlioz van ons.

Hoi Caroline,
Dankjewel.

Hoi Lynette,
Dankjewel.
En ik vind het disneyteam ook een hele leuke naam. ;D

Hoi Milo,
Ik voel me ook al thuis. Ik mis jou wel een beetje. Maar mijn oude vriendje Baloo is er ook. Hij speelt een beetje de baas hier dus ga ik lekker bij een hele mooie dame zitten. Zij heet Zazou dat is een topwijfie. Ik heb het hier al helemaal naar mijn zin.

Kroeltjes,
Berlioz.

Hoi Peggy,
Het is ook heerlijk om Berlioz in huis te hebben.
Het gaat echt super goed tussen de valkjes.
En daar ben ik heel erg blij mee.

Groetjes,
Jeanine.

Sally

Hallo Jeanine,
wat leuk dat jullie nu ook Berlioz bij jullie hebben.
Geniet er maar van!

Groetjes Sally

*~Jeanine~*

Hoi Allemaal,

Sinds gisteren is Berlioz dus het disneyteam komen versterken.
Ik had van te voren niks tegen mijn man gezegd en de kids laten beloven dat ze ook niks zouden zeggen.

Gisternacht kwam mijn man dus thuis van het werk. Zet ik eten klaar en ik was in de keuken drinken aan het halen. Riep hij. Kom snel Jeanine er is iets met Zazou'tje. En toen hoorde ik Huh.
Ik snel naar de kamer staat hij met open mond voor de kooi en Zazou maar roepen dat ze er uit wil.
Hij dacht in eerste instantie dat Zazou gewond was maar dat was dus Berlioz ;D

Berlioz is ook helemaal goedgekeurd :D
Zazou blijft wel zijn alles omdat dat toch zijn verjaardagscadeau was.
-------------------------------------------------------------------------
Berlioz is de nacht goed doorgekomen en je merkt heel goed dat er veel met hem is gekroeld en dat hij nu al aanhankelijk is aan het worden tegenover ons. Ik kom natuurlijk regelmatig in de kooi om Zazou of Baloo te pakken of schoon water en eten te geven. Berlioz bekijkt het allemaal nieuwsgierig. Gisteren ging ik trosgierst in de kooi hangen nou meneertje wachte echt niet dat ik met mijn hand de kooi uit ging. Hij deed gewoon Baloo naar. Via mijn arm naar de stengels trosgierst. Ik ben ervan overtuigd dat het helemaal goed gaat komen met mijn drietal. Berlioz en Zazou zitten heel graag dicht tegen elkaar aan. Baloo is een beetje meer op zichzelf wat Bianca trouwens al eerder tegen me had gezegd.
Ondanks dat Baloo wat meer zijn eigen gang gaat heeft hij wel momenten dat hij lekker tegen mijn wang aan kruipt en met mijn haren gaat spelen. (oorbellen draag ik inmiddels niet meer ::) )
Berlioz is volgens Bianca een echt kroelkont. Ik volg met Berlioz ook weer het stappenplan dus heb zelf nog niet echt veel met hem gekroeld. Zazou is echt een super schatje. Ze is heel lief en aanhankelijk. Als ze uit de kooi is wil ze ook niet ergens anders in d'r uppie haar gang gaan. Ze zit dan het liefste bij mijn man en als die er niet is ben ik ook wel eens goed genoeg :P
Ik probeer zo snel mogelijk weer foto's te maken en ze hier te plaatsen. Morgen overdag ga ik aan de slag.

Tot zover de update van Zazou, Baloo en Berlioz.

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hoi Sally,
Dankjewel en genieten doen we zeker. ;)

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
nou, dat klinkt allemaal positief! Wat fijn dat alles zo goed lijkt te gaan hè.
Heb je de nieuwe kooi al in elkaar gezet, of nog niet? Bianca heeft me er een plaatje van laten zien, wat een kooi zeg! Echt heel erg mooi en groot.

Wat ontzettend leuk dat je man zo verrast was toen hij Berlioz zag. Is toch altijd fijn om zo iemand blij te kunnen maken hè. Gelukkig maar dat Berlioz is goedgekeurd.

Hahaha... dus Berlioz kon niet wachten op de trosgierst hè  ;D Gisteren toen ik nog iets veranderde in Milo's kooi, kwam Milo ook op mijn hand zitten  ;D Maar volgens mij was dat een beetje per ongeluk  :P

Wat schattig dat Berlioz en Zazou zo tegen elkaar aan gaan zitten, erg leuk!

Ik kijk uit naar de foto's!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Helaas was de kooi nog niet bij Bianca aangekomen. Anders had ik ze ook niet allemaal samen in een kooi hoeven doen. Het is echt een hele mooie en ruime kooi. Daar gaan met gemak 6 valkjes in. Ik ben ook heel blij dat ik voor zo'n grote kooi heb gekozen.

Ik heb nu Baloo op mijn schouder zitten ;D Hij izt lekker te fluiten in mijn oor. Alleen piept mijn oor ervan ::)

Berlioz eet echt heel goed. Hij slaapt zelfs precies naast het etensbakje. Alsof er maar 1 bakje in hangt hahaha
Wat leuk dat Milo ook al op je hand is gaan zitten al dan niet per ongeluk.
Morgen maak ik overdag foto's.

Groetjes,
Jeanine

Dierenfreackske

Wat leuk dat ze allemaal samen in de kooi zitten !!
Heel leuk dat Zazou en ,Balloo en Berlioz zo goed met elkaar opschieten he !!!
Wel leuk dat Milo bij Sharon is en zo kunnen jullie toch elkaar's ervaringen volgen he !!! Grtjs Ann



Anja

Hoi Jeanine,

wat fijn dat de nacht goed verlopen is. Dat is toch altijd maar afwachten vind ik.

Jammer dat de kooi er nog niet was hè.

Geef ze maar alledrie een dikke weekendknuffel van me en morgen kom ik kijken naar de foto's.

Groetjes Anja

Silke *


Hoi Jeanine,

Zie je wel dat Berlioz bij jullie zou zijn gisteren  ;D ;D
Je had het voor je man dus verzwegen? Was best wel een grappige opmerking van hem  ;D

Alvast véél plezier met het Berlioz!

Groetjes
Silke

*~Jeanine~*

Hoi Ann,
Het is echt leuk dat ik het broertje van Berlioz hier ook nog kan volgen.
Gelukkig gaat het meteen goed allemaal samen in de kooi.
Dat is echt een pak van mijn hart.

Hoi Anja,
Het was ook afwachten of het goed zou gaan. Ik ben ook een paar keer gaan kijken s'nachts  ;D
Ik zal de knuffel geven.
En tot morgen dan.
Jij morgen heel veel plezier met je nieuwe aanwinst Trixy. ;)

Hoi Silke,
Ik heb nooit ontkent wanner Berlioz zou komen Silke dat was Sharon ;D
Ja met Baloo had ik niks verteld en met Berlioz ook niks. Maar hij is net zo gek op vogels als ik. Dus ik was niet bang voor zijn reactie. Vond zijn reactie echt heel leuk. Ik hoorde de vork op het bord kletteren die dacht echt dat er iets met zijn Zazou'tje aan de hand was. En toen ik die HUH hoorde schoot ik al in de lach.

Groetjes,
Jeanine

Little Cockatoo

Ow wat leuk dat jouw man ook zo'n vogel gek is. En vooral die reactie ;D ;D.  Ik ben er van overtuigd dat Berlioz ook snel tam is en lekker gekroelt kan worden.
Ik wens je veel succes ;D ;D ;D.

Gr. Hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Sharon

Hoi Jeanine,
ik zie het echt al helemaal voor me hoe het donderdagavond bij jullie is gegaan en ik moet zelfs al lachen bij de gedachte eraan. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat jij ook erg moest lachen.

Ik ben echt heel blij dat het bij jou ook zo goed gaat de knapperds samen. (En lieverds natuurlijk, want lief zijn ze ook!).

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


danielle

Hoi Jeannine,
Wat geweldig dat het zo goed gaat en dat ze goed met elkaar overweg kunnen.
Ik moest ook erg lachen de reactie van je man. Echt geweldig, dat je het elke keer volhoud om niets te zeggen, dat vind ik echt knap.
HOeveel valkjes wil je ook al weer uiteindelijk hebben?
Ik heb trouwens ook nooit meer oorbellen in  ::) .

Groeten van Daniell



Silke *

Citaat van: Jeannine op  5 januari 2008, 00:49:59
Vond zijn reactie echt heel leuk. Ik hoorde de vork op het bord kletteren die dacht echt dat er iets met zijn Zazou'tje aan de hand was. En toen ik die HUH hoorde schoot ik al in de lach.



Hoi Jeanine,

Hahaha, ik kan het me al volledig voorstellen  ;D ;D
Het is wel fijn dat je man ook zoveel van vogeltjes houdt, bij de meeste mensen is dit niet zo.... dus kan jij lekker verder valkparkietejs kopen  ;D

Groetjes
Silke