28 april 2024, 15:29:46

Demi

Gestart door Yvette, 23 september 2007, 20:42:28

« vorige - volgende »

Yvette

23 september 2007, 20:42:28 Last Edit: 3 juli 2008, 03:46:12 by Yvette
Ik heb destijds uit het asiel in Lelystad gehaald
En dat was van beide kanten het liefde op het eerste gezicht en Demi heeft toen ze mij zag staan voor de kennel mij toen gelijk uit gekozen van de vele mensen die daar langs zijn gelopen

En iedere keer als ik langs de kennel kwam begon ze tegelijk te janken of als ik de keuken van de hondenafdeling aan het werk was ook

En als iemand anders haar uit moest laten en ik loop ook in het bos met een andere hond die figuur niets vertellen en ze ging zo achter mij aan lopen


Mara

Hoi Yvette

Wat een schatje is Demi zeg. Onze Oscar komt ook uit het asiel. De eigenaresse van het asiel haalde hem er uit en ik ging op mijn hurken bij hem zitten, en hij legde zo zijn voorpoten in mijn nek. En ja, dan ben je verkocht he..... ;D

Mara

Anja


Wat een schatje. Lief zeg.

Groetjes Anja

danielle

Wat een mooi lief hondje!
En wat leuk dat jullie elkaar wederzijds zo leuk vinden.
Goed ook dat je het hondje uit het asiel hebt gehaald.

Groetjes Danielle

Wilma1

Dit is de beste manier om een hond aan te schaffen, als beide partijen het goed kunnen vinden met elkaar  :D op het eerst oog....ze ziet er mooi uit  ;) welk ras is het...of een gemengd "vuilnisbakken"ras...dat klinkt zóóó enorm BAH  >:( >:(  want die zijn net zo lief als een "echt" ras!

Je werkt of werkte daar begrijp ik uit je verhaal ??? Oh ik zou graag in een asiel of dierenambulance willen werken....lijkt me erg dankbaar werk, alleen moet je (IK zeker  ::) :P) sterk in je schoenen staan, om niet van alles mee te nemen  ::)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Yvette

25 september 2007, 20:51:15 #5 Last Edit: 3 juli 2008, 03:46:38 by Yvette
Demi is vuilnisbakkie met terrierbloed erin

Wilma1

Lekker ondernemend  ;D ;D ;D Leuk hoor!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Yvette

25 september 2007, 21:27:15 #7 Last Edit: 3 juli 2008, 03:46:56 by Yvette
Toen ze in de pubertijd kwam - kwam de terrierbloed echt te voorschijn naar de hond die van mijn moeder was en die had heel wat te voorduren gehad totdat zij minder werd - werd Demi echt de baas over haar

Yvette

27 oktober 2007, 07:43:25 #8 Last Edit: 3 juli 2008, 03:47:14 by Yvette
Een filmpje


Anja

Hoi Yvete,

Wat een leuk filmpje zeg.

Groetjes Anja

Yvette


Anja

Hoi Yvette,

Hier oo kal van die mooie herfstfoto's.
Ik vind de oortjes van Demi zo grappig :D :D

Groetjes Anja

Yvette

5 november 2007, 11:24:01 #12 Last Edit: 3 juli 2008, 03:47:42 by Yvette
Hoi Anja

De oren van Demi is inderdaad heel erg grappig soms net een extra stuurtje als ze in de fietsmand zit

Mara

Hoi Yvette

Ik kom hier nu ook eens kijken. Demii is echt een mooie hond. Fijn dat je haar een tweede kans hebt gegeven, want ze komt uit het asiel?

mara

Anja

Hey Yvette,

Leuke nieuwe handtekening heb je zeg.

Groetjes anja