Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Jeanine,
gefeliciteerd dat je over de 1000 berichten zit! Dat haal je toch sneller dan verwacht hè?

Wat ontzettend gaaf dat je morgen Baloo op mag gaan halen en dat je Berlioz en Milo ook in het echt te zien zal krijgen!
Vergeet je niet om de groetjes te doen en tegen Milo te zeggen dat we hier thuis allemaal uitkijken naar zijn komst? Want dat ik en Angel hem graag bij ons willen hebben.
En natuurlijk de groeten aan Bianca en Corjan.

Dat gaat spannend worden zeg! Het komt steeds dichterbij. Ik hoop voor je dat je toch kunt slapen deze avond en dat de reis spoedig zal verlopen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Peggy

Oooo wat heerlijk;  nog maar één nachtje slapen Jeanine. Ik wil je alvast voor morgen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier toewensen.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Jeannine,
Het is toch heel snel gegaan he die week :)
Veel plezier met halen morgen!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo Jeanine,
wat leuk, morgen Baloo al gaan ophalen.
Het is toch best snel gegaan he? Niet?
Heel veel plezier ermee!
Weet je ook al wanneer je Berlioz mag gaan ophalen?

Groetjes Sally

*Manon*

Hoi Jeaninne,

Heel veel plezier met het op halen van Baloo.
;D

Groetjes Manon

Silke *

Hoi Jeanine,

Dit is het moment waar je zolang op wachtte, echt suuuuuperveel plezier met het ophalen van Baloo!!  ;)

Groetjes
Silke

Sharon

Hoi Jeanine,
heel erg veel plezier met het ophalen van Baloo! Ik wens jullie een heel voorspoedige reis.
Veel plezier tussen de valkenbende daar  ;D ;D Jullie zullen je ogen uitkijken hoor.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anke

Hoi Jeannine,
Je bent vast al onderweg om Baloo te halen.
Ik ben benieuwd naar je verslag en hoop natuurlijk stiekum dat je ook foto's maakt ;) ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

De grote dag is aangebroken Jeanine...als het goed is ben je nu zeker bij Bianca in Geldrop.
Wat zullen jullie aan het genieten zijn  ;D
Ben heel benieuwd naar je verhaal.
Hoop dat jullie een fijne auto rit gehad hebben.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Sharon

Hoi Jeanine,
en hoe is het geweest? Ik ben echt ontzettend benieuwd naar je verslag hoor! Ik weet zeker dat jullie je prima hebben vermaakt daar.
En hoe knap zijn onze lieverds in het echt? Volgens mij super knap.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Jeanine?? Hallo?? Waar ben je meid??
We missen je hier op het forum hoor! Maar waarschijnlijk ben je nu heerlijk van Baloo aan het genieten.
We willen wel snel een update hoor!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,
Sorry dat ik even niet op iedereen persoonlijk kan reageren. Ik geef jullie ff een update.
De reis heen was prima gegaan. Bij Bianca was het beregezellig we hebben heel wat zitten buurten ;D Alsof we elkaar al jaren kende :D
Het was in een woord geweldig. Al die valkjes te zien. We hebben onze ogen uit gekeken. Berlioz en Milo zijn in het echt veel mooier als op de foto. Ik heb milo voorzichtig een kroeltje gegeven en gezegd dat die van zijn nieuwe baasje Sharon afkomstig was en dat ze vol spanning op hem wacht. Berlioz liet zich ook lekker kroelen. Ik heb meteen een nieuwe kooi besteld. Het is de babykooi geworden waar Sharon het over had.
Omdat het zo gezellig was heb ik de tijd helemaal vergeten :-\
Ik ging dus pas 16.45 weg en kort daarnaar begon het al duister te worden. Ik was dus ook ram verkeerd gereden :-X
Heen ongeveer 1 uurtje terug ruim 2 uur :o Ik heb nu barstende hoofdpijn van het turen maar ik had gelukkig mijn bril in de auto.
Morgen zal ik verder vertellen hoe het tussen Baloo en Zazou gaat de letters beginnen te zwemmen.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
ik ben blij dit nog te lezen voordat ik naar bed ga, dat stelt me toch weer een stuk geruster! Ik had al wel verwacht dat jullie het daar prima naar je zin zouden hebben en het gezellig zou worden.
Wat ontzettend lief van je dat je Milo een kroeltje van mij hebt gegeven. Je bent echt een schat  :-*

Ik kan me heel goed voorstellen dat de bontjes in het echt nog veel mooier zijn dan op de foto.

Heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst! Geniet maar lekker van hem.

Leuk trouwens dat jullie die ene kooi hebben besteld. Ik had al gezegd dat dat een prachtige kooi is hè?  :D

Nou... slaap lekker!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*Manon*

Hoi Jeanine,

Fijn dat je je kanjer bij je hebt en dat het zo gezellig was bij Bianca.
Ik hoop dat Baloo het naar zijn zin heeft bij jullie, maar dat zal vast snel komen.
Ik ben benieuwd naar je verslagje, maar kan me voorstellen dat je de knollen gaar hebt nu.

We horen het vast wel van je en voor nu... welterusten ;)

Groetjes Manon