20 mei 2025, 00:31:01

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Anja

Gefeliciteerd met je kampioentje.

Balen van je auto maar gelukkig is het alleen maar blikschade en geen persoonlijke.

Liefs Anja

Saar

Citaat van: lynette op  6 december 2008, 00:50:41

@Saar
Bedankt
Alleen is het ventje (scooby) mee gegaan. Ik zal eens de briefjes opzoeken dan zal ik de punten wel vermelden.
Het zebravinkje man heeft 87 punten gehaald.

Groetjes Lynette

Netjes :D
Ben benieuwd naar de punten van Scoob :)

Anke

Hoi Lynette,
Balen van je auto :(
Gefeliciteerd met je kampioen :)
Enneh... ik zit net je topic in mutataties te lezen... je krijgt een prachtige opaine bronze fallow pop bij, gaaf hoor!!! ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

lynette

6 december 2008, 12:28:58 #1353 Last Edit: 6 december 2008, 12:36:14 by lynette
Hoi allemaal bedankt voor de felicitaties.

Ik ga er zo weer na toe en hopen dat er geen mensen op de weg achter ons rijden die met andere dinge bezig zijn dan auto rijden.  :-\

Ik heb een aantal leuke foto's gemaakt van de jongen van Bullit en angel

Dit zijn er 2 van hun zelf en een pleegjonkie van Beau en jaja Princes  ;D

Helaas zijn de oudste 2 geplukt bij de kuif maar de schade valt echt wel mee. Het pleegdonsje hebben ze ongeschonden gelaten.

@Saar
de punten waren 87 dit is best goed voor een valkje met bont

@Anke
Dankje  ;D ben er echt trots op. ookal doe ik mee voor de fun.
En de geparelde Bronse Fallow  pop is al in huizze stardust geland. Het blijkt een valkje te zijn die bij Kirsten vandaan komt. Het was haar eerst gekweekte Opaline Bronse Fallow.
Gelukkig komt het helemaal goed met de auto.
Ik ga hem zo in het daglicht bekijken  :'( :-\

@Anja
Bedankt  :-* en het gaat goed komen met me autotje. wel weer balen dat het nog zo kort geleden is van de vorige stuntpiloot die bij ons in de auto wilde parkeren  :( ;D.

Geniet van de foto's  :D

Groetjes Lynette  ;D

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar

Leuke foto's :D

En dat is idd netjes 87 punten.
Waar heeft hij 'minder' op gescoord?
Groetjes Saar :-*

Sally

Hoi Lynette,

vervelend zeg! in een aanrijding zitten. Almaar goed dat het enkel blikschade is en geen persoonlijke schade.
Een geluk bij een ongeluk zeggen we dan...
Maarja, is natuurlijk altijd sneu dat je autotje dan kapot is!

Super leuke foto's van de jonkies ze! Leuke smoeltjes hebben ze he. ;D
Ik heb er allesinds van genoten!

En gefeliciteerd met je kampioentje !!!

Groetjes Sally

Sharon

Citaat van: lynette op  6 december 2008, 12:28:58

Groetjes Lynette  ;D

Ooooh, Lynette! Wat een scheetje is dat zeg!  :-* :-* :-* Volgens mij ben ik een beetje verliefd  ;D ;D Echt prachtige kleuren en een prachtige tekening.  :-* :-* Wat een dotje  :-* Super knap!

Balen van je auto  :-\

Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hoi Lynette , wat een knappe valkjes zeg , want het worden stillaan echte valkjes he ! Mooi mooi en mooi !! Grtjs Ann

Sanna

Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeffffff.... ;D ;D ;D

Dierenfreackske

HAAAAAA WAT LIEF  ;) :D :D :D heerlijk genieten was dat hier, fijne zondagavond nog he , grtjs Ann

*Manon*

Hoi Lynette,

Balen van je autootje joh, maar inderdaad, het kan nog veel erger aflopen hé!
Ik ben weer wat bijgelezen, je hebt prachtige valkjes zeg!!

Groetjes Manon

lynette

Hoi Hoi

Bedankt voor alle reacties  ;D  :-*

Ik was vandaag lekker druk met schoonmaken in de vogelschuur. En had Indy lekker heen en weer zien wandelen bij een broedblok. Hoor ik ineens allemaal kirgeluidjes. Zijn Indy en Scooby aan het wipwappen.

Begin van deze week vond ik al een eitje in het voerbak deze heb ik opgeruimd en dacht dat het maar eenmalig was. Maar 2 dagen later vond ik een eitje op de grond van een valk. Dus neem aan dat Indy aan het leggen is gegaan. Ik heb vandaag een blok in gehangen omdat de 2 druk en echt heel druk met elkaar bezig zijn. Ik ga de eitjes wel vervangen voor nepperds omdat ik hun nog te jong vind om een echt nestje te starten. De eitjes van hun komen bij mijn buurman onder een koppel te liggen die onbevruchte eitjes heeft.

Dit is niet het enigste gewipwap vandaag  ;D Ook is Destiny mijn Opaline Lutino ook bezig geweest en die betrapte ik wat later met een witmasker opaline man (jong van Crystal en Zorro van juni dit jaar)

Hij wist niet helemaal hoe het moest en bleef bovenop haar staan en fluiten en hameren  :-\ haha en daana als een waggelaar op de stok hoe ik het precies uit moet leggen weet ik niet maar hij tilde omstebeurt zijn pootjes op ofdat hij aan het dansen was  ;D ohh wat een heerlijke gekke kipjes.

Ook is er veel intresse in de jonge valkjes. Mede de mooie bont gepareld ventje van Bullit en Angel  ;) Ik denk dat dit heerlijke ventje op dit forum kan blijven volgen wat ik helemaal geweldig vind.

Het popje is nog vrij en het jongste valkje is van Diego en Princes  ;D

Voor het wildkleur mannetje en het bonte mannetje heb ik ook al geintreseerde mensen via de verkooppagina van dit forum.

Ook staan deze mooie valkjes op mijn website en merk dat daar ook veel gekeken word en heb daar vandaan ook al een aantal reacties.

Ik ga morgen weer een stel leuke foto's van ze maken en word het dus weer genieten van de schattige smoeltjes. oohh zou ze wel allemaal willen houden  ::) haha.

Groetjes Lynette

Caroline

Weet je zeker dat deze ook niet van Diégo is??

Dat smoeltje, de tekening en kleur .... sprekend mijn Anaïs, het zusje van Diégo.  ::)

Kijk maar.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

lynette

Haha

Ze lijken sprekend op elkaar. Maar Bullit en Angel zitten in de woonkamer en Diego had toen al kinders en zat met zijn harem aan popjeS in de voliere.

Ik denk dat het popje de tekening van haar moeder heeft.

mama Angel en papa Bullit

Whahah anders zou het betekenen dat dat popje 4 zou zijn voor Diego :O hahaha

Groetjes Lynette

Caroline

Aha, nee dan kan het niet .... ze lijken wel heel erg veel, ook de blik in hun oogjes. Mijn eerste reactie was gelijk .... dat is een kleinkind van Amor & Diégah .... niet dus.  ;) :-[

Ze is in ieder geval prachtig maar .... dat zijn Angel en Bullit ook.  :D

DOei doei!!!!  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.