Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Silke *

Hoi Jeannine,

Ik heb ook eens jouw boekje bekeken.
Zazou'tje is een héél mooi valkje en hopelijk kan hij zooo snel mogelijk naar je toe!  ;)
Je zal toch nog wat ongeduldig moeten wachten  ;D

En ik lees dat je nog van plan bent om eventueel nog eentje erbij te kopen  :D

En, de foto's die erop staan zijn écht schattig en leuk!

Groetjes
Silke  :-*

*~Jeanine~*

Hallo Silke,

Leuk dat je ook mijn dagboekje hebt bekeken.
Ik ben niet van plan er één bij te kopen.
Sterker nog ik heb er al 2 gereseveerd ;D
En dankjewel voor het compliment. Ik vind Zazou ook een beauty.

Groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.

Silke *

Hoi Jeannine,

OO  :o je gaat er direct 2 kopen  :D
Erg leuk!
Welke mutaties zijn het?

Groetjes
Silke

*~Jeanine~*

Zazou is een gewone lutino.
Die komt als eerste naar ons.
En volgende jaar komt nog een lutino geparelde (pop)
en een Cinnamon bont geparelde (pop)
Dus ik ben aan het hopen dat Zazou een mannetje is ;D
En anders komt er nog een valkje erbij. Welke mutatie dat gaat worden weet ik niet.

Groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.

Silke *

Hoi,

Leuke kleuren zeg!
Jaa, hopen dat Zazou een mannetje is, het is leuk om 2 verschillende geslachten te hebben in huis  ;D

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hey ...dat wordt nog spannend ....wat is het ....is de titel he ....pop-man  pop-man  pop-man .............................
't  Is hier ook zo hoor met een van de twee valkjes , hihi !!!
Ben benieuwd hoor !!! Grtjs Ann



Anja

Citaat van: Jeannine op 14 oktober 2007, 11:37:10
Zazou is een gewone lutino.
Die komt als eerste naar ons.
En volgende jaar komt nog een lutino geparelde (pop)
en een Cinnamon bont geparelde (pop)
Dus ik ben aan het hopen dat Zazou een mannetje is ;D
En anders komt er nog een valkje erbij. Welke mutatie dat gaat worden weet ik niet.

Groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.



Zo blijf je bezig en dan heb je er opeens 12 ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

danielle

Hoi Jeannine,
Ik heb echt genoten van alle lieve foto's, wat een lief schatje is het toch, ze ziet er inderdaad lekker eigenwijs uit.
Jammer dat de verassing net een dag te vroeg kwam, maar vond het al knap dat het zo lang goed ging  ;D .

Maar ik denk toch dat jij uiteindelijk meer dan 4 valkjes hebt. Want je moet natuurlijk wel een even getal hebben. Dus als je nu een popje hebt en twee popjes van chantal krijgt, moet je er dus nog 3 mannen bij zetten. Dus dat zijn er 6  ;D  ;D  ;D .
ALs je nu een mannetje hebt, tja dan worden het in ieder geval 4  ;D

Groetjes Danielle

*~Jeanine~*

Hoi Silke,

Ik ben het helemaal met je eens ;D

Hoi Ann,

Zo gauw als er duidelijke bewijzen zijn zal ik het melden ;)

Hoi Anja,

Nee ik weet 100% zeker dat het er niet meer worden dan vier. Anders moet ik ook weer een grotere kooi gaan kopen en daar heb ik geen plaats voor ;D

Hoi Danielle,

Bedankt voor het compliment. En mijn man vond het evengoed een hele leuke verrassing ;D
Maar hoezo moet je met valkjes perse een even getal hebben? De pleegmama van Zazou heeft ook 3 valkjes 2 poppetjes en een mannetje.

Nee dat zie ik niet gebeuren. Hier is 4 echt het uiterste. Anders wordt de kooi te klein en dat vind ik zielig. En voor een grotere kooi heb ik echt geen plaats.

Groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Ik mag ook weer eens wat van me laten horen ;D
Jullie weten natuurlijk al dat ik pap heel erg lekker vind. Maar nou vond mijn pleegmama Nadine dat ik een stapje verder moest :( Dus bleef ze mij de hele tijd van die gekke dingetjes voorhouden terwijl ik gewoon mijn papje wilde eten. Ik werd er gek van. Om van het gezeur af te zijn heb ik zo'n gevalletje wat ze zaadje noemen maar gepakt en dacht dan krijg ik nu mijn pap wel. Jaaa daaag met een zaadje was pleegmama niet tevreden dus iedere keer kwam ze weer met zo'n zaadje. Toen ging ze even weg en ik dacht yes ik heb gewonnen nu krijg ik mijn overheerlijke pap. Nou mooi niet dus >:( Ze zette een bakje voor me neer en daar moest ik maar uit eten. En dat was geen pap. Toen legde ze ook nog zo'n rare sliert neer. Ik vond dat bakje toch wel intersant en het rook best lekker (niet verder vertellen hoor!) Ik heb toen wat geproefd. Ja dat kende ik wel dat zat ook in mijn pap gemengd eivoer daar ben ik dol op. Maar nu zat er geen pap door het eivoer maar weer die kleine dingetjes (o,ja zaadjes) Daar heb ik toen stiekem heel erg van gesmikkeld ;D. Toen was ik eigenlijk ook best benieuwd wat die sliert eigenlijk was. Mijn vriend Bagheera kwam naar me toe en zei "kijk groentje zo moet je dat doen" nou ik vind Bagheera geweldig dus ben ik hem gevolgd en hij ging van de sliert eten dus heb ik dat ook maar gedaan en potdikkie dat is toch lekker :P Mijn pleegmama was helemaal trots dat ik ook van de sliert deed eten zij noemt het trosgierst. Ze heeft toen meteen foto's van me gemaakt en die naar mijn nieuwe baasje gemaild. En ik denk dat zij ook heel trots op me is. Cool he 8)
Nou meer heb ik eigenlijk op dit moment niet te melden.

Kroeltjes van Zazou.

*~Jeanine~*

16 oktober 2007, 10:02:02 #175 Last Edit: 16 oktober 2007, 10:03:33 by Jeannine
Hier enkele foto's waar Zazou aan het eten is :)
YES YES het gaat de goede kant op.








Doet ons Zazou'tje niet ongelovelijk goed z'n best.
Ik ben supertrots op Zazou en dankbaar voor Nadine's doorzettingsvermogen. Misschien lukt het dan toch dat Zazou eind oktober naar ons mag verhuizen.

Groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.

marvin

He Jeannine,

Wat een leuke foto's en wat een goed nieuws dat Zazou al lekker zaadjes eet.

Groetjes,
Andrea


*~Jeanine~*

Hoi Andrea,

Zal de complimenten doorgeven aan Nadine die de foto's heeft gemaakt.
Ik ben ook helemaal blij dat Zazou nu zaadjes begint te eten.

Groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.

Sharon

Hoi Jeanine,
wat een goed nieuws hier zeg!
Goed hoor van Zazou dat hij de zaadjes nu heeft ontdekt. Hopelijk vindt hij het zo lekker dat hij alleen nog maar zaadjes wilt eten, en geen pap meer.
De foto's zijn weer heel erg leuk en lief.

Ik hoop voor je dat je Zazou snel bij je hebt!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Bedankt :-*
Ik hoop ook dat Zazou snel naar ons mag komen.
Maar we wachten geduldig af ;D

Groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.