Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Anja

Citaat van: Jeannine op 22 november 2007, 19:11:27
Hoi Silke,

ik denk dat Baloo een mannetje is en alles wijst erop dat Zazou een poppetje is. Al weet ik dit niet voor 100% zeker ze gedraagd zich in ieder geval nog niet als een macho en fluit ook niet ze roept eigenlijk alleen. Ik weet niet vanaf welke leeftijd het zou moeten beginnen. Zazou is van 29 augustus.
Maar dat maakt toch niet uit. Want ik denk niet dat ik het aandurf om te kweken. Mij kennende kan ik dan geen afstand doen van de kleintjes ::) Dan zit ik over een tijd in een valkenhuis hahaha.

Groetjes,
Jeanine.



hihihihihi je lijkt mij wel.
Ik denk dat ik het ook niet zou kunnen.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Hier zie ik ook al zo'n mooi,lief,klein valkje.  :-*
Kan je over een poos genieten van een heel lief kroelend koppeltje.  ;)
En wie weet ook ooit eens hele lieve,kleine donsjes.  ;) ;D
Als het eenmaal begint te kriebelen en je ziet een hoop leuke donsjes op het forum........ 8)

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*~Jeanine~*

Hoi Silke,
Ja je raakt er heel snel aan gehecht. Het lijkt alsof Zazou en Lady altijd hier zijn geweest. Ze horen helemaal bij het gezin.

Hoi Anja,
Ik kijk wel bij de anderen naar de donsjes hahaha

Hoi Yvon,
Ik kijk er naar uit om een lief kroelend koppeltje te hebben maar ik denk niet dat er donsjes gaan komen. Ik vind donsjes prachtig om te zien en het lijkt me ook geweldig om zoiets van dag tot dag te mogen meemaken. Maar het lijkt mij ontzettend moeilijk om afscheid te moeten nemen van zo'n donsje. Ja dan gaat het niet he? Je kan moeilijk broers en zussen papa en mama allemaal bij elkaar laten zitten. Dus ik geniet lekker van de andere.

Groetjes,
Jeanine.

Yvette

Jouw dagboekje gaat ineens erg hard
En je baby'tje vind ik heel erg schattig en lief

Silke *

Citaat van: Yvette op 22 november 2007, 22:03:50
Jouw dagboekje gaat ineens erg hard
En je baby'tje vind ik heel erg schattig en lief



Waha, je hebt helemaal gelijk!
Bij iedereen gaat het nu snel, vooral omdat ze een valkje verwachten..  ;D ;D

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,
Ja klopt er is hier ook een aardig vaartje ingekomen ;D
Wel zo gezellig ;)

Hoi Silke,
Ja dan is het altijd heel spannend. En als je foto's kan plaatsen is het helemaal leuk. Na het weekend probeer weer wat foto's van Zazou te plaatsen.

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Citaat van: Jeannine op 22 november 2007, 22:18:31

Hoi Silke,
Ja dan is het altijd heel spannend. En als je foto's kan plaatsen is het helemaal leuk. Na het weekend probeer weer wat foto's van Zazou te plaatsen.




YIPPIE weer foto's!!

Ik vond ze erg leuk de vorige keer en was ook wel blij dat we Zazou eens zagen, dus ik verlang alweer tot de volgende foto's!

Groetjes
Silke x

Sharon

Hoi Jeanine,
ik lees net dat er na dit weekend weer foto's te verwachten zijn in je boekje; leuk!! Daar kijk ik alweer heel erg naar uit hoor!
Jouw boekje gaat idd ook lekker snel zeg. Jij hebt de 100 pagina's zo gehaald!

Ik kan heel goed begrijpen dat je heen afstand meer van de bayvalkjes meer zou kunnen doen als die geboren zouden worden bij je. Mij lijkt het echt geweldig om zoiets mee te maken. Dus misschien dat ik in de toekomst ook wel donsjes heb  :D Maar voordat ik daar aan begin wil ik er genoeg over weten en moeten Angel en haar vriendje oud genoeg zijn.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


b

Hoi Jeanine,

Toch is het zo bij mij ook begonnen hoor.
Mijn man geloofde niet dat ik ooit afstand kon doen van de jonkies.
Toch heb ik daar minder moeite mee dan hij had verwacht.
Want zoals je weet, mogen mijn valkjes nooit naar zomaar iemand verhuizen.
En dat maakt het gewoon een stuk gemakkelijker.
Daar komt ook nog bij dat bijna iedereen regelmatig mij op de hoogte houdt over hun/mijn valkje en als je dan ziet hoe blij iedereen is met zijn valkje, weet je gewoon zeker dat je er goed aan hebt gedaan.
Toch zijn er af en toe wel eens vogeltjes waar je net iets meer mee hebt als met andere en inderdaad neem je dan afscheid met een brok in je keel.
Toch maakt dan de eerste update dat verdriet wel een heel eind goed,
Dus zoals je ziet is er nog hoop voor je haha

Groetjes Bianca

Peggy

Hoi Jeanine,  het kostte me even wat tijd maar ben nu wel een heel eind bijgelezen en heb dus sowieso gelezen dat zazou een vriendje krijgt en nog wel een heel mooi gepareld vriendje van Bianca;  Baloo. Een heel mooi valkje hoor.
Je hebt trouwens ook hele mooie kinderen hoor. Had jij het nu een keer over de naam Melek ?  volgens mij wel hè...een meisje bij Melle in de klas heet ook zo namelijk. Dit meisje heeft een marokkaanse moeder.
Leuk om zo eens de betekenis te horen van verschillende arabische namen. Vind ik altijd wel interessant.
Ik probeer vanaf nu wat vaker langs te komen hoor,want ik vind het toch wel gezellig  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

23 november 2007, 16:48:45 #580 Last Edit: 23 november 2007, 19:27:40 by Jeannine
Hoi Silke,
Ik probeer zo snel mogelijk de foto's neer te zetten. Misschien lukt het morgen al ;)

Hoi Sharon,
Na dat ik het verhaal van Bianca heb gelezen zeg ik mmmm
Maar op korte termijn in ieder geval niet. Ik moet dan sowieso veel meer weten over het kweken zelf. En Zazou is ook nog erg jong. Dus kan wel al zeggen de eerste 2/3 jaar niet.
Ga eerst mijn eigen collectie uitbreiden ;D

Hoi Bianca,
Op je site kan ook iedereen iets schrijven echt geweldig. En ik kan me heel goed voorstellen dat het dan ook fijn is als je ook op de hoogte wordt gehouden. Dat ga ik ook zeker doen ;)
Zazou is sowieso nog veel te jong. Ik heb inmiddels gelezen dat het beter is dat de valkjes 1 jaar of ouder zijn voordat je met ze kan/mag gaan kweken. Wie weet wat de toekomst brengt. Maar voor nu zeg ik nee. Ik laat het over aan de mensen die er echt verstand van hebben. ;D  Maar zeg nooit, nooit. En toch pas ik nu al op dat ik geen broer en zus samen krijg hihihihi wie weet, wie weet ;)

Hoi Peggy,
Gezellig dat je ook hier komt :D
Ja Zazou krijgt een super mooi Biancavalkje als vriendje. Een bontgepareld kereltje.
Dankjewel voor het compliment over mijn kinderen. Ja en ik was het inderdaad die de naam Malik heeft genoemd. Als je in Egypte Melek zegt dan vraag je eigenlijk: Wat is er? In het echt arabisch is de naam dus Malik en voor een meisje gebruiken ze vaker de naam Malika. Ik weet niet of in Marokko ze het anders doen. De roots van mijn kinderen liggen in Egypte ;D
Amanny betekend VURIGE HOOP
Amir betekend       PRINS
Naschwa              WONDER
Met namen kiezen heb ik ook heel bewust naar de betekenis gekeken. Vind ik altijd wel bijzonder. :)
Melle is trouwens ook een hele aparte naam. Het is de eerste keer dat ik die hoor. Mooie naam trouwens.
Ik zou het heel leuk vinden als je langs komt in ons boekje.
Marhaba (WELKOM in het Arabisch) ;D

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Jeannine

Dus je denkt dat Baloo een mannetje is? Jammer want dan gaat hij zijn pareltjes verliezen, tenminste, ik zag toch pareltjes op de foto?

Maar het is een schatje hoor.

Mara

Silke *


Sorry dat ik iets zeg tegen Mara hier in jouw dagboekje, Jeanine  :-[
Maar, Mara, een mannetje verliest pas zijn pareltjes aan een halfjaar oud. Baloo is nu nog een jong valkje.

Groetjes
Silke x

Sharon

Hoi Jeanine,
lees ik dat nou goed? Is Baloo een bont gepareld valkje? Ik dacht dat hij een gewone geparelde was. Of heb je het misschien over het broertje/ zusje van specialleke?

En je hebt gelijk... zeg nooit nooit  ;)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Mara

Citaat van: Silke M. op 23 november 2007, 19:34:26

Sorry dat ik iets zeg tegen Mara hier in jouw dagboekje, Jeanine  :-[
Maar, Mara, een mannetje verliest pas zijn pareltjes aan een halfjaar oud. Baloo is nu nog een jong valkje.

Groetjes
Silke x



Hoi Silke

Dat weet ik, ik heb zelf een paar geparelde mannetjes. Maar ik vind het gewoon zo zonde dat ze hun mooie parels kwijtraken. Dat bedoelde ik er mee te zeggen. Ik snap echt wel dat Baloo een jong valkje is.

mara