Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Jeanine,
ik ben dan wel geen Silke, maar ik ga toch even reageren op je vraag:

Baloo kan papa idd papa worden van Lutino valkjes. Ook kan hij papa worden van cinnamonnetjes.
Leuk toch hè?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


natacha

Hallo Jeanine,

Amai, al die berekeningen hier in dit topic. Ik krijg er bijna hoofdpijn  van. Ik snap er dan ook niet al te veel van.
De fotos zijn echt zalig, en je merkt duidelijk dat Baloo een ondeug is  ;D

Groetjes
Natacha
ARti en Luna

Silke *

Citaat van: Sharon op 18 december 2007, 16:40:56
Hoi Jeanine,
ik ben dan wel geen Silke, maar ik ga toch even reageren op je vraag:

Baloo kan papa idd papa worden van Lutino valkjes. Ook kan hij papa worden van cinnamonnetjes.
Leuk toch hè?

Liefs
Sharon


Jep, Sharon heeft gelijk!

Groetjes
Silke

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Dat is inderdaad leuk. Misschien ook wel lutino gepareld :P Maar de eerste paar jaar denk ik niet. Och we zien wel hoe het gaat lopen.

Hoi Silke,
Ik vind het super. Ik vind cinnamon bont gepareld ook heel erg mooi. Net zo als de mama van Baloo. Die krijg ik volgend jaar ook nog. En de naam wordt Twinkel ;D

Hoi natacha,
Ik snap ook niet veel van die berekeningen maar vind het wel intressant om te weten en al doende leert men.
Fijn dat je de foto's leuk vind.
Baloo is denk ik echt een ondeugd. Dan heb ik twee ondeugende schatjes want Zazou'tje kan er ook wat van :D

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Jeanine toch, wat lees ik nu?
Kom er NOG eentje bij??  :o :o Hellup, wij zijn hier allemaal valkjesverslaafd  ;D Twinkel is een mooie naam en de mutatie ook !!

Groetjes
Silke x

Anja

Hoi Jeanine,

Mooie foto's zeg.

Je bent ook al erg besmet hoor ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Jeanine,
nou, jij hebt al echte uitbreidingsplannen hoor ik wel  ;D ;D Super joh! Enne... Dora is niet cinnamon bont gepareld, maar cinnamon gepareld. Ze heeft dus geen bont. Maar die mutatie die je wilt is echt prachtig!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Silke,

Sterker nog als Baloo en Berlioz er zijn heb ik er 3 en ik ga een nieuwe kooi kopen waar plaats is voor minimaal 6 valkjes. En dat is dan ook meteen mijn limiet voor binnen in huis. Ik wil dus 6 valkjes. Heb dus nog 2 namen nodig ;) en dan natuurlijk gelijk verdeeld. 3 mannetjes en 3 vrouwtjes. Twinkel is nog niet in het ei maar daar weten ze al van door een berekening dat het 100% een poppetje is ;D.

Hoi Anja,
Fijn dat je de foto's mooi vind.
Hoe kom je erbij dat ik besmet ben :P ;D ;D ;D
Ik zit in de ontkenningsfase hahaha.
Maar het is wel een superverslaving.

Hoi Sharon,
Nou ik had een foto van Chantal gekregen en die lijkt precies op Dora en er stond bij dat het een cinnamon bont gepareld was. Daarom dacht ik dat. Het wordt in ieder geval een mini Dora ;D

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
nou, jullie zijn echt wel besmet hoor  ;D ;D Maar het is zeker een hele fijne en leuke ziekte om te hebben! Ook leuk dat jullie thuis allemaal gek op ze zijn!
Dus 3 popjes en 3 mannetjes hè... Dan heb je straks misschien wel 3 koppeltjes zitten, leuk!

Als dat popje op de foto erg veel op Dora lijkt, dan kan ik me voorstellen dat je dacht dat Dora bont was. Milo, Kika en Berlioz zijn bont.
Ik had in het begin ook echt veel moeite met mutaties uit elkaar te houden en al hoor. Maar hoe meer je erover leest en je erin verdiept, des te duidelijker wordt het.
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik in het prille begin niet eens precies wist wat bont inhield!  :-[

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anja

Hoi Jeanine,

Whahahahahahhaha daar zit ik ook nog altijd in ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Silke *

Wahahahaha, Jeanine toch,

Het valkje zit nog niet in een eitje  ;D ;D
Ja hoor, wat die diertjes toch met ons kunnen doen, ongelooflijk  :D

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Wie weet inderdaad misschien wel een paar koppels. De kinderen zouden dolgraag zien dat we ook een keer kleintjes zouden krijgen. Het lijkt me ook geweldig om het van dichtbij mee te mogen maken. Ik ben alleen ontzettend bang dat ik er geen afstand van kan doen en de kids dus ook niet :)
Maar als het zou gebeuren is het toch pas over ruim 1 jaar.

Ik weet nog steeds niet veel over de mutaties en de berekeningen zeggen me ook niet veel. Ik zal toch maar eens aan Chantal vragen welke mutatie ik precies heb gereserveerd ;D En ik ga me er ook zeker verder in verdiepen. Ga weer opnieuw naar school hahahaha.

Hoi Anja,
Lekker erin blijven zitten hoor. Ik doe gezellig met je mee  ;D ;D ;D

Hoi Silke,
Dat klopt dan wel. Maar dat komt zoals Chantal het zelf zei. Zij is eerst aan de beurt hahaha. En dan moet ze ook nog lekker bijkomen van de bevalling en lekker tutten met de baby. Maar ik heb de valkjes in ieder geval al geresveerd. En als ze me al kan garanderen wat eruit gaat komen is toch helemaal geweldig.


Groetjes,
Jeanine.

Silke *

HOi Jeanine,

Is het dan zo een valkje dat je zal nemen? Mooooi hooor!  :o
Je hebt weer een goede keuze gemaakt!

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Silke,

Ja dit vind ik ook een supermooie mutatie. En deze zal perfect bij Baloo passen ;D ;D
Ik kan echt wel goed kiezen al zeg ik het zelf :D

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Hoi Jeanine,

Dat is dan een licht bont gepareld cinnamon valkje?
Lientje hier bij mij is ook zo eentje  ;D  Ik vind ze wel erg apart van kleur, zo cinnamon bont gepareld!

Groetjes
Silke x