8 mei 2025, 23:25:40

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Anja

Hey Lynette,

Heet die kweker toevallig Mariska?
Ik meen de foto te herkennen van haar boekje.

Wat een beauty zeg.

Groetjes Anja

lynette

Hoi Mara

Ik zit echt met me oren gespitst of dat ik een berichtje hoor binnen komen HAHA hoopte echt vandaag al mail te hebben oh wat ben ik ongeduldig. Maar het wachten zou zeker wel worden beloond  ;D

Hoi Anja

Ja dat klopt ze zit bij Mariska.
En ik hoop dat ze vanavond me PM nog leest en beandwoord en dat ik haar kan reserveren.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Anja

Hoi Lynette,

ze heeft hier ook een valkenboekje.
Heb je dat al gevonden?

Ik dacht al dat mooie valkje dat moet van Mariska zijn.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Lynette

Ik dacht al dat het een valkje van Mariska was, maar durfde het niet te vragen, want wat als ik het fout had gehad.

Ze is echt wel heel erg mooi. Je houdt ons toch wel op de hoogte?!  ;D

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Nou als dat jou nieuwe aanwinst gaat worden,
kan je er zeker blij mee zijn.
Ik heb 2 zussen ervan.  ;) :D

< Cheeky uit het vorige nest  en > Faith van vorig jaar.

Je moet wel even geduld hebben voor je antwoord krijgt.
Mariska is geloof ik 's nachts hard aan het werk.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,

Het is een plaatje die geelwang.
Zit hier ook helemaal te zwijmelen haha.
Hoop voor je dat je haar kan reserveren.

Groetjes Jeanine
en een kroeltje van Zazou.

lynette

28 september 2007, 23:56:25 #51 Last Edit: 29 september 2007, 00:13:01 by LyNNy-Martin
Hoi hoi,

Wat een leuke reacties  :-*

Mara:
haha had toch niet erg geweest als je het verkeerd had :D

Anja:
Ja ik heb Mariska's boekje al bekeken en bewonderd wat ze nog meer heeft ~~Zwijmel~~

Yvonne
Wat een prachtige valkjes :D
Ik zie het al helemaal voor me hihi me vriend word gek van me:D Ik ben een en al op het forum bezig met lezen en zoeken
en ik hoop toch snel wat van haar te horen omdat ik zondag langs Almere kom en hoef dan geen vervoer te regelen. :D

En zijn ouders die vinden het maar idiooten vinden het niet normaal zoveel valkjes  (het zijn er maar 5 :P)
Ik denk haha laat ze maar praten het zijn onze (kinders) LOL

Jeannine
Mariska weet dat ik intresse heb in deze mooie dame
en Ik zie ze al zitten boven op de kooi
Maar dat gevoel ken je vast wel met jou schatje dalijk zit Zazou lekker jou te pesten bij de pc :P
Net zoals Bullit nu aan het doen is. Hij wil nu zo graag gekroeld worden maar gaat zo moeilijk typen en kroelen.

Groetjes Lynette en kroeltjes voor iedereen van Bullit en de andere gevleugelde vriendjes

lynette

Hoi Hoi mensen en lieve valkjes

Ik zou even een update geven van de 5 gevleugelde vriendjes

Gistere net voordat ik naar bed ging heb ik de valkjes in de kooi gedaan. Ik was erg moe en helaas al een paar dagen ziek.
vanmorge moest ik er optijd uit om me auto naar de garage te bregen voor reperatie :S. Ik loop de woonkamer in en tel maar 4 valkjes in de kooi ik helemaal in paniek en roep naar het vermisde valkje Bullit. en ineens verschijnd er achter de speelplaats in een hoekje van het gordijn een koppie te voorschijn Ik was hem vergeten savond in de kooi te doen.

Gelukkig is er niks aan de hand met hem en heeft tie aleen maar geslapen hihi.

Coco en Turbo blijven elkaar na doen zelfs onderste boven hangen aan het dak van de kooi  :o en klunzig naar beneder storten.

Shila heeft een nieuwe aandacht plek gevonden een speeltje wat beweegt als zij ook beweegt met haar koppie er tegen aan Dus zij heeft haar kroeltspeeltje waar Bullit ook tegen slaapt.
Zodra er een beweegt gaat er een koppie naar beneder van Ooo.. lekker kroelen en de ander piepen van hallo ik slaap :P

Angel heeft vandaag lekker op de schommel gezeten en heeft zich daar wel 2 uur lang vermaakt met een kralenketting die daar onder hangt met een belletje er aan.

Bullit houdt me nu gezelschap en zit zachtjes met me haar te spelen en af en toe te piepen dat ik eens stil moet zitten dan kan hij lekker in me haar in slaap vallen.
(nu zit hij te hameren) wat is dat een raar gevoel

Gistere heb ik een halve kokosnoot in de kooi gelegt en die is meer als geslaagd ze plukken iederekeer een stukkie er uit. het is wel een grappig gezicht met dat tuimelende ding en die eetgrage valkjes het houdt ze wel lekker bezig.

ik denk dat ik van de week weer een plantje kattengras ga halen hihi die zou binnen een dag al versnoeid zijn :D

Groetjes Lynette

Ik ben momenteel druk bezig om Coco mij le laten vertrouwen en hem te kunnen kroelen.
Dit gaat erg moeilijk omdat ze bij de vorige eigenaar het nooit echt hebben geprobeert (doorgezet)

lynette

29 september 2007, 00:31:04 #53 Last Edit: 13 oktober 2007, 17:53:42 by LyNNy
Hier mijn vriend en zijn valkenketting net gemaakt 29-09
Angel zit weer te bedelen om wat lekkers :P
zij blijft echt een klein DIK valkje

groetjes Lynette

Anja

Hoi Lynette,

Mooi handtekening zeg.

Hihihihihihihi ik ken het hoor, een valkje vergeten. Wij tellen ze altijd en dan komen we zeker te weten tot 11.
Maar dan zit er toch af en toe nog 1 aan de zijkant van de kooi.
Heb je al iets gehoord?

Groetjes Anja

lynette

Hoi Anja

Ik heb nog niks gehoord en wacht met smart :D
Ik hoop dat ze ook een mooie witmasker man heb zitten voor mijn Angel :D dan kan ik gelijk 2 vogels halen bij haar.
Bedankt voor je compliment. :D

Ik hou jullie op de hoogte

Algemeen:
Vandaag heb ik eindelijk Turbo mogen knuffelen
de 5 valkjes zitten weer heerlijk boven op de kooi
Ik ga ze zo een stukkie bruin brood geven dan kunnen ze weer er een zooitje van gaan maken.

Bullit gaat als een gek heen en weer omdat tie weet wat er zo gaat komen :D

Groetjes Lynette en me valkenbende

Mara

Hoi Lynette

Een valkje vergeten....Gelukkig heeft Bullit alleen maar geslapen.  ;D

Leuke handtekening heb je zeg!

mara

Anke

Hallo,
Mooie handtekening heb je :)
Wat leuk dat je een valkje bij Mariska wil reserveren. Ik heb ook een valkje van haar ;D
Waarschijnlijk heeft Mariska nachtdiensten, dan is ze even niet online. Dus niet wanhopen als je even niks van Maris hoort ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

lynette

30 september 2007, 03:05:34 #58 Last Edit: 13 oktober 2007, 17:55:05 by LyNNy
Hoi hoi

vandaag weer een zware kluif gehad aan Coco. hij blijft maar hard bijten als ik bij hem in de buurt kom :(
Elke morge trek ik voor hem wat extra tijd uit om hem te wennen aan mijn handen (aaien) hij stapt wel op.

Helaas is Coco ook erg teratoriaal :S wat niet echt leuk is Hij hapt naar iedereen die maar in de buurt kom ook zijn medebewoners

Vandaag heb ik weer een paar prachtige foto's kunnen maken van me schatjes :D. Vandaag Vloog er eentje zowaar op de spiegel af en bleef nog lekker zitten ook en dat voor een gewiekte vogel  :P

En vanmorge hebben ze genoten van hun groente en fruit brood onbijt

Op de achtergrond gaat Bullit met het lekkers er van door :P

Verslaafd aan ricecrackers

En het vliegende Gevaarte!!!!

Bullit is zaterdagmiddag mee geweest boodschapen doen
Hij heeft de hele supermarkt laten weten dat hij er was en gaf een prachtig fluitconcert weg Hij was helemaal in zijn element
en genoot er zeker van. En ik  :-[ stond er bij met een rooie boei LOL
Ik had wel ff met de pet mogen rond gaan  ;)

Anke en Mara:
Bedankt voor jullie compliment  ;D inmiddels is me handtekening weer veranderd :P

Helaas heb ik nog niks gehoord van Mariska. Maar het zou zeker het wachten waard zijn :D Ik hoop dat ik snel wat hoor :D

ps. Anja er zitten nu 5 valkjes in hun kooi te slapen :D
Oh wat was ik toen geschrokken  ::)

Groetjes Lynette en me valkenbende

hey mensen Het dagboekje en het forum werken verslavend
hihi het is nu al 3.35 in de morge  :o ik ga maar eens naar me bedje toe :D

Groetjes Lynette

Anja

Hoi Lynette,

Mooie handtekening zeg.

Ik wil je toch 1 ding meegeven. Je hebt je valkje meegenomen naar de supermarkt. Bullit heeft dus te maken gehad met grote temperatuursverschillen. Daar zou ik toch mee opletten want voor je het weet wordt hij ziek.

Groetjes Anja