10 mei 2025, 18:06:27

Minggu ziek

Gestart door Kolkkie, 3 oktober 2003, 01:36:21

« vorige - volgende »

Speedy

Zeg dat wel Pfieuw))) jeetje zeg, je zal dan zeker het ergste denken en bijna niet durven kijken...nou Mariska...heerlijk om te horen dat ze het beter maakt.
Ze heeft volgens mij toch iets in haar keeltje gehad hoor...blijf ik bij.

Groetjes,
    Trudie

Kolkkie

Hoi Trudie,

Ik denk het ws ook. Als ze die kropontsteking had gehad, was ze denk ik niet zo snel opgeknapt.
Ze zit nu gewone zaadjes te eten tussen de rest, dus ik hou het ff in de gaten hoe dat gaat.
Ik schrok me echt een hoedje toen ik haar niet meer zag.
Zo te zien vermaakt ze zich wel weer tussen haar vriendjes.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

Hoi Maris,

Gelukkig dat het weer beter gaat met Minggu!!!!!
Idd ff goed in de gaten houden de komende daagjes.

Groetjes Daan

Nes

Hoi Mariska,

pfew, gelukkig! Ben blij dat het weer beter gaat met Mingu.
Wat een leuke naam trouwens! Hoe kom je erop?

Groetjes Nes.

Kolkkie

Hoi Daan en Nes,

Ze zit nu lekker rustig het touwbruggetje te slopen :( :D, en ik zie verder niets dat er op wijst dat ze weer heeft overgegeven (was net ff weg). Dus het ziet er goed uit.

Minggu in een indonesische naam en betekend zondag. Dat is mijn favo dag :D.
Ik heb hem zelf niet verzonnen, dat heeft Lique voor mij gedaan :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Cobie

Hoi Mariska.

Fijn dat het weer goed gaat met minggu. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Nog ff goed opletten hoor. Maar daar hoef ik niet bang voor te zijn.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Mandy

Hè getsie Maris, dat was schrikken, hopelijk komt het niet terug en valt het dus uiteindelijk mee.
Geniet nu maar ff dubbel op van d'r. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Natanella

Hoi Mariska, ik had al op de chat gehoord dat Minggu ziek was, maar kon van het weekend niet meer op de site kijken :(
Maar wat heerlijk om te horen dat ze weer helemaal de oude is!
Ja, het zal inderdaad heel erg angstig geweest zijn toen je haar in eerste instantie niet op stok zag zitten!
Maar gelukkig is het goed afgelopen!
Dikke  :-* voor Minggu en duimen dat het niet weer gebeurd!

groetjes, Anita

Kolkkie

Hoi allemaal,

Het is nu een paar dagen geleden dat Minggu ziek was. Ze heeft nu nergens last meer van en is weer zo ontdeugend en speels zoals ze altijd was.
Dus het is helemaal over.

Groetjes,

Mariska

Paul

Hoi Mariska,
Ik ben blij dat Mingu het heeft gehaald en dat ie weer helemaal de oude is :-)
Ik had het ook heel erg gevonden en zeker omdat ie hier geboren is en altijd een problemen kindje geweest is maar hij was toch behoorlijk opgeknapt bij zijn nieuwe ouders :-)
Maar ik denk inderdaad dat er wat klem gezeten heeft in haar keeltje want een kropontsteking is niet met 1 avond weer helemaal over lijkt me.

Groetjes, Paul

Kolkkie

Hoi Paul,

Persoonlijk denk ik ook dat er iets klem heeft gezeten in haar keel. Als het denk ik een kropontsteking was geweest had ze denk ik de n8 ook niet doorgekomen, want het zag er echt niet goed uit. Maar gelukkig ging het ineens weer beter :).
Ik hoop het voorlopig niet meer mee te maken, want je schrikt je toch het apezuur.

Groetjes,

Mariska