Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Bedankt. Het is zeker een mooie meid/knul. Ik weet het nog steeds niet  ;D

Hoi Sharon,

Zazou is zeker een knapperd. En Zazou heeft niet alleen een lief koppie hij/zij is echt superlief.
Ik denk wel dat ik een grotere kooi ga kopen maar ik moet wel zeggen op de foto lijkt de kooi kleiner dan dat hij in werkelijkheid is. En nu hangen er ook behoorlijk wat speeltjes in de kooi en ook daarbuiten. De afmetingen van de kooi zijn
br 70 cm  D: 70 cm en H 155 cm
Dus het is geen kleine kooi.

Groetjes,
Jeanine

Silke *

Hoi Jeanine,

Wat een mooooie foto's!
Héél leuk dat we eens foto's tezien krijgen van je prachtige Zazou! ;D
Ook een mooie kooi heb je zeg!!  :o


Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Silke,

Bedankt hoor! :-*
Ik vind de kooi ook erg mooi.
Bianca heeft me al gezegd dat de kooi voorlopig groot genoeg is. ;D
Maar ik ga toch zeker ook bij haar kijken. Want het worden toch wel meer valkjes ;)

Hoezo valkenvirus he :P :P

Groetjes,
Jeanine.

♥Debby♥

nou dat is nog best groot inderdaad.. zou je op de foto's zo niet zeggen.. en als ze er zoveel zijn is het best ruim nog hoor...

Zazou is een mooie dame hoor! heel erg leuk die foto's!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Wat de kooi betreft ging ik heel erg twijfelen, vooral naar het bericht van Sharon. Maar Bianca heeft al gezegd dat het in ieder geval voorlopig ruim genoeg is. En als ik de kooi anders indeel wordt er ook weer ruimte gemaakt. Voor nu is het gewoon gezellig gemaakt voor Zazou.

Bedankt voor het compliment. Al weet ik nog steeds niet of Zazou een dame is of een heertje hahaha

Groetjes,
Jeanine.

Anja

Hoi Jeanine,

Mooie foto's en zoveeeeeeeeeeel. Dat mag wel elke dag zo ;D ;D ;D

Qua kooi moet je er rekening mee houden dat een valkje zijn/haar vleugels moet kunnen strekken zonder zich te bezeren.

Persoonlijk zou ik ook gaan voor een grotere kooi.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Ik zal mijn best doen om vaker foto's neer te zetten van Zazou.
De kooi is echt heel ruim Zazou kan er zelfs een stukje in fladderen door de indeling. Maar over een tijdje ga ik ook voor een grotere kooi.
Ik ga bij Bianca kijken. En ook laat ik me door haar adviseren wat ik het beste kan doen ;D

Groetjes,
Jeanine.

Anja

Hoi Jeanine,

ik denk dat we een vertekend beeld hebben door de foto. op de foto lijkt de kooi mss kleiner dan hij in werkelijkheid is.

Wat fijn dat je je best gaat doen om vaker foto's te plaatsen. Dat horen we graag hoor.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Dat klopt inderdaad de kooi is in werkelijkheid echt groter dan dat hij oogt. br: 70cm Diep: 70cm en hoog 155cm.
Niet echt een kleine kooi dacht ik zo ;D
Maar voor de "de toekomst" is hij wel te klein  ;D ;D

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Citaat van: Jeannine op 20 november 2007, 20:19:40
Hoi Silke,

Bedankt hoor! :-*
Ik vind de kooi ook erg mooi.
Bianca heeft me al gezegd dat de kooi voorlopig groot genoeg is. ;D
Maar ik ga toch zeker ook bij haar kijken. Want het worden toch wel meer valkjes ;)

Hoezo valkenvirus he :P :P

Groetjes,
Jeanine.



Hahaha, hoi Jeanine!

Ja, tuurlijk, je kooi is groot genoeg! In de toekomst zal er blijkbaar een grotere kooi komen  ;D
(Ben ik ook mee begonnen  ;D)
Kleine kooi voor 1 tam valkje => Buitenvolière (1 m op 1 m) voor 3 valkjes => Buitenvolière (90 cm op 270 cm) voor 6 valkjes.
Haha, ja hoor, uitbreiding komt er OOIT nog  ;D
Leuk dat je in de toekomst meer foto's gaat maken! Dat is erg leuk om te zien  ;)
Zazou is echt prachtig geworden en in vergelijking met de foto's, lekker veel gegroeid!
Ik hoop dat je Baloo rap groot wordt, uitvliegt en eet, want, WACHTEN is zoo moeilijk  ;D
Maar, in afwachting krijg je van Bianca wel mooie foto's te zien hè?!

Groetjes
Silke x

Anja

Citaat van: Jeannine op 20 november 2007, 21:46:03
Hoi Anja,

Dat klopt inderdaad de kooi is in werkelijkheid echt groter dan dat hij oogt. br: 70cm Diep: 70cm en hoog 155cm.
Niet echt een kleine kooi dacht ik zo ;D
Maar voor de "de toekomst" is hij wel te klein  ;D ;D

Groetjes,
Jeanine.



Volgens mij is die net zo groot als mijn eerste kooi. Daar kunnen dan idd wel 2 valkjes in maar niet meer.
Daarna zou ik een kooi kopen waar er wel 12 in gaan dan zit je voorlopig goed ;D ;D ;D

Groetjes Anja

natacha

Hallo Jeanine,

Ik vind de fotos echt mooi, zeker als je bedenkt dat ze getrokken zijn met een gsm  :)
Ik vind je kooi ook mooi. Ik denk niet dat hij te klein is Zazou en binnenkort ook Baloo komen toch ook veel uit de kooi.

Heel veel groetjes
Natacha

*~Jeanine~*

Hoi Silke,

Ik denk het ook. Maten zeggen ook niet alles maar Bianca heeft me verzekerd dat de kooi verlopig groot genoeg is. Nadine heeft het toen ook gezegd. Maar ja je gaat toch twijfelen he? Vooral omdat de kans groot is dat er 2 valkjes erbij komen. Ik heb op verschillende sites gekeken en de kooi is echt wel groot.
En wachten is inderdaad moeilijk maar Bianca maakt het wachten wl makkelijker door de updates en foto's. (Dat deed Nadine trouwens ook met Zazou)


Hoi Anja,

Welke maten heeft jou kooi dan als ik vragen mag?
Want hier is iedereen besmet met het valkenvirus. Al zou ik geen 12/14 valkjes in de woonkamer kunnen hebben hahaha.

Hoi Natacha,

Bedankt voor het compliment. De kooi is ook heel erg mooi.
En Zazou mag inderdaad heel vaak uit de kooi. En we gaan met Baloo natuurlijk hetzelfde doen.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
dan bied ik hierbij mijn excuses aan dat ik heb gezegd dat de kooi te klein was. Hij is idd stukker groter dan hij er op de foto uitziet. Het was niet mijn bedoeling je ongerust of zo te maken  ;)
Maarre... ik lees ondertussen al dat je van plan bent om misschien bij Bianca een kooi te reserveren? Ik heb die kooien in het echt bij haar gezien, en die zijn echt prachtig. Ook echt van supergoed materiaal. Zij heeft één van de beste kooimerken. Je moet haar maar eens vragen naar haar babykooi. Dat is een kooi waarin alle jonkies zitten als ze zelfstandig genoeg zijn. Dat is echt een prachtige kooi, en groot ook.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*Manon*

Hoi Jeanine,

Wat een super mooie foto's heb je geplaatst, zowel van Zazou als van Baloo!!
Mooie naam trouwens...  ;D

Groetjes Manon