Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Silke *


Hoi Mara,

Welja, het is idd wel erg jammer dat de mannetjes hun pareltjes verliezen  :( Normaal zijn mannetjes toch altijd mooier dan de vrouwtjes? Kijk maar naar eenden en hanen enzo..
Ik zeg nu niet dan vrouwtjes niet mooi zijn, integendeel, maar gewoon jammer van die pareltjes  :)

Groetjes
Silke x

Mara

Hoi Silke

Schijnbaar zijn bij valkjes de vrouwen mooier dan de mannetjes.  ;) Is toch ook wel eens leuk, de omgekeerde wereld.  ;)

Mara

Silke *

Citaat van: Mara op 23 november 2007, 20:05:04
Hoi Silke

Schijnbaar zijn bij valkjes de vrouwen mooier dan de mannetjes.  ;) Is toch ook wel eens leuk, de omgekeerde wereld.  ;)

Mara


Hahahaha, ja idd  ;D Vrouwtjes behouden hun mooie parels, mannetjes niet. Mannetjes hebben een mooi masker (zeker als het aankomt bij bleekmaskers of geelwangen) vrouwtjes niet. Het vult op een of andere manier elkaar wel wat aan  ;)

Groetjes
Silke x

Peggy

Hoi jeanine,

wat leuk de betekenis van de namen van je kinderen. en bedankt voor de uitleg hoor.
en ja Melle is ook een beetje een aparte naam.Hoor deze naam niet vaak.  In het noorden vh land schijnt de naam vaker voor te komen maar hier in het brabantse eigenlijk bijna niet.
Gr Peggy
enne Baloo blijft denk ik zonder pareltjes ook wel een heel mooi valkje hoor  ;D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Mara,
het klopt inderdaad dat Baloo een mannetje is. En dat hij zijn pareletjes gaat verliezen vind ik helemaal niet zo erg. Dan gaat hij meer op zijn papa lijken. En als je een foto van Elvis heb gezien dan heb je helemaal zoiets van WAUW. Dat is ongetwijfeld een van de allermooiste mannetjes die ik ooit heb gezien. Hij heeft zo'n mooie lijnen en een geweldige kop. Ik hoop dat Baloo heel veel op zijn papa gaat lijken dat is een super schoonheid. Ik ben maar een heel klein beetje bevooroordeeld hoor ;D

Hoi Silke,
Je mag overal op reageren in ons boekje hoor! Geen probleem :-*

Hoi Mara,
Ik kan niet echt zeggen dat ik mannetjes of vrouwtjes mooier vind bij de valkjes.

Hoi Sharon,
Ik denk dat Baloo een bont gepareld mannetje is en als hij zijn parels heeft verloren een bontje is wel natuurlijk gepareld maar die zie je niet meer. Dus voor de precieze mutatie moet je bij Bianca zijn. Voor mij zeg ik gewoon dat hij ontzettend mooi is en dat ik denk dat hij veel op zijn papa gaat lijken. Dus ik had het niet over specialleke ;)

Hoi Mara,
Ik wist wel wat je ermee bedoelde ;)
De rest heb ik boven al beantwoord.

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

23 november 2007, 20:40:18 #590 Last Edit: 23 november 2007, 20:42:32 by Jeannine
Hoi Peggy,

Graag gedaan de uitleg over de namen.
Hier in het zuiden heb ik de naam Melle ook nog nooit gehoord ;D
En ik ben er zeker van dat Baloo zonder de parels ook heel mooi is. Dan lijkt hij nog meer op zijn papa en die is prachtig. Daar maak ik me dus helemaal niet druk om ;D

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Jeannine

Ik heb Elvis gezien en ik vind hem heel mooi hoor, maar ik vond Punky (eigen wildkleurman van mij) nu net iets mooier. Maar het is een pracht van een valkje en ik hoop dat Balou net zo mooi wordt.

Ik vind sommige popjes toch echt mooier dan mannetjes hoor. ALs ik dan kijk naar bijvoorbeeld mijn eigen Krullenbol of Do'tje. PRachtig gewoon.

Mara

Silke *

Citaat van: Jeannine op 23 november 2007, 20:37:27
Hoi Silke,
Je mag overal op reageren in ons boekje hoor! Geen probleem :-*




Dankje Jeanine!  :-*

Peggy

Ben nu toch wat nieuwsgierig geworden jeanine.  Heb je mss een mooie foto van de papa ?
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Mara,
ieder heeft natuurlijk zijn/haar eigen smaak.
Ik vind jou valkjes trouwens wel heel erg mooi.
En sommige mannetjes vind ik dan weer mooier dan de poppetjes. Omdat ze wat forser zijn misschien ik weet het niet.
Misschien ben ik wel compleet gestoord hahaha

Hoi Silke,
Graag hoor :-*

Hoi Peggy,
Ik ga even voor je kijken.
En dan zal ik hem hier plaatsen.

Groetjes,
Jeanine

Mara

Hoi Jeannine

Je bent niet gestoord hoor, echt niet. Ik snap wel wat je bedoeld. Vind het een heel fijn compliment dat je mijn valkje mooi vindt.  ;D

Mara

Peggy

dank je wel alvast,lief van je!
Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Mara,
Ik vind al je valkjes mooi. Niet een heel speciaal maar gewoon allemaal ;D

Hoi Peggy,
Hier is een foto van de ouders van Baloo.
Elvis en Dora. De foto is afkomstig van Bianca. Dus alle eer gaat naar haar.
Ik persoonlijk vind zowel Elvis als Dora prachtig.




Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Wow Jeanine, wat zijn Dora & Elvis een prachtige valkjes van Bianca! Zo'n intense kleur dat ze hebben :o, echt prachtig!
Normaal zijn wildkleuren niet echt mijn favo, maar Elvis is echt SUPERMOOOI! Vooral die kleur zoals ik al zei!!  :o

Groetjes
Silke x

Anja

Hoi Jeanine,

Het gaat hier als een sneltrein.
Prachtige ouders van Baloo.

Ik denk dat de meeste zijn of haar valkjes de mooiste vind ;D ;D ;D

Groetjes Anja