Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik ga dan gewoon twijfelen omdat ik natuurlijk het beste wil voor mijn schatjes ;D
Bianca heeft al gezegd dat ik mag kijken bij de kooien. En dat ga ik ook zeker doen. Want voor de toekomst wil ik graag een kooi waar minimaal 6 valkjes in kunnen en ze toch ruimte genoeg hebben. Daar laat ik me dus ook in adviseren door Bianca. Het zal wel allemaal los lopen ;)

Hoi Manon,
Dankje voor het compliment. Die van Baloo zijn natuurlijk veel mooier. Maar die zijn gemaakt door Bianca ;D
En wij vinden Baloo ook een super mooie naam.

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Wel, Jeanine, als er toch 2 bijkomen, koop dan nu geen nieuwe voor Baloo erbij en pas als het 3e er is, kan je een grotere kooi kopen, slim hè?!  ;D ;)
Het is natuurlijk wel leuk dat Nadine toen foto's plaatste en Bianca ook nu.

Groetjes
Silke x

Sharon

21 november 2007, 15:05:58 #527 Last Edit: 21 november 2007, 15:08:21 by Sharon
Hoi Jeanine,
ik snap dat je het beste voor je lieverds wilt. Dat wil ik zelf ook hoor.
En zes valkjes hè.... Zo, zo, jij hebt het virus echt al goed te pakken zeg. Echt ontzettend leuk joh!
Enne... Bianca's babykooi kan heel veel valkjes een huisje bieden hoor. Toen ik Angel ging halen zaten zonder Angel er ongeveer 6 of 7 valkjes in!! Groot genoeg voor jouw toekomstplannen dus  ;D
Ik vind die kooi zo mooi dat ik hem zelf ook wel zou willen hebben. Maar dat zal er voorlopig nog niet van komen...

En als ik het dus goed lees ga jij nog langs bij Bianca voordat je Baloo gaat ophalen? Om alvast te kijken naar de kooien en zodat jij en Bianca alvast kennis kunnen maken zeker?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Silke,

Ik ga nu ook nog geen nieuwe kooi kopen. En waarschijnlijk komt Baloo niet alleen. Dus heb ik gelijk 3 valkjes ;D Maar de kooi die ik nu heb is daar ruim genoeg voor ik heb genoeg zitplaatsen en ze kunnen dan ook nog fladderen. Voor nog meer zou de kooi te klein worden. En omdat het zeker nog meer worden :P ga ik wel bij Bianca kijken en zij kan me natuurlijk ook zeggen welke kooi ik over een tijdje het beste kan aanschaffen. Dit jaar komen er hopelijk nog 2 valkjes erbij en volgend jaar waarschijnlijk nog 3 en dan gaat het slot erop ;D Of we moeten een voilere in de tuin maken. Maar daar hou ik me nu nog niet mee bezig. Dus voordat valkje 4 erkomt moet er eerst een andere kooi komen. Silm he? :P

Hoi Sharon,

Iedereen wil natuurlijk het beste voor zijn of haar schatjes.
Ik heb het virus niet alleen te pakken ook mijn man en de kinderen.
Ik heb op de site van Bianca al gekeken naar kooien maar ik heb geen babykooi gezien. Ik zal het wel zien bij Bianca.

Ik weet nog niet wanneer ik naar Bianca kan gaan. Moet dat nog afspreken met Bianca.

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Hoi Jeanine,

Wat heb jij een plannen zeg  :o
Ja hoor, het valkenvirus is idd al GOED doorgegeven bij je thuis  ;D
Het is wss ook leuk dat je kinderen en je man ook graag valkjes zien!
Dus, als er een 4e valkje komt, koop je een nieuwe kooi?  ;D

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Silke,

Ja je hebt het helemaal goed. Dus volgend jaar komt er een nieuwe kooi ;D

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
hahahahaha, ik had misschien iets duidelijker moeten zijn.
Bianca noemt die kooi zo, omdat daar alle jonge, zelfstandige valkjes ingaan. Dat is dus niet de eigenlijke naam van die kooi.

Dus volgend jaar een nieuwe hè... leuk.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Silke *

Citaat van: Jeannine op 21 november 2007, 16:21:20
Hoi Silke,

Ja je hebt het helemaal goed. Dus volgend jaar komt er een nieuwe kooi ;D

Groetjes,
Jeanine.



Hahaha, volgend jaar komt al bijna  ;D ;D ;D ;D

Groetjes
Silke x

Sharon

Hoi Jeanine,
ik heb net ook eens op Bianca's site gekeken naar de internetshop, en volgens mij is de babykooi de San Remo kooi. Die is echt prachtig. Die wil ik later ook hebben.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik was al aan het zoeken naar babykooi hahaha

Hoi Silke,

Nee niet meteen in Januari hoor! Tenminste dat denk ik niet ::)

Hoi Sharon,
Ik ga meteen even kijken.

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik heb meteen even gekeken. Hij is inderdaad heel erg mooi. Toch wil ik hem eerst in het echt zien. De kooi is wat breeder en hoger dan die ik nu heb maar mijn kooi is wel weer dieper.
Ik kijk gewoon als ik bij Bianca ben. Het heeft nog even de tijd.

Groetjes,
Jeanine
.

natacha

Hier is het juist hetzelfde, eind volgend jaar wil ik ook een nieuwe kooi. Ik vind de kooi die te koop is in t valkje ook heel mooi, spijtig dat we er nu het geld niet voor hebben, in maart trouwen we nl en ik denk niet dat we daarna iets overhouden  :(
Maar het eind volgend jaar zal ik die kooi hebben  ;D

Groetjes
Natacha

Anja

Citaat van: Jeannine op 20 november 2007, 23:24:02



Hoi Anja,

Welke maten heeft jou kooi dan als ik vragen mag?
Want hier is iedereen besmet met het valkenvirus. Al zou ik geen 12/14 valkjes in de woonkamer kunnen hebben hahaha.


Groetjes,
Jeanine.



Hoi Jeanine,

Mijn huidige kooi is 100 cm breed x 75 cm diep x 150 cm hoog

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Natacha,

Nou voor dat mooie vooruitzicht mag de kooi toch wel even wachten ;D
En een jaar is ook zo voorbij ;)

Hoi Anja,

Nou dan is jou kooi met 12 valkjes erin niet veel groter dan de mijne. 30 cm breder 5 cm dieper en mijn is zelfs 5 cm hoger ;D
Dan passen er echt wel 3 valkjes erin. Ik denk dat de foto's echt een heel vertekend beeld geven :)
Hihihi kan ik toch nog even vooruit met mijn kooi. Maar dat er een ander komen gaat is een ding wat zeker is.

Hoi Allemaal,

Zazou is vandaag echt ondeugend ;D
Ze begint steeds meer plekjes te verkennen. En ook aan dingen te zitten waar we haar al regelmatig voor hebben gecorrigeerd. Ze gaat dan echt heel uitdagend er zitten en kijkt dan met haar koppie scheef. Net of ze zeggen wil. "Meen je dat nou echt dat ik dat niet mag?" We hoeven maar NEE te zeggen en dan doet ze ook een stapje terug maar ze probeert het iedere keer wel weer opnieuw ;D Heerlijk ondeugend en dan weer lekker komen kroelen :D

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Hoi Jeanine,

Hahaha, Zazou lijkt mij er wel zo een  ;D
Kunnen mijn valkjes ook goed, zo scheef kijken  ;D ;D ;D
Het zijn echte sloebers!

Groetjes
Silke x