Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

natacha

Hallo Jeanine,

Wat zalig dat het hele gezin zo vol spanning zit af te wachten en de kinderen braaf naar bed gaan  ;D Het komt nu dan ook heel dicht bij.
Jij hebt ook al zo een prachtige kerstkaart gemaakt, heb je dat via een site ofzo?

Groetjes
Natacha

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Het lijkt wel hoe dichter de datum in de buurt komt hoe langzamer de tijd gaat ;D
Een hele fijne vakantie toegewenst.

Hoi Ann,
Het is niet alleen maar leuk voor de kids.
Ik kan ook haast niet wachten tot we ons schatje zaterdag mogen halen.

Hoi Peggy,
Ja nog twee lange nachten.
Maar dan wordt ons wachten wel beloond. Geweldig.
Ben zo blij net een klein kind hahaha.

Hoi Silke,
Jij berijpt het helemaal ;)
We moeten natuurlijk eerst voor het een zorgen en dan pas voor het ander :P

Hoi Natacha,
Het komt nu eindelijk dichtbij ja. Gelukkig maar.
De kerstkaart heb ik op deze site gemaakt.

http://kerst.fotokaarten.nl/stap1.php

Het is best makkelijk als je het eenmaal doorhebt. Silke heeft me erbij geholpen.


Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
nog maar twee nachtjes slapen, en dan mogen jullie Baloo op gaan halen! Overmorgen is hij rond deze tijd al lekker bij jullie. Heerlijke gedachte toch? Volgens mij komen jullie steeds moeilijker in slaap omdat je er zo naar uitkijkt.

Geven jullie Milo een dikke knuffel en heel veel groetjes van Angel en mij als jullie daar zijn? En natuurlijk de groetjes aan Bianca?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Heerlijk klinkt dat nog 2 nachtjes. Al vind ik morgen nog mooier klinken en vandaag het mooiste ;D
Ik kom inderdaad moeilijker in slaap. Maar dat is ook omdat ik ertegen op kijk om zo'n eind te rijden ;D Maar het zal wel allemaal goed komen.

Zal proberen om Milo een knuffeltje te geven (als hij het toelaat)Maar de groetjes zal ik zeker over brengen ook aan Bianca. Dat beloof ik.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
dat vind ik echt ontzettend lief van je dat je dat wilt doen voor me. Je bent super  :-* :-* :-* Ik vind het echt heel lief van je, al helemaal omdat het er naar uitziet dat ik toch nog een tijd moet gaan wachten voordat ik Milo in het echt zal zien en mee zal kunnen nemen. Ik heb namelijk weer wat vervelend nieuws te horen gekregen van Bianca...

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Tuurlijk wil ik dat voor je doen. Jij zou dat ook voor mij doen dat weet ik zeker. Een kleine moeite voor groot plezier.
Ik heb het inmiddels ook gehoord van Bianca. Ik vind het ook ontzettend jammer dat ze toch nog bijgevoerd moeten worden. Maar ik ben wel blij dat Bianca eerst zelf 100% zekerheid wil hebben dat ze op gewicht blijven en zelfstandig goed eten. Je weet immers ook dat een valkje in de nieuwe omgeving ook een beetje angstig kan zijn en niet meteen gaat eten. Ze moeten dus wel wat reserve hebben. Het is niet goed als ze dan weer veel gaan afvallen. Maar dat weet je natuurlijk ook allemaal. En wel positief blijven meid. We gaan gewoon heel hard duimen dat ze heel snel zelfstandig worden. Wie weet is het toch eerder dan je verwacht. Daar ga ik heel hard voor duimen zowel voor jou als voor ons.

Groetjes en een mega dikke knuffel  :-* :-* :-*
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
je bent echt een schat  :-* :-* :-*
Ik had geen betere peettante voor Milo kunnen vinden  ;D

Ik ben ook echt heel erg blij dat Bianca echt 100% zeker wilt weten dat ze zelfstandig zijn en zonder risico weg willen. Ik zou het verschrikkelijk vinden als Milo iets moest overkomen omdat hij er nog niet klaar voor was om te verhuizen.

Persoonlijk denk ik niet dat we ze binnenkort op mogen gaan halen. Ik denk echt dat het pas in 2008 zal zijn.
Maar we zullen zien.

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Ik ga er helemaal van blozen.
En ik ben er ook van overtuigd dat Berlioz een prima peettante heeft daar bestaat geen enkele twijfel over ;D

Of ze dit jaar nog kunnen verhuizen. Ik zou het niet durven te zeggen. De tijd zal het leren zullen we maar zeggen.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
nu moet ik jouw weer bedanken  ;D ;D
Ik vind het leuk om te horen dat je zo over me denkt  :D Dat doet me erg goed.

Idd, de tijd zal het leren... We zullen het vanzelf wel te horen krijgen wanneer ze er klaar voor zijn.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Zo kunnen we aan de gang blijven ;D
En we worden vast en zeker (jullie zeggen geloof ik zeker en vast) nog wel verwent met mooie foto's van onze schatjes :D

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hoi hoi,

We zijn al helemaal klaar om morgen ons schatje te gaan halen ;D
Het reiskooitje is al helemaal klaar gemaakt. De routebeschrijving is al in de tas voor de heen en uiteraard ook weer voor de terugweg.
Ik heb er zo veel zin in.
En de tijd gaat zo langzaam voorbij.
Gelukkig begint het al wat later donker te worden dat geeft ons ook weer wat extra tijd :D
Maar ik denk dat we morgen rond deze tijd wel met ons Baloo'tje thuis zullen zijn. En dan heb ik natuurlijk ook Berlioz en Milo van Sharon gezien. Ik zal dan een verslag hier in het boekje zetten.

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Citaat van: Jeannine op 21 december 2007, 16:32:56
Hoi hoi,

Ik zie net dat ik de grens van 1000 berichtjes inmiddels ook gepasserd ben. Wat gaat het toch ongelovelijk snel :)

Groetjes,
Jeanine.


Anja

Hoi Jeanine,

nog 1 nachtje? Kan je je wel slapen vannacht?
Hoe laat mag je Baloo gaan halen?

Gefeliciteerd met het behalen van 1000 berichten.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Ik weet niet of ik kan slapen vannacht. Bij Zazou heb ik wel wat geslapen maar niet veel ::)
Gezonde spanning ;D
En ik heb met Bianca afgesproken tussen 13.30 en 14.00 uur.
De kinderen zijn helemaal opgetogen :D

Dankjewel op naar de volgende 1000 ;)

Groetjes,
Jeanine.

Anja

Super spannend hoor.

Kletsen kunnen we hier als de beste ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja