Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

caro

Hoi Jeannine,

Wat een prachtig valkje is Baloo. Leuk hoor. Wat zal deze week lang gaan duren, maar je kan nu af gaan tellen om Baloo te halen. Veel plezier een zaterdag met het halen van je nieuwe aanwinst.



Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*~Jeanine~*

Hoi Caro,

Deze week zal inderdaad heel langzaam voorbij gaan.
De kinderen zijn al iedere dag aan het afstrepen ;D
Naschwa de jongste van 4,5 jaar dacht slim te zijn. Ze zette bij iedere dag een kruisje en zei: "Jas aan we gaan Baloo halen". :D
We kijken erg uit naar Zaterdag.
En plezier zullen we dan zeker hebben.
Bedankt.

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Citaat van: Jeannine op 17 december 2007, 14:02:42
Hoi Caro,

Naschwa de jongste van 4,5 jaar dacht slim te zijn. Ze zette bij iedere dag een kruisje en zei: "Jas aan we gaan Baloo halen". :D



Hoi Jeanine,

Wahahahahaha, toch geweldig dat ze zo enthousiast zijn?!  :D
Tuurlijk verlang je echt tot zaterdag! Iedereen weet hoe het voelt om met vol spanning te wachten tot je nieuwe valkje mag komen! Moet jij ver rijden om Baloo?

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Silke,

Ik vind het ook fijn dat ze zo enthousiast zijn ;D
En ik moet 1 uur rijden. en dan natuurlijk ook weer een uur terug ;)

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

font=century gothic] Hoi Jeanine,

Dat is een tijdje zeg!  :o  Veel plezier.... in de auto  ;D

Groetjes
Silke x

Mara

Hoi Jeannine

Het begint op te schieten.  ;D Maar ik mis nog iemand in je handtekening.... ;) Lynette heeft een hele mooie handtekening gemaakt.

mara

lynette

Hoi hoi

wat een eer *bloos* en indd we missen nog een vogeltje Lady maar had geen mooie duidelijke gevonden op het forum

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hoi Jeanine,
en komen vandaag foto's van Zazou in dit boekje te staan? Ik hoop het wel hoor!

Nou meid, zaterdag komt steeds dichterbij! Spannend hè! Jij bent ineens echt een heel stuk verder dan mij. Ik heb totaal geen idee wanneer ik Milo op mag gaan halen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Silke,
Bedankt.
Op de heen weg zal het wel nerveus gekakel zijn in de auto en op de terugweg alleen maar van OOO en AAA en had je dit gezien en had je dat gezien en ik vind Baloo echt het mooiste enz enz
Ik kan mijn kinderen wel ;D

Hoi Mara,
Lady wordt natuurlijk niet vergeten hoor! Maar dit dagboekje gaat over valkjes. En dat is Lady niet.
Niet dat Lady daardoor minder belangrijk voor ons is.
Lynette heeft zeker een hele mooie handtekening gemaakt en ik ben er ook heel erg blij mee.

Hoi Lynette,
Ik ben super tevreden met de handtekening en Lady is geen valkje. Maar wordt zeker niet vergeten.
En je hoeft niet te blozen alle eer gaat naar jou je hebt het ook supermooi gemaakt ik zou willen dat ik het kon.
Maar helaas :-[

Hoi Sharon,
Ik ga dadelijk de foto's van de mobiel op mijn laptop zetten. Dat lukt de ene keer beter als de andere keer. Als het vlot verloopt dan zal ik ze vandaag nog plaatsen.

Nog 5 nachtjes en dan lekker Baloo halen het komt steeds iets dichterbij heerlijk. Dan zie ik natuurlijk ook Berlioz en Milo ik zal Milo toefluisteren dat hij goed zijn best moet doen dat zijn lieve vrouwtje met smart op hem wacht.
Ik denk dat het niet heel erg lang meer zal gaan duren.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
ja, jij zal mijn Milo eerder zien dan mij. Wie weet hoe lang ik nog op Milo zal moeten wachten.

Heb jij Bianca's mail al gelezen over M,B en K? Best wel even wat minder nieuws hè?
Ik vind het toch wel heel erg jammer.

Liefs
Sharon

P.s.: ik kijk uit naar de foto's hoor!
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Silke *

Hoi Jeanine,

Hahahahaha, zijn je kindjes dan zó enthousiast?  ;D
Ik verlang ook naar de foto's hoor van Zazou! Van het "minder nieuws" was ik ook even geschrokken, maar gelukkig zijn alle 3 de valkjes al redelijk oud en zullen hééél binnenkort zelfstandig zijn!  :)

Groetjes
Silke

Anja

Citaat van: Jeannine op 17 december 2007, 14:02:42
Hoi Caro,

Deze week zal inderdaad heel langzaam voorbij gaan.
De kinderen zijn al iedere dag aan het afstrepen ;D
Naschwa de jongste van 4,5 jaar dacht slim te zijn. Ze zette bij iedere dag een kruisje en zei: "Jas aan we gaan Baloo halen". :D
We kijken erg uit naar Zaterdag.
En plezier zullen we dan zeker hebben.
Bedankt.

Groetjes,
Jeanine.







Anke

Hoi Jeannine,
Wachten duurt lang he...
Ik vind de oplossing van je jongste briljant!!!! ;D
Vol verwachting wacht ik op de Zazou foto"s!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Ik denk dat je niet meer heel erg lang op Milo hoeft te wachten hoor. Hij is nu immers 6 weken en het is alleen maar goed dat Bianca ze naar binnen heeft gehaald voor de zekerheid. Het is niet zo erg als ze nog een beetje bijgevoerd moeten worden. Hopelijk pikken ze het snel op als ze de oudste zien van Elvis en Dora en gaan hun ook snel zelfstandig eten. Ik kijk er met de volste vertrouwen tegenaan.
Het is jammer dat Tarzan en Jane niet meer omkeken naar K,M&B maar gelukkig doet de valkenmama (Bianca) dat wel heel erg goed. Ik maak me dus geen zorgen. Komt wel goed meid. Voor je het weet mag je Milo gaan ophalen.

Hoi Silke,
Mijn kinderen houden alledrie heel veel van dieren. Amanny is een beetje terug houdend en kijkt eerst de kat uit de boom. Maar Amir en Naschwa storten zich altijd vol overgave op een dier ;D
En over het mindere nieuws was ik niet zo geschrokken. Ik weet gewoon dat ze in goede handen zijn en dat Bianca er alles aan doet om iets ergs te voorkomen. En Berlioz is morgen 6 weken oud dus ongeveer de tijd dat hij toch echt een beetje voor zichzelf moet gaan zorgen. Ik denk dat Bianca zaterdag al zal gaan vertellen dat ze al goed zelf beginnen te eten. Teminste daar hoop ik op.

Hoi Anja,
;D ;D ;D ;D
Een superplaatje!!

Hoi Anke,
Wachten duurt echt lang.
Maar het scheeld dat we zo leuk op de hoogte worden gehouden dat vind ik echt fantastisch.
Naschwa is een bijdehante dame hoor.
Die is niet voor een gat te vangen.
Ik heb de foto's van Zazou op de laptop staan ik ga ze zo uploaden even geduld nog aub.

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,
Hier dan eindelijk weer wat foto's van mijn beauty Zazou.


























Ze zijn niet allemaal gelukt. Maar och iets is beter dan niets.
Dadelijk nog een paar die ik het leukste vind.
Hopelijk vinden jullie ze wel een beetje leuk.

Groetjes,
Jeanine.