Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Lisa

Hoi Jeanine,

Allereerst heel veel sterkte met het verlies van Melody en Amanny ook natuurlijk en Caroline ook natuurlijk.

Ondanks dit nieuws wil ik je toch een fijne verjaardag toewensen.

De valkjes bij Chantal zijn toch zoooooooooooooo lief :-* :-*.
Vooral die van jou. Shantie(volgensmij met dat grijs en met de pareltjes) vind ik stiekem heel er mooi en lief :D. De andere natuurlijk ook  hoor ;D

Liefs Lisa

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ....allereerst van harte gefeliciteerd meid met je 25 ste verjaardag ,

ik kan het niet geloven van Melodie , ik kijk straks bij Caroline haar boekje ! Net nu , Meiss toch ! Ik vind het zo erg ! Heel veelk sterkte ook voor het overlijden van Melodie ! Ik krijg de tranen weer in de ogen ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Jeannine

Om te beginnen, heel veel sterkte met het verlies van Melody. Echt vreselijk, niet alleen voor jou en je gezin maar ook voor Caroline.

Ondanks dat wil ik je nog wel even feliciteren met je verjaardag.

Mara

Anja

Hoi Jeanine,

Meisje wat een verdriet zeg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.

Als tranen een trap konden bouwen
en herinneringen een brug,
Dan klommen we naar de hemel
en brachten je weer terug.

Rust zacht lieve kleine meis
maak hiervan een hele mooie reis.
En als je daarboven, tussen de engeltjes bent zweven,
wil je dan mijn vriendinnetje Yeni, de groetjes en een knuffel geven.

Groetjes Anja

Coco en Chantal

Hoi Jeannine

Wat een vreselijk nieuws, ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies.

Rust zacht Melody :'(
Groetjes Chantal en de valkjes

Diaantje

Heel veel sterkte met dit verlies...
Eerst Berlioz en nu Melody in zo een korte periode...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Anke

Hoi Jeanine,
Wat ontzettend erg dat Iris/Melody is overleden.
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ik wens jullie heel veel sterkte!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Lieve Jeanine,Amanny,Amir en je andere meissie ( ben even naam kwijt );  heel veel sterkte met het verlies van jullie mooie lieve kleine melody.  :'(
Wat een vreselijk verdrietig nieuws zeg.  :'( :'(
en dat op je verjaardag meid...
liefs Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Saar

Anke

Hoi Jeanine,
Ik zie nu pas dat je vandaag jarig bent!
Ik hoop dat je ondanks het verdrietige nieuws toch een gezellige verjaardag hebt.
Hartelijk gefeliciteerd!!!

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Ondanks het verschikkelijke slechte nieuws hadden Pablo & Coco vanavond toch nog een verjaardagscadeautje voor je ....

zij hebben hun eerste eitje van dit seizoen op jouw verjaardag gelegd.  :)

Dank je wel voor je lieve woorden.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Allemaal heel erg bedankt voor het medeleven.
Het is overduidelijk dat het een  :censuur dag is.
Toch ben ik blij dat Caroline het wel meteen heeft verteld.
Zeg er ook bij dat Caroline al wist dat ik nooit mijn verjaardag vier.
Zal meteen zeggen waarom niet. 2 dagen voor mijn 16de verjaardag is mijn oudste broer overleden en 2 dagen naar mijn 16de verjaardag begraven. Toen heb ik mij voorgenomen het nooit meer op deze dag te vieren.

Annelies zei het al een lach en een traan ligt heel erg dicht bij elkaar.
Amanny en Amir hebben het er behoorlijk moeilijk mee. Amanny is net als mij heel emotioneel als we huilen dus behoorlijk snel. Amir normaal gesproken niet.
Toen we besloten valkparkieten te nemen had hij het meteen over een hele witte rood of zwarte ogen maakte hem niks uit.

Toen we ruim 2 weken geleden een sms kregen van Caroline dat er nog een albinomeisje was geboren was ik bij mijn moeder. Ik vertelde het dus meteen. Mijn moeder heel enthousiast een super wit valkje komt erbij leuk zeg. Amir en Naschwa bijna in tranen en het gezicht van Amanny kon niet langer worden. Toen zei mijn moeder al. Nou ik ben oma of ik ben geen oma dan mag zij als het van Caroline mag naar jullie gaan.
Melody zou dus echt het valkje van Amir worden zoals Twinkel van Amanny wordt.
Toen ik vandaag Amir moest vertellen dat Melody helaas is overleden geloofde hij het eerst niet. En toen natuurlijk huilen geblazen.
Amanny toen ze van school kwam naar het eten ook verteld en natuurlijk hetzelfde.
Vond het wel weer super lief van mijn knulletje dat hij Amanny vastpakte een kusje gaf en zei: "We krijgen wel nog de broer van Melody dus is Melody ook een beetje hier en een beetje bij Oma." Ja dan lopen de waterlanders bij mij ook. Naschwa begrijpt het niet zo heel erg goed. Zij vind dat Caroline ze nog een ei moet geven en een nieuwe Melody eruit moet halen ::)
Ik heb de hele avond met ze gesproken en ze gaan het nu een plaatsje geven. Ze weten dat we weer op de reserveringslijst staan voor een albinopoppetje bij Caroline en we gaan de naam Melody voor haar bewaren wanneer ze wordt geboren.

We gaan nu toe leven naar de komst van de broer van Melody, Shanti, Belle en Twinkel.

En wie weet wat er geboren wordt bij Pablo en Coco.
Het eerste eitje op m'n verjaardag. We gaan weer in spanning afwachten.

Caroline,

Ik moet jou bedanken voor alles :-*
En ook zeker voor het goede nieuws van het eerste eitje van Pablo & Coco.

p.s: Ik vier mijn verjaardag op 25 april (is mijn oudste zus ook jarig) en dan zijn Alaaeldin en ik 14 jaar getrouwd.

Nogmaals bedankt allemaal ook namens Amanny.
Ze zal dat ook nog wel in haar boekje doen als ze het een plaatsje heeft gegeven.

*Petra*

Hoi Jeanine,

Wat een rare dag   :-\ ...
Natuurlijk wil ik je toch ook feliciteren, maar natuurlijk ook jou en de kids heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie albino meisje.

Sterkte, Petra.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ....ik vind het heel erg vreselijk voor je en net op je verjaardag he ! Ik weet , niemand kon het voorkomen want Caroline heeft alles gedaan voor ze , dus af en toe kom je allicht zoiets vreselijks tegen in het leven he ! ,Maar leuk dat je op de reserveringslijst staat voor een nieuw albino-tje , Ik gun het je in de grond van mijn hart meid ! Je verdiend het hoor! Dus hopelijk wordt er dan een nieuw albinomeisje geboren he voor jou en gaat alles goed gaan deze keer ! Grtjs Ann