27 juli 2025, 01:45:34

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

lynette

echt jullie zijn toppertjes  :-*

Tranen schienen in me ogen vind het zoo lief dat jullie allemaal aan mij en de beestjes denken en duimdraaien.

Ik doe het ook op volle kracht

Zojuist gebeld maar Dhr weerzijnnaamkwijt  ;D
Heeft nog geen tijd gehad om sectie te verichten op me valkjes.
Hij belt mij als de sectie vericht is.

Wel leeft Hope nog ook tot hun verbazing. Ook heeft ze zelf water gedronken.
Echt ze is een taaie meid die gekke kip vecht echt mega hard.
ZO een nare tijd achter dr ruggie helemaal eenzaam in een kooi in een dierentuin centrum zoals indd vele weten. en dan nu deze vreselijke nog onbekende ziekte  :censuur

Ik hou julliie op de hoogte bedankt toppers  :-*

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kaatje

Hoi Lynette,

Hier wordt er ook nog steeds flink voor je valkjes geduimd, wat moet dit een vreselijke nachtmerrie zijn  :'(

Ik denk aan je !

Groetjes, Karin

Kimm

hoi lyn,

dhr weerzijnnaamkwijt is ook een hele leuke naam ;D

ik hoop dat je gauw uitslag zal krijgen. denk je dat hij vanavond nog belt? ik hoop het wel.
o ik hoop zo dat lieve hope blijft vechten en het zal redden. ik blijf hier in spanning zitten net zoals jij :-\

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Hoi Hoi

De sectie is vericht aleen heeft Hehe ik weet het Dhr Bastiaanse mijn vriend gebeld ipv mij (En heb mijn nummer doorgegeven van hier op bellen want de andere is van mijn vriend en die is op zijn werk) :censuur En mijn schat heeft het niet opgeschreven wat het is en met wie.

Een had iets aan zijn luchtwegen maar de naam was hij vergeten. En het andere is die de naam ook van vergeten.

Hope heeft iets met haar niertjes en haar ontlasting was niet goed. Maar dit kan ook anders zijn.

ik heb nu nog geen houvast van wat het kan zijn  :'( en de jonkies lijken nu ook elke dag minder te worden. Maar moet zeggen dat ik nu ook alles opmerk  :'(

Morgenochtend moet ik naar Bastiaanse bellen. Dan weet ik eindelijk wat het is.

groetjes Lynette

Kimm

hoi,

he nu is het nog niet helemaal duidelijk. jammer voor je. kan je hem niet nog even bellen? is maar een ideetje hoor ;)
anders morgenvroeg. en hope wat met de niertjes? ik blijf duimen voor hope en de andere valkjes. :'(
sterkte meis.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Lynette

wat vervelend dat je nu toch nog niet echt wijzer bent geworden. Misschien is het idd een slim idee om die dokter even terug te bellen. Dan hoor je van hem hoe het nou precies zit.

Nou, ik hoop nog steeds dat Hope en de jonkies er volledig bovenop komen hoor! Ik duim echt voor ze!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Jeetje Lynette,

Wat een narigheid maak je mee. Ik weet even niet wat te zeggen.
Een hele dikke knuffel voor je en ook hier duimen we voor je.
Heb ook al een kaarsje voor je aan gemaakt.

Liefs Anja

Bello

Hoi Lynette

Jeetje helaas moet je dan tot morgen wachten....

Sterkte he meis

Dorothé

Hope zet hem op!!
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Jacoba

Hoi Lynette,

Jammer dat je tot morgen moet wachten voor je een beetje zekerheid hebt. Ik hoop dat Hope het red en dat ze nog een fijn leventje gaat hebben bij jou. En je jonkies, ik hoop voor je dat ze gauw beter worden.
Meid heel veel sterkte.

Denk ook aan jezelf.

Groetjes Jacoba.

Hermien

Tja, zo wordt je inderdaad niet veel wijzer, hè? Maar in ieder geval weet je nu wel dat Hope vermoedelijk iets aan haar nieren mankeert. Dat klinkt niet best, nierziekten zijn over het algemeen zeer ernstig te noemen, zowel bij mens als dier. Ik wil je niet ontmoedigen, maar hou er in dat geval toch maar rekening mee dat Hope het niet gaat redden. Als ze het wèl redt is het natuurlijk de vraag wat de prognose voor haar toekomst luidt. Verder hoop ik dat ook de jonkies er bovenop gaan komen. Sterkte hoor!

lynette

Hey Hey

@Kimm
Indd. ik word er nog niet echt wijzer van  :-\ helaas weer miscomunicatie  :-\
Vandaag was ik met mijn hondje even lekker in het bos
en was pas na half 8 thuis en toen was dhr bastiaanse al weg.
Dus had bellen geen zin meer  :(
En het is indd geen beste diagnose van Hope en morgenochtend moet ik tussen 8:45/9:00 bellen voor de sectie en om te vragen hoe het is met mijn gekke kippeke.

@ Sharon
zoals je hierboven al las was ik helaas te laat om terug te bellen. Ik hoop zo dat er een goede diagnose is waar ik al mijn schatjes mee kan helpen en dat hun ook niet zo erg ziek worden. Bedankt voor het mee duimdraaien  krijg je al lamme duimen? ik wel hihi ik kan weer een beetje lachen het forum doet me echt goed.

@Anja
Tjah helaas maar door zulke momenten worden we sterker en leren we er aleen maar van. Ookal is het vervelend en pijnlijk  :-\ :'(
De knuffel is ontvangen dat had ik net nodig  :-* en hier draaien de duimen op volle toeren en bedankt voor het kaarsje branden.

@Bello
Bedankt en ze is een vechtertje Ik hoop zo dat ze geholpen kan worden en ze nog lang en probleemloos een gelukkig leventje kan leiden bij mij. en wachten pfff ............ vreselijk  me vriend voelt zich behoorlijk schuldig dat hij de naam is vergeten van de diagnose van de sectie op de overleden valkjes. Het zijn me toch af en toe moeilijke woorden en uitspraken :-X

@Jacoba
Bedankt  :-*
Het zou indd fijn zijn als ik eindelijk weet wat ik kan doen om het vervelende probleem de das om te doen en dat al mijn valkjes er nog lang gezond en gelukkig leven mogen hebben bij mij. En aan me zelf denken. Ik doe zeker me best maar voel me nu echt "moeder gans" over mijn kindjes. Alles goed in de gaten houden en maar hopen dat er niks gebeurt.

@Hermien
Het is indd niet best dat Hope het vermoedelijk aan haar niertjes heeft. Ik heb hier zeker al bij nagedacht over haar toekomst als ze deze zware periode overleeft. Ik kan dan haar wel iedere keer laten behandelen en stressvolle medicatie behandelingen toedienen maar dan weet ik dat Hope hier echt geen plezier mee zou doen.
het is goed dat je het aanmerk want hier moet ik zeker wel rekening mee houden. Tot het laatste telefoongesprek die me vriend had ging het wat beter met haar maar dit veranderde hier ook met de uur.

Ik ga nu de jonkies hun voeding geven helaas voeden de ouders niet goed. En dit koppel is ook al weer begonnen met een nieuw nestje. Deze eitjes haar ik van de week weg want anders krijg ze het veeel te zwaar. En rust en op kracht komen hebben ze allemaal nu nodig. baal er wel van dat ze 2 jongen niet meer voerde. Dit zou ook wel eens te maken kunnen hebben met de ziekte  :-\ :'( :censuur

Groetjes Lynette

sandy

mijn duimen draaien overuren

meis heel veel sterkte ik wou dat ik je kon helpen

Dierenfreackske

Hoi Lynette , wat vervelend nou , het duurt wel lang he als je zo lang moet wachten op de uitslag ! Ik hoop dat je lieve Hope blijft vechten en ze gauw beter wordt . Ik duim heel hard voor je ! Grtjs Ann ; :-\

Caroline

Als het goed is ben je nu aan het bellen of heb je net gebeld .... mijn duimen draaien overuren.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

lynette

hoi Hoi

Ohh het was weer een beroerde nacht.
En zujuist  gebeld en voor Hope ziet het er niet best uit.
Ze heeft dus nierproblemen en heeft een zware bloedvergiftiging. Helaas is dit niet goed te behandelen wat ik al vermoede toen ik het hoorde van me vriend dat het mischien aan haar niertjes zou kunnen liggen.  :-\
En maar blijven knokken die gekke meid. nu nog steeds  :-\

Het is aldus een opstapeling bij elkaar.

En nu de uitslag van de sectie.
Een had een longontsteking en voor de rest kon hij niks vinden.
Bij een ander was helaas de Macrohabdus ornithogaster gevonden DE Megabacterie  :'(

Ik moet vanmiddag er weer naar toe om medicatie te halen en om helaas afscheid te nemen van me meisie. Dit vond Dhr. Bastiaanse de beste weg voor haar. Het is in een hele zware gradatie en ze zou er blijvend schade aan houden. :'( :'( mijn meissie haar leventje bij mij heeft niet lang mogen duren  :'( :'(

Ook neem ik een jonkie (Ukkie) van Diégo en Shila mee die een vreemde krop heb. Dit gaat niet weg als de krob geleegd is en het lijkt op een gezwelletje  :'( eten doet tie als te tierelier.

Ook Angel laat ik testen op haar bloedwaarden Ik wil nu alle stenen boven water hebben.

Groetjes een toch wel een heel klein beetje opgeluchte en heel verdrietige Lynette

ps. iedereen bedankt jullie hebben me echt er door heen gesleept al die lieve meedenkende mee levende duimende berchtjes  :-*