Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Gelukkig hebben mijn man en ik dezelfde smaak.
ben echt benieuwd wat hij gaat zeggen als die de kooi met foto's van Zazou gaat uitpakken hahaha.
Ik zal een uitgebreid verslag geven hier op het forum. Maar dat duurt nog anderhalve week.

En ik heb het zeker getroffen met Nadine.

Mara

Hoi Jeannine

Ik ben een avond niet online en er zijn meteen tweeeneen halve pagina erbij gekomen. Nou nou...Het gaat goed met Zazou lees ik zo  ;D. Wanneer kun je haar gaan halen?  ;)

Mara

Sharon

Hoi Jeannine,
wat een ontzettend leuk idee, dat je je man een valkje cadeau doet! En wat zijn die foto's leuk zeg!
Vooral die foto's die je als verjaardagskaart kunt gebruiken vind ik heel erg leuk. Ik vind de mooiste diegene die er later nog op hebt gezet, omdat je die was vergeten.
Zo te zien is die Zazou van jou wel een beetje een nieuwsgierig aagje. En van die duikvlucht... gelukkig kon Nadine hem opvangen. Ze is echt een super pleegmama lees ik wel!

Hou ons maar goed op de hoogte!
Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Dat komt natuurlijk mede door de foto's allemaal.
Zazou zit nog op 5 papvoedingen.
Zijn pleegmama, Nadine denkt dat het toch nog wel duurt tot eind oktober voordat Zazou helemaal zelfstandig is.
Voor ons duurt het natuurlijk een eeuwigheid.
Maar ik wordt zo goed op de hoogte gehouden en krijg regelmatig foto's van Zazou dus houden we het wel vol.
We kijken wel heel erg uit naar eind oktober hoor.

Groetjes van Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Nadine is inderdaad een super pleegmama.
Ik gebruik gewoon alledrie de kaarten.
Het is een grote kooi dus kan ze er mooi in verstoppen haha.
En Zazou is inderdaad nieuwsgierig en Nadine mailde al dat hij vol valkenstreken zit ;D
Overal aan knagen en proberen dingen te slopen.
Dus heb er vertrouwen in dat het allemaal goed komt. :)
Ik houd jullie zeker op de hoogte.

Groetjes Jeanine

en een kroeltje van Zazou.

danielle

Hoi Jeannine,

Ik heb je dagboekje gelezen  :) .
Wat een mooi valkje krijg je zech, of liever krijgt je man kado van je   ;D. Het is dus eigenlijk een kado voor jullie beide.

Wat is het leuk om zo te wachten op je valkje he, dat wachten duurt ook altijd zo lekker lang. Maar het maakt het wel leuker en des te blijer ben je als ze dan eindelijk komt.

Ik vind het echt super mooi foto's, leuk dat je zo op de hoogte gehouden word. Is het niet moeilijk om het geheim te houden, ik kon nooit over niets anders meer praten.

Groetjes Danielle

Mara

Hoi Jeannine

Gelukkig gaat de tijd toch wel vlot.  ;D

Mara

Sharon

Hoi Jeannine,
mijn Angel komt ook pas eind oktober, dus dan krijgen we ze ongeveer rond de zelfde tijd, leuk hè!  ;D ;D
Is wel spannend hoor, zo wachten op je schatje.
Ik ben echt zo benieuwd naar de reactie van je man als hij zijn cadeau ziet!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Danielle,

Bedankt voor het compliment. Ik vind Zazou ook een plaatje.
Het is inderdaad moeilijk om het geheim te houden. Mijn man heeft wel al foto's gezien van Zazou.
Omdat ik Lady ook bij Nadine heb gekocht denkt hij dat we gewoon nog af en toe mailen. Hij heeft geen idee dat de vogel die Nadine nu verzorgt ons Zazou'tje is  ;D
Hij heeft wel gezegd wat een mooi vogeltje. Maar daar moet je wel een grote kooi voor hebben.
Ik heb maar gezegd "Ik zou het echt niet weten!"
Maar 10 oktober krijgt hij de kooi met foto's erin van Zazou en als het allemaal goed verloopt komt Zazou eind oktober.

Hoi Mara,

Wij vinden de tijd juist super langzaam gaan.
Hoe zou dat toch komen ;D

Hoi Sharon,

Inderdaad leuk dat we rond dezelfde tijd een valkje krijgen.
Gaat voor jou de tijd ook zo langzaam.
Ik zal de reactie van man hier wel neerzetten als hij zijn cadeau krijgt.
Ik ben ook benieuwd hoor.
Weet wel dat hij dit helemaal niet verwacht hihi.

Allemaal groetjes van Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.

Nadine

Hallo Jeannine en de rest die dit dagboekje van Zazou volgt.  :)
Even een kleine update over Zazou van zijn pleegmama:

Zazou weegt nu al 95 gram en ze eet erg goed. Ik heb het voeren al kunnen afbouwen naar 3 keer per dag. Ook gaat het vliegen al behoorlijk goed. Hij vliegt al grote stukken door de kamer, alleen het landen gaat nog niet altijd van harte  ;) maar dat komt nog wel.
Verder is hij echt een schatje, soms heel ondernemend; hij zit nu vrolijk aan de kabels bij de computer te knagen  ::) en alles op het bureau te onderzoeken. Oh en daar ging meteen een koeieflats op het bureau haha. Lang leve de keukenrol!!  :-*
Natuurlijk is ook langzamerhand het opvoeden van Zazou begonnen. Ook daar is ze een uitblinker. Binnen 1 dag kan hij al op de vinger zitten als ik het commando 'op' zeg. Erg knap van hem he!  ;D

Ik houd jullie weer op de hoogte of Jeannine natuurlijk want dit is haar en Zazou's dagboek.

Groetjes en bliepjes van Nadine en Zazou :-*
Mijn valkjes Jiggly, Loeki, Bagheera



Anja

Hoi Nadine,

Wat een schatje lijkt hij me.
Al naar 3 voedingen...........dat gaat goed hoor.
Jeanine voor je het weet is hij bij jou.
Lekker ondernemend dat vind ik altijd leuk.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Nadine,
Nou onze Zazou doet goed zijn best zeg.
Kleine ondeugd ;D
Nog maar 3 voedingen op een dag en al een supermooi gewicht. Zazou is echt in superhanden. ;)
Ik zou geen betere pleegmama voor Zazou kunnen wensen.
Dus een dikke :-* voor jou Nadine.
Citaat van: Nadine op 30 september 2007, 18:18:08

Even een kleine update over Zazou van zijn pleegmama:

Ik houd jullie weer op de hoogte of Jeannine natuurlijk want dit is haar en Zazou's dagboek.

Groetjes en bliepjes van Nadine en Zazou :-*



Dit dagboekje is net zoveel van jou als van mij Nadine. Je mag hier ook gewoon alles neerzetten ;)
Vind het geweldig dat hij al de kamer rondvliegt. Het schiet al best op met ons Zazou'tje.

Groetjes Jeanine,
de kids Lady en geef een kroeltje van ons aan Zazou.

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Ik hoop echt dat de tijd wat sneller gaat.
En ik weet wel dat ik een super lief valkje ga krijgen.
Ondeugend maar wel lief.

Groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou

Anke

Hoi Jeanine,
Ik kom ook eens even in je dagboekje op visite :)
Wat leuk dat je al een boekje hebt voordat je valkje bij je thuis is. Het is een schatje om te zien en op de foto's al lekker bezig met eigenwijze valkjesdingen ;D
Leuk dat je man Zazou kado gaat krijgen, ik zou denk ik mijn mond niet zou kunnen houden hoor!
Nu nog wachten tot eind oktober. Gelukkig wordt je goed op de hoogte gehouden door Nadine :)
Ik ga de avonturen van Zazou volgen hoor ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Welkom in het dagboekje van Zazou.
Ik vind het ook ontzettend moeilijk om mijn mond te houden.
Nog tien dagen stevig de lippen op elkaar houdenen dan geven we alvast de kooi. En hopelijk mag Zazou dan eind oktober ook komen.
Nadine is echt een schat ze houd me super op de hoogte. Niks is haar teveel. Zo heeft ze ook al veel inkopen gedaan die we nodig hebben voor Zazou in de kooi enz enz.
Waar kan je zo'n goede pleegmama nou vinden?
Ik ben superblij dat Nadine Zazou voor ons opvoed en zelfstandig maakt.
En ik denk dat Nadine ook wel weet dat we SUPERBLIJ met haar zijn ;D

Leuk dat je de avonturen van Zazou gaat volgen.

Groetjes Jeanine,
en een kroeltje van Zazou.