22 juli 2025, 23:10:28

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

lynette

ik vond het ook veel geld voor haar maar vind het zonder meer het waart om haar het leventje te gunnen wat ze verdient

ze heeft al op me hand gezeten  :D

en foto's komen er aan :D

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hoi Lynette,
ik snap het heel goed dat je dat geld er wel voor over hebt om haar een goed leven te gunnen.
Ik vind het fantastisch van je, en dat kan ik niet vaak genoeg zeggen!

Wat gaaf dat ze nu al op je hand heeft gezeten!
Ik kijk uit naar de foto's!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi Lynette,

Ik vind het werkelijk een ontzettend lief gebaar van jullie en wat fantastisch dat Hope al op je hand hebt gezeten !! Ik lees af en toe wat blz terug om zo een beetje op de hoogte te blijven van hoe het bij jou begonnen is !!!

Ik wens jou en Hope al het geluk van de wereld toe en ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen met haar / hem ! Laat haar een maandag maar extra goed nakijken en blijf tot die tijd alert op mogelijke ziektes die op je eigen valkjes over zouden kunnen slaan, want dat is zonder meer eigenlijk het belangrijkste !!!

Wouw foto's .... ik kijk er naar uit en ik wens je ontzettend veel succes en plezier toe met Hope !!

Groetjes Karin

lynette

Sharon

Hoi Lynette,
Jeej... ik word gewoon helemaal stil van die foto's... Wat ziet ze er slecht uit zeg... Ik hoop echt dat ze heel snel opknapt bij je! Ze gaat in ieder geval een fantastisch leven bij je tegemoet!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Caroline

Ook ik schrok.  :o

Heel veel sterkte met haar.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Lynette,

Dit nu nog "slecht" uitziende valkje ziet er straks vast uit als een prins of prinsesje !!!

Eerst maar eens afwachten wat de DA zegt, toch !? Als voor de rest alles goed is dan komt het met Hope zeker weten ook allemaal goed !!!

Geniet er maar fijn van, maar nogmaals blijf alert, maar dat hoeven we je geloof ik niet eens te vertellen en dat weet je natuurlijk zelf ook al ! ( hoop ik )

Groetjes Karin

lynette

3 januari 2008, 23:35:01 #412 Last Edit: 3 januari 2008, 23:37:26 by LyNNy
en nog deze fot tot onze verbazing en we konden haar allebij kroelen in de nek

Ik heb ook de visraat ondekt in de staartveren dus het is een zei (de visraat is cinnamon achtige kleur)

deze dame heeft ruim 2 jaar in een kooitje gezeten zonder enige aanraking van mensen

en ja ik blijf voorzichtig hoor
ik ga maandag bij de DA vragen wat ik kan doen met Hope
Morge gaat ze wel mee voor een douche ik denk niet dat ze dat ken maar ik zou proberen foto's te maken

Groetjes Lynette

*Esther*

Hoi

Ik vind het een nobel gebaar wat je doet voor het valkje! En ook ik schrik van de foto's.

Pas je ook op voor jezelf?? bv Papegaaien ziekte is overdraagbaar van dier op mens. Ze ziet er echt slecht uit! Denk je ook aan de dierenarts kosten? De onderzoeken naar al die vogel ziektes zijn niet goedkoop! Kom je niet onderuit lijkt mij als een valkje  aanschaft wat er zo uitziet. En deze ziektes vind je ook niet zomaar in de ontlasting terug.
Een DA kan makkelijk praten, en jij hoeft geen onderzoeken te doen..... met alle gevolgen nadien.

Ik merk dat ik het lastig vind om echt super positief te reageren, betrek het vooral niet opjezelf. Ik ben gewoon heel voorzichtig!

gr Esther

lynette

hoi hoi Ester

Ik begrijp heel goed hoe je het bedoel en we zijn hier toch ook om elkaar te helpen en te adviseren en je kan maar 10 keer gehoort hebben hoe het wel moet dan helemaal niet toch?

en ze blijft bij me andere valkjes uit de buurt totdat ik meer weet maar bullit heeft de andere kamer al ondekt en moet hem goed in de gaten houden want hij vind haar heel intresant

Bedankt voor je info

Groetjes Lynette

Peggy

Hoi Lynette,  ik vind het zo aangrijpend en ontzettend lief dat jij Hope nog een kans geeft. Wat ziet ze eruit zeg;  niet normaal gewoon,  wat zielig  :'( :'(  gelukkig ben jij op haar pad gekomen. Ik las gisteren per toeval je verhaal en het greep me gelijk aan.  Ik vind het werkelijk super dat je dit doet.  Ik hoop ook zo dat Hope straks een heel gelukkig valkje gaat worden en dat ze gezond is en blijft !

en dat je wel voorzichtig moet zijn qua hygiene/evt ziektes ivm met je andere diertjes,  dat weet jij vast wel.
Top dat je dit gedaan hebt.
en ik zag net dat ze gewoon bij je blijft zitten en gekroeld wilt worden..das toch genieten.  Verwen haar maar lekker hoor!

ps;  75 euro vragen vind ik pure oplichting maar ik ben wel heel blij dat je het gedaan hebt.

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Hoi Lynette,

Hier ben ik dan ook in je dagboekje na ik je verhaal op discussie forum heb gelezen. En nu ik Hope zo bij je zie zitten en dat ze zich al laat aanraken door je...  krijg ik echt tranen in mijn ogen en ik kan je vertellen... dat heb ik niet snel.
Maar hier wordt ik echt onpasselijk van!
Hoe Hope eruit ziet en wat ze toelaat zegt toch genoeg hoe erg ze liefde heeft gemist.

Wat goed dat er mensen zoals jij bestaan. Echt toppie meid!
Ik hoop dan ook dat Hope geen enge ziektes met zich mee draagt en dat ze een heel fijn leventje bij je gaat krijgen.

Groetjes Manon

♥Debby♥

Ik hoop van harte dat Hope in een slechte rui periode zit en verder goed gezond is en een heel fijn leventje bij jullie tegemoet gaat..

onvoorstelbaar dat ze zo bij je zit en lekker gekroeld wil worden..

Nu maar hopen dat ze bij dat tuincentrum niet verzinnen weer een andere vogel in de kooi te zetten.. mafkezen!

Veel geluk met hope!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

4 januari 2008, 00:00:35 #418 Last Edit: 4 januari 2008, 00:02:31 by Caroline
Meid ben alsjeblieft voorzichtig met Bullit EN je kleren waarop Hope heeft gezeten .....

Ook ik wil niet negatief overkomen maar een valkje wat 2 jaar in een kooitje heeft gezeten, laat dit allemaal niet toe zonder wel heel erg beroerd te zijn.

Zelf heb ik hier een valkje wat super tam was maar door mijn zwangerschap, bevalling, ziekte een tijdje wat minder aandacht kreeg .... ze vocht als een tijger .... en hier praten we niet over 2 jaar maar een maandje of 2, het valkje is pas 8 maanden.

De wildste valkjes kun je vaak alles mee doen op het moment ze doodziek zijn. Sorry, ik wil je echt niet bang maken maar ik vind Hope er erg slecht uitzien, niet alleen slecht in de veren maar ook qua houding en de blik in haar oogjes.  :-\

Wat allemaal niet wegneemt dat ik het werkelijk geweldig vind wat je voor haar hebt gedaan/doet. 

Ik hoop dan ook dat ik er heel erg naast zit.

De tijd zal het uit moeten wijzen ..... wil je echt alle ernstige ziektes laten onderzoeken ben je nog al wat Euro's kwijt ..... ik lees het wel eens hier en daar maar dan praat je over een paar 100.  :o

Had je verder nog afspraken gemaakt bij de winkel mocht het niet goed aflopen .....  :'(

Ik ga heel hard duimen voor jullie.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hoi Lynette,
wat een vertederende foto's zijn het zeg! Echt heel erg lief om te zien.
Echt onvoorstelbaar dat ze zich meteen door je laat kroelen een aanraken na nooit in contact met mensen te zijn geweest.

Ik hoop echt uit het diepst van mijn hart dat Hope niets mankeert.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje