Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Yvette

Allereerst heel graag gedaan

Misschien is deze leuk voor Valentijn
En ik heb nog een aantal voor je gemaakt

Annelies

Hoi Jeannine

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
Echt super mooi die kooi ik ben wel een beetje jalours op je hoor.

En gelukkig dat het alleen nog maar bekvechten is.
Heb je al een idee wanneer nr. 4 komt ???

Gr. Annelies

Anja

Peggy

Hoi Jeanine,  wat gaaf,de nieuwe kooi.Het is een waar paleisje hoor.Je hebt hem ook gezellig ingericht...nu hebben ze hopelijk genoeg afleiding en houdt het ''echte '' vechten op...ik lees gelukkig al dat ze niet meer gevochten hebben...alleen af en toe bekvechten.Hopelijk blijft dat zo.  Zo vind ik hier Dirkje af en toe zo dominant vooral als ik een ander valkje aandacht wil geven..ben ik bijv Belle aan het kroelen dan pikt ie Belle aan de kant  >:(  terwijl hijzelf helemaal niet gekroeld wilt worden..hij wil alleen met zijn neus voorop  ;)  Een tijdje geleden zat ik er echt aan te denken om hem,samen met Bo weliswaar, apart te zetten zodat de anderen wat meer ruimte krijgen.  Over een tijd gaan we dat ook doen hoor...( met blok )  ;D

Je hebt trouwens mooie foto's geplaatst hoor ,   en dat met een telefoon  ;)

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Sharon

Hoi Jeanine

jeej... wat maakt Yvette toch een prachtige handtekeningen voor je zeg! Echt super gewoon.

Ik zou ook wel zo'n aanbod van iemand willen hebben om voor mij een prachtige handtekening te maken... Maar tot nu toe heeft niemand dat gedaan.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ...wat heeft Yvette mooie handtekeningen gemaakt weer he ! Ja ...ze is heek creatief he en telkens
komen er mooie creaties uit hoor ! Hele leuke foto's met het verhaaltje hoor ! Wat een stelletje eigenwijsjes zijn het toch he ...en ze gaan ook al aan de bloemen gaan slopen ! Hihi.
...Leuke kooi ziet het er uit ook met zo'n ring enzo ...daar zitten ze heel graag in he ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,
Wauw je hebt me weer super verwent Toppertje :-*
Ik ben er echt superblij mee.
Kan dadelijk iedere dag een andere handtekening kiezen :P
Als mij dochter het ziet gaat ze helemaal uit haar dak ;D
Heel erg bedankt :-* :-* :-*

Hoi Annelies,
Je hoeft niet jaloers te zijn op de kooi.
Bianca verkoopt ze dus...... ;)
Het blijft nog steeds bekvechten maar daar kan ik wel mee leven ;)
En wanneer nr 4 komt weet ik niet precies. Maar wel dit jaar ;D

Hoi Anja,
Ik ben het helemaal met je eens.
Yvette kan er wat van :D

Hoi Peggy,
Ik hoop ook dat het alleen nog maar bij bekvechten blijft.
Dirkje is dus wat dominant. Dat is hier eigenlijk niet het geval. Nu gaan ze iedere keer naast elkaar op het touw zitten. Eerst Baloo daarnaast Zazou en dan komt Berlioz ::)
Die van mij zijn gewoon een beetje prettig gestoord ;D
En ik houd je boekje ook goed in de gaten.
Ben benieuwd wanneer Dirkje en Bo een blok krijgen ;)
Bedankt voor het compliment over de foto's.
Camera staat nu hoog op mijn verlanglijstje. ;)

Hoi Sharon,
Yvette is echt een kei in handtekeningen maken. Ik vind ze ook heel apart echt supermooi. Ben er dan ook heel erg blij mee.
En je kan toch aan Yvette vragen of ze ook een handtekening voor je wilt maken.
Als ik het kon zou ik het doen maar voor mij worden ze ook gemaakt.
Nee heb je, Ja kan je krijgen ;)

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Ja Yvette heeft weer hele mooie dingen in elkaar geknutseld. Ik vind het prachtig geworden ;D
Baloo is eigenlijk de enigste die iedere keer de bloemen opzoekt ::)
En het klopt van de ring.
Ze zitten vaak met z'n alle erop. Zazou in het midden en Baloo en Berlioz aan de buitenkanten ;)

Mico

Hoi hoi Jeannine,

Wat een mooie foto's heb je gemaakt..echt een stel knapperds zijn het. Berlioz lijkt trouwens erg veel op onze Mico  ;D En wat een super kooi heb je zeg..zoiets wilen we met de tijd ook kopen...eentje van een meter breed en 70/80 diep ongeveer..maar goed dat komt nog wel  ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

*~Jeanine~*

Hoi Miranda en Corine,

Dankjewel voor het compliment ;)
Het was mij ook al opgevallen dat Berlioz veel op jullie Mico lijkt. En ik vind Baloo ook veel op jullie Amor lijken :)
Dit is echt een hele ruime kooi en ben er ook heel erg blij mee.
Ze knoeien nu ook een heel stuk minder :P
En alles op zijn tijd he?. Ik heb deze kooi snel genomen omdat ik  dit jaar nog op 6 valkjes wil komen in een kooi ;D.

Mico

Heerlijk he dat uitbreiden  ;D Wij vinden het ook echt schitterend hoor..het zouden er 2 worden bij ons en 2 blijven  :-X Maar goed we hebben er nu natuurlijk 6 met die kleintjes erbij en we hebben er nog wel een paar op ons lijstje staan qua mutaties dus het blijven er vast geen 6  ;D ;D
We hebben nu ook al een ruime kooi...een Jockkooi hebben we nu maar goed we willen weer eens iets anders.
En ja dat knoeien jeetje dat kunnen ze hier ook lekker hoor...heb je net de stofzuiger door het huis gehaald,kan je weer opnieuw beginnen..het lijkt wel of ze op het moment wachten tot je klaar bent  :-X ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

*~Jeanine~*

Hoi Miranda en Corine,

Ik verheug me nu al op de uitbreiding ;D
Ik zei in het begin ook niet meer als 4 dat is al opgeschoven naar 6 ;)
Jullie kooi is ook echt prachtig. Wat ik op de foto heb kunnen zien.
Ik heb nu zo'n opstaande rand langs de kooi. Dus het grootste deel wat ze knoeien valt vanzelf weer terug op de bodem ;D
Dat is wel ideaal.
Zuig nu toch nog iedere dag maar niet meer 2 a 3 keer per dag :P
Scheeld toch weer :D
Hier was het ook als je net klaar was een half uur later zag je er niks meer van :-X
Ben benieuwd welke mutatie's er bij jullie er nog bij komen ;D

Mico

Ja ideaal toch dat ales zo weer terug de kooi in valt  ;D Zoiets zoeken wij dus ook...iedere dag stofzuigen moet ook wel maar het is wel fijn als je dan ook ziet dat het gedaan is...maar die soepkippen hier laten hun eigen naar beneden vallen en het is weer een bende  :-X ::)
Maar goed dat is dan ook het enige nadeel wat je er aan hebt he...verder zijn het schatten  :D

Groetjesss

Yvette

Allereerst je hebt hele leuke handtekening uitgekozen
Ik ben heel erg blij dat je ze allemaal mooi vindt
En ik had dit keer zonder groetjes van........ gedaan om het zonde was om de tekst ergens te plaatsen

En ik wil zeker voor heel veel leden iets moois maken die niet het niet kunnen of een hele mooie programma's hebben zoals Adobe Photoshop en Paint Shop Pro hebben

*~Jeanine~*

Hoi Miranda en Corine,

Ik zie het al helemaal voor me ::)
Succes met het vinden van de ideale kooi.
Ik heb mijn kooi gekocht bij Bianca.
Maar ik durf niet te zeggen of ze deze kooi op haar site heeft staan www.pets-dream.nl

Hoi Yvette,

Ik vind hem ook heel erg mooi.
Harstikke bedankt :-*

Je bent gewoon een kanjer.
Sharon zal er heel blij mee zijn.
Ik heb je een PM gestuurd ;)