Tip voor op het dak van de volière

Gestart door Speedy, 2 oktober 2003, 16:20:18

« vorige - volgende »

Speedy

2 oktober 2003, 16:20:18 Last Edit: 2 oktober 2003, 16:24:04 by Speedy
Ik weet, dat ergens mijn tip moet staan, maar ben hem helemaal kwijt, vandaar onder deze rubriek op herhaling. (voor diegenen die het nog niet gelezen hadden en ook op zoek zijn naar de oplossing voor op het dak van de volière te plakken.)

Hier zien jullie, dat we een stuk grastapijt hebben opgeplakt met dubbelzijdig tape.
Zo glijden de valkparkietjes niet meer van het dak af.

En de stok hebben we er ook zelf bovenop gemaakt.

Zo is het een leuke landingsbaan geworden voor ze.

Groetjes van Airport Fladderhof.

Kolkkie

Hoi Trudie,

Hoe heb jij dat met die beugeltjes gedaan voor het stokkie op het dakje?
Die beugeltjes kan ik nergens vinden hier, niet in een bouwmarkt noch in een ijzerwarenwinkeltje.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Hoi Mariska,

Die beugeltjes heb ik van een (oude) stellingkast gehaald, die zitten op de hoeken aan de achterkant.
Deze kan je makkelijk ombuigen, tot dit resultaat.

Groetjes,
    Trudie

Kolkkie

Hoi Trudie,

Ik zal van de week wel ff langs die ijzerzaak gaan, kijken of ze van die haakse plaatjes hebben. Want ik had er een handdoek opliggen, maar dat is eigenlijk geen goede optie voor lange termijn.
Nu hopen dat ze dat wel hebben, zal denk ik wel.

Groetjes,

mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Speedy

Heeft je vader niet zo een stelling kast staan?
Je hebt er maar 2 hoekjes van nodig...en hij stort er echt niet van in hoor....hihihihihihihi gewoon er ff af jatten.

:D :D :D

Kolkkie

CitaatHeeft je vader niet zo een stelling kast staan?
Je hebt er maar 2 hoekjes van nodig...en hij stort er echt niet van in hoor....hihihihihihihi gewoon er ff af jatten.

:D :D :D

Jij bent een mooie Trudie :D :D.
Ik denk dat mijn vader er niet erg blij mee zal zijn. Bovendien hebben wij geen stallingkast waar ik iets af kan slopen :(.
Ik vind wel wat :D.