22 juli 2025, 01:33:12

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

lynette

Hoi mensen

zit ik lekker op het forum een dagboekje te lezen hoor ik een kirrent geluidje. Ik maar denken dat het Shila is die heel vaak kippetje zit. draai ik me om en zie ik dit tot mijn verbazing

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sanna

Anke

Hoi,
Hi hi ongeplande samensmelting?? ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi ...wat is Shai een heel mooi valkje ! He , wat een gezellige bende daar ! Heel gek dat Shai kippetje zit , heel leuke foto's zeg ! Grtjs Ann

lynette

Hoi Hoi Sanna

:o Ik had het nog nooit in het echt gezien.
en had het niet verwacht maarja de laatste dagen is Bullit de man wel heeeeeel druk en fluiterig en met resultaat  ;D
en die Sunny maar kijken.

@ Anke
jaaja een steleltje acrobaten zeg haha Bullit en Angel

nou ben benieuwd of ik ze nog een keer betrap  ::)

@ ann
die aan het wipwappen zijn zijn Angel en Bullit en Snny de geelwang kijkt gezellig mee en Shila is mijn bont popje (niet op de foto)
hihi heb ook zo veel valkjes  :D
en trouwens een mooi idee voor een naam Shai  ;D

Groetjes Lynette

Dierenfreackske

Hey ...aha ...die Sunny toch ...die kijkt maar gewoon toe ,
hihi ! Ja je hebt inderdaad veel valkjes he ! Leuk toch en ik vind Shai een mooie naam voor een valkje ! Grtjs Ann

lynette

Hoi Ann

ik ga het zeker onthouden hoor echt een prachtige naam  ;D

Groetjes Lynette

lynette

Wauw nog meer goed nieuws
me dag kan niet meer kapot!!!!
ik net even de vogeltjes verzorgen mis ik een popje in de kweekkooi en waar zit ze:::::'

en de vrijkousen Bullit en Angel

en nog een mooi nieuwtje Angel heeft gevlogen door de kamer voor de eerste keer ;D ;D ;D

Groetjes een heeel blij Lynetje

Dierenfreackske

Wat lief van Bullit en Angel dat ze zo aan 't kroelen zijn met elkaar he en ja ...hihi  ze zit op haar eitje , gefeliciteert he, op naar de volgende en hopelijk gaat alles mee he !Grtjs Ann

Sanna

En? Leven je handen verder nog een beetje?? ::) ;D ;D

Sharon

Hoi Lynette

hahahaha, dat filmpje van Bullit, echt geweldig zeg! Ik heb echt moeten lachen om zijn loopje. Hij lijkt wel een oude manke vent op die manier, whahahaha. Echt super!

En wat zie ik nou??  :o :o Bullit en Angel die aan het wipwappen zijn??  ??? Jeej meid, dat gaat lekker bij jou zeg. Wat gaaf dat die twee het toch wel heel erg goed met elkaar kunnen vinden. Zou leuk zijn als ze echt een koppeltje zouden vormen.

Nou meid, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Hij is echt prachtig! Een heel mooi valkje krijg je erbij zeg. Die gaat het echt naar zijn zin krijgen daar bij je.

En nogmaals gefeliciteerd!! Deze keer met het eerste eitje van het tweede nestje!

Enne... weet je al of eitje twee van Coco bevrucht is?

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

Hallo Lynette,

wat een leuke foto's heb jij er allemaal opstaan van je valkjes.
Hoeveel heb je er nu eigenlijk?
Wat een leuk cadeau'tje hebben ze gekregen zeg, zo'n spiraal vind ik echt wel heel erg mooi! En volgens mij zitten ze daar nog graag op ook.

Proficiat met je nieuwe aanwinst Beau, ik hoop dat de ventjes hem daar een beetje kunnen opvoeden. Is hij daar ondertussen al? Of wanneer komt ie bij jullie wonen?

Hihi, die bullit toch, dat filmpje is echt wel leuk. Precies of ie mank loopt. :P Of doet ie het daarom? :p

Vind Bullit en Angel wel een heel erg leuk stel.

Wie is het popje dat op het eitje zit?

Groetjes Sally

lynette

@ Ann
Ja he en angel kan echt niet zonder hem ze blijft roepen als hij uit beeld is  ;D en ik hoop dat er morgen een verassing bij Crystal en Zorro in het blok lig  8).

@ Sanna
heb hier en daar wat snavelpuntjes staan maar heb hem al wel mogen kroelen.
En hij wil graag op me schouder zitten maar als ik hem wil pakken dan gaat hij op me rug zitten en dan krijg ik hem niet meer te pakken hihih dus voorlopig niet op de schouder totdat zijn heropvoedcursus heeft gehad. ;)
Maar Bullit houdt hem goed in de gaten en hebben al weer een snavel vecht party gehad hihih.
Nu zit hij op zijn kooi de boel in de gaten houden en zachtjes te piepen.
een kroeltje van hem voor jou.

@ Sharon

Ja dat loopje echt geweldig zeg zo loopt hij ook over de kooi heen Macho haha  ;D En ja Bullit en Angel hebben gewipwapt haha had ik echt niet verwacht LOL
en denk ook dat ze een hecht koppeltje worden :D

(WAuw even tussen door Angel vloog van de ene kooi naar de andere kand van de kamer  :o en zit nu lekker te gillen omdat ze bullit niet kan vinden)

Bedankt voor je felicitatie Beau is echt een prachtventje met een lekker eigenwijs karaktertje hihi ik ga het nog zwaar met hem krijgen maar komt helemaal goed als hij eenmaal de juiste pop heeft gevonden.

en inmiddels heeft Crystal weer een eitje er bij en verwacht morge nummer 3  ;D
bij Coco is het 2de eitje niet bevrucht was ook een groter eitje als normaal en een hele grote luchtkamer :(

@ Sally

ik heb nu in totaal 12 valkjes  ;D
en bedankt voor je compliment en de foto's
en die spraal wilde ik al zo lang maar nergens bij ons in de buurt kon je ze vinden. Nu eindelijk wel en gelijk gekocht
en momenteel zitten er 3 valkjes op en de rest zit bij mij bij de pc

Beau is vanmiddag door Sanna gebracht en heb gelijk zijn eigenwijze hij leren kennen.
Haha de ventjes opvoeden haha Angel is er mee bezig ik ga er zo een filmpje van plaatsen echt heel grappig.

en ja Bullit is net een manke vogel maar tja ziet er heel grappig uit  ;D

En het popje is Crystal en gistere lag eitje nummer 2 er ook al

strakkies een Update

groetjes Lynette

lynette

Angel is de BAAS!!!!

Diego's fluitkunsten precies zoals bullit het doet En bullit kan het niet hebben dat hij niet word gefilmt hihih