Verlamde pootjes nu niet meer eten

Gestart door Debby K, 20 september 2007, 07:47:54

« vorige - volgende »

Debby K

HELP!

Alstublieft wie kan mij helpen. Ik heb een 4 jarige vrouwtje. Laatste tijd was ze al wat versufd en trok ze met haar pootje maar verder was er niets aan de hand. Gister had ze opeens verlammingsverschijnselen aan haar linkerpootje. Ik ben direct naar de dierenarts gegaan.

Ze blijkt een kalktekort te hebben doordat haar lichaampje kalk niet omzet in bruikbaar spul, maar haar lichaam gooit het er direct uit. Nu moet ik vitamine d  geven in haar water zodat ze kalk wel ewer om gaat zetten.

Hij heeft gezegd dat als na twee dagen haar pootjes het nog niet deden ik terug moet komen voor nog een injectie met heel veel kalk.

Nu is mijn probleem, dat ze er nog steeds op achteruit gaat... ze wil niet meer eten, ze wil niet meer drinken, en ze slaapt heel erg veel...

Kan ik haar dwingen te eten? Of moet ik iets anders ondernemen? Op zich als ze wakker is, is ze nog redelijk alert. En ze wil niets liever dan zo dicht mogelijk tegen mij of mijn moeder liggen.

Ze ligt onder een lamp voor warmte en alles wat ze maar kan eten ligt om haar heen

Heeft iemand een tip/oplossing?! Ik wil haar echt niet kwijt!

groetjes debby

Mara

Heb je al eivoer geprobeerd? En ik zou toch even contact opnemen met de DA, want dit is natuurlijk niet goed. Je valkje moet wel eten...En dwangvoederen is niet makkelijk...dat weet ik wel.

Sterkte ermee.

mara

Sanna

Hallo Debby,

Direct terug naar die dokter! Als ze zo snel achteruit gaat moet je niet wachten tot wanneer je de volgende afspraak hebt. Waarschijnlijk is ze er al veel slechter aan toe dan ze heeft laten merken. Probeer vandaag nog een afspraak met die dokter te maken en zeg erbij dat het spoed is, dat ze er veel slechter aan toe is nu.

Heel veel sterkte!
Sanna

Debby K