28 juli 2025, 01:29:54

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Yvette

Gelukkig dat de luchtzakken normaal zijn

Sharon

Hoi Lynette,
ik ben blij om 'goed' nieuws te horen, en dat het verder niet iets al te ernstigs is.
Hopelijk slaat de antibiotica goed aan en geneest het snel en goed.

Hopelijk zal Angel wel gewoon kunnen vliegen als ze helemaal door de rui heen is.
Maar hoe kan het dan dat ze nooit heeft leren vliegen?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

lynette

hoi hoi sharon

ze is waarschijnlijk te vroeg gekortwiekt door de kweker of de dierenwinkel en ze het nooit goed heeft kunnen ontwikkelen.

Ik hoop het ook dat ze het nog goed gaat leren :D

Groetjes Lynette en me valkenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hoi Lynette,
jeej... wat een  :censuur kweker zeg!!
Oeh... Daar kan ik dus echt kwaad om worden hè. Arme, arme Angel... Ze is zo'n schatje, dit verdient ze echt niet. Hopelijk kan ze na de rui wel goed vliegen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Hoi Lynette,

Gelukkig dat het meeviel bij de DA.

Geef haar maar een superdikke knuffel vcan me.

Ik blijf voor je duimen.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Oef ....dat is al beter he !! Wat een nare kwekers heb je toch en daar bedoel ik geen enkele van het forum mee he welteverstaan !!!  Zo zie je dat je altijd moet uitkijken !!
Gelukkig is het bij jou niet zo erg he en gaat ze wel nog vliegen hoor !! Grtjs Ann

lynette

Hoi hoi mensen

Vandaag zit het niet mee met bullit hij heeft een ontstoke oogje en heb het al behandeld en hij heeft hem even open gehad als dit morgen nog zo is dan gaan we bij de DA langs

Angel is erg rustig ze eet en drinkt goed ze weegt 87 gram
ze is zich nu lekker aan het poetsen en kroelt af en toe met Shila

Shila had vandaag een bloedpen en heeft wat spetters achtergelaten op me vitrage 8) ah ze moesten toch de wasmachine in.

De kwartels hebben inmiddels al 14 eieren en ik heb ze er al 2 keer er op zien zitten.

De valkjes in de voliere hebbn hun badje ondekt en zag 2 natte valkjes zitten dus die hebben lekker gebadderd en zaten zich lekker droog te poetsen.

ps. Morgen ga ik een puppie halen genaamd Kyra
ze is een pup van 7 weken oud en ze is een boerenfox en ze komt uit Breukelen en ze komt de beestenbende versterken

groetjes Lynette en me valkenbende

Caroline

Ach, wat een scheetje .... veel plezier morgen en beterschap voor Bullit.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Yvette

Dierenfreackske

Wat een lieve pup is dat hoor !!! Gelukkig heb je ook goed nieuws te horen gekregen van die luchtzakken en is het ok he !!! Grtjs Ann

Peggy

Hé wat een leuk gezellig hondje!

Ben blij om te lezen dat het toch wel meevalt met angel en dat het dus goed te behandelen is. Gelukkig maar.
Hopelijk gaat het ook weer snel goedkomen met het oogje v Bullit  :(

gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

natacha

Hallo

Amai, tof dat er hier ook positief nieuws te lezen is.
Kyra is echt een schattige pup. Heb je al een hond?
Ik vind een hond ook een echte verijking voor een gezin, het maakt het wandelen extra gezellig.

groetjes
Natacha

Anja

Hoi Lynette,

Wat vervelend dat ontstoken oogje ook nog eens.

Wat een droppie zeg die Kyra. Gefeliciteerd met haar.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoe is het met het ontstoken oogje ? Is het beter vandaag ?
Hopelijk wel he !! Grtjs Ann

lynette

Hoi hoi

(oftopic)  :-[
-------------------------------------------------------------------------
Hier is ik weer  ;D heb een zware week (afgelope weekend) achter de rug. Ik had me verjaardag gevierd wat al erg pittg was 3 dagen lang :O pff maar ik kwam er maandag achter dat de apotheek me verkeerde medicatie mee had gegeven en ik niet gezien had dat het andere waren de zien er er helemaal het zelfde uit ook wit en in een strip en net zo groot.
maar deze zijn de zogezechde inslaappillen voor mensen die heel slecht slapen.
maar doordat ik nu die verkeerde pillen in had genomen was ik echt heeeeel moe en kreeg niks uit me handen en ik dacht dat het door me verjaardag kwam.

dus ik heb nu de bijwerkingen van de slaap medicijn en de bijwerkingen van de medicijnen die ik moet slikken dus de goeie en heb dus weer alle bijwerkingen waar ik net van af was  :censuur  :censuur  :censuur  :censuur  :censuur  :'(  :'(  :'( het was natuurlijk vreselijk balen dat dit is gebeurt maar het is eenmaal zo en kan er niks meer aan veranderen er is zelfs gen bewijs dat het van de apotheek komt die verkeerde strip omdat ik deze pillen eerder heb gehad. maar deze zaten in een potje die ik nogsteeds heb maar niet gebruik.
dus ik kom weer een beetje op me rails en voel me al stukken beter als de afgelopen dagen.
------------------------------------------------------------------------

The valkjes

Bullit heeft geen last meer van zijn oogje gelukkig de vogende dag keek hij er weer mee dus gelukkig.

Angel's bultje wil maar niet minder worden en heb maandag een afspraak staan bij de DA om 19:00
ze heeft zowaar wel en keer een stukje recht naar achtere gevlogen zonder salto  :D

Shila heeft Kyra aangevallen omdat ze te dicht in de buurt kwam van de kooi  :o wel een grappig gezicht maar Kyra is heel voorzichtig met ze en heeft al kennis gemaakt met hun snaveltje  ;) en ik laat haar niet alleen in de kamer als de valkjes los zijn.

De valkjes in de voliere hebben vandaag lekker genoten van een lekker hapje gekiemde zaadjes met eivoer en fruit oh smullers. Straks worden de valkjes binnen ook verwend maar ga eerst een zak eivoer halen want het is op.

Kyra is echt een dropje en ze loopt al goed aan de lijn en kijkt vaak met scheve kop naar Bullit als hij begint te fluiten en dan begint zij te blaffen :O
Oh ik heb dalijk een blaffend valkje  ;D ;D ;D

de kwartels hebben nu al 22 eieren maar denk niet dat ze gaan broeden ze beginnen op verschillende plekken te leggen  :( helaas

Ik zou proberen vanavond er een stel foto's er op te zetten als me internet er niet weer uit lig (werkzaamheden)

Groetjes Lynette en me valkenbende en een pootje van Kyra

ps. we gaan zo een kerstboom kopen een hele mooie neppert die net echt er uit ziet  de kerstballen en de rest heb ik al de kleuren bruin, koper en goud.